Lapsellista kuittailua

Mielestäni Väyrynen on huippuälykkö ja ylivoimaisesti osaavin poliitikko, Suomen hyväksi.
Jos ja kun joku on eri mieltä, niin perustelkoon.

64

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Väyrynen on vanha kettu. Sopivasti tulee esille tyrkyttämään itseään. Pitkänajan politikko ja osaa temput jos jonkilaiset. Olisi syytä pysyä pois politiikasta.

      • Onneksi Väyrynen jaksaa vielä. Nyt vallassa sählääjät ja typerykset Niinistöä ja Marinia myöten.


      • Anonyymi
        SOTILAStaistelut kirjoitti:

        Onneksi Väyrynen jaksaa vielä. Nyt vallassa sählääjät ja typerykset Niinistöä ja Marinia myöten.

        Miten sinä voit olla sotilas jos herjaat tuolleen esimiestäsi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä voit olla sotilas jos herjaat tuolleen esimiestäsi?

        Minä arvioin, kuten muitakin. Se ei ole herjaamista.


      • Anonyymi
        SOTILAStaistelut kirjoitti:

        Minä arvioin, kuten muitakin. Se ei ole herjaamista.

        Et ole arvioinut, vaan heittänyt typerän yhden lauseen heiton. Se ei ole arviointia vaan aivotonta sähläämistä, joka ei vaadi sen enempää älyä tai viisautta, jota löytyy jokaiselta 15 vuotta täyttäneeltä.


      • Anonyymi
        SOTILAStaistelut kirjoitti:

        Minä arvioin, kuten muitakin. Se ei ole herjaamista.

        Soittokuntaupseerin kokemuksella?


      • Anonyymi
        SOTILAStaistelut kirjoitti:

        Minä arvioin, kuten muitakin. Se ei ole herjaamista.

        Ei tuo ole arviointia, vaan esimiehen herjaamista. Jos siis olisit jokin sotilas.


      • Anonyymi

        Et sinä edelleenkään ole mikään sotilas, kun et osaa edes kunnioittaa esimiestäsi.

        Ja ethän edes ole ollut missään rundilla, ja et näytä edes tietävän mitä se tarkoittaa. Joten luuletko oikeasti että kukaan uskoo tätä sinun valetta että olisit muka joku sotilas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä voit olla sotilas jos herjaat tuolleen esimiestäsi?

        Despootti se on.


      • Anonyymi

        Niinistö on valehdellut 10 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Despootti se on.

        Etkö edes tiedä mikä presidentin asema on, kun pitää taas valehdella esimiehestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinistö on valehdellut 10 vuotta.

        Ja sinulla on varmaan todisteita tällä kertaa näille sinun väitteille, vai valehteletko taas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittokuntaupseerin kokemuksella?

        Kyllä. Soittaminen on taidetta, taitelua.


    • Anonyymi

      Väyrynen on yhtä pihalla todellisuudesta kuin sinäkin. ;)

      • Samaa mieltä luokattomasta NATO-näytelmästä Väyrysen kanssa ja oman päätösvallan antamisesta muiden käsiin.


      • Anonyymi
        SOTILAStaistelut kirjoitti:

        Samaa mieltä luokattomasta NATO-näytelmästä Väyrysen kanssa ja oman päätösvallan antamisesta muiden käsiin.

        Eli sinä pelkäät Natoa sen takia kun et näytä tietävän edes mikä se on.

        Kuten sanoin, olette molemmat aika pihalla todellisuudesta.


      • Anonyymi

        Hölmön utopistista huuhaata. Mieluummin itsenäisen Suomen multiin.


      • Anonyymi
        SOTILAStaistelut kirjoitti:

        Samaa mieltä luokattomasta NATO-näytelmästä Väyrysen kanssa ja oman päätösvallan antamisesta muiden käsiin.

        Voi reppanaa. Taasko lähti nikki ja vanhat herjaukset. Mahtoiko mennä jo 500 nikkiä rikki?


    • Anonyymi

      Mielestäni Väyrynen on ehdottomasti älykäs mies ja hänellä on paljon kokemusta. Olen kerran häntä presidentinvaaleissakin äänestänyt.

      Jos joku kuitenkin pitää häntä (ylivoimaisesti) osaavimpana poliitikkona, kirjoittakoon sellaisen avauksen, jossa vertailee häntä ainakin kymmeneen muuhun osaavana pidettyyn poliitikkoon ja analysoikoon jokaisen kohdalla, missä asioissa Väyrynen juuri hänet voittaa ja missä asioissa mahdollisesti ei.

    • Anonyymi

      Yhtä tyhmä kuin sinä, tai no ei aivan, onhan sillä rahaa enemmän kuin sinun saama sairaseläke.

    • Anonyymi

      Väyrynen elää niin menneessä ajassa että ei ymmärrä nykymaailman menosta juurikaan. Suomettumisen reliikki ja mainostaja ei voi toimia järkevällä tavalla politiikassa.

      • Anonyymi

        Ai, velan kasvattaminen on parempi?


    • Anonyymi

      Aloittaja, osaatko perustella väittämäsi??

      • Anonyymi

        Tutustu Väyrysen tekemisiin! Niissä on Suomen etu ollut aina kärjessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustu Väyrysen tekemisiin! Niissä on Suomen etu ollut aina kärjessä!

        Heh, miten ne voivat ajaa Suomen etua kun kaveri ei tajua mitään nyky tapahtumista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustu Väyrysen tekemisiin! Niissä on Suomen etu ollut aina kärjessä!

        Kun on kyse Väyrysestä, niin aina on Väyrysen oma etu edellä. Poliittinen venkoilunsa on siitä elävä esimerkki.


      • SOTILAStaistelus
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on kyse Väyrysestä, niin aina on Väyrysen oma etu edellä. Poliittinen venkoilunsa on siitä elävä esimerkki.

        Suomen etu on maalle merkittävä. Sitä eivät muut pidä esillä.


    • Anonyymi

      Aloittaja perustelee vain mielipiteillä, ei argumentoi

      • Anonyymi

        Pitkäaikaisen palstapölinäsi pohjalta on helppo todeta kyvykkyyksiesi rajallisuus, mutta yritä selventää mitä ovat nuo "tapahtuneet tosiasiat" joihin perustat arvioi Väyrysestä.


      • Anonyymi

        Mielestäni Väyrynen on ehdottomasti älykäs mies ja hänellä on paljon kokemusta. Olen kerran häntä presidentinvaaleissakin äänestänyt!

        Jos joku kuitenkin pitää häntä (ylivoimaisesti) osaavimpana poliitikkona, kirjoittakoon sellaisen avauksen, jossa vertailee häntä ainakin kymmeneen muuhun osaavana pidettyyn poliitikkoon ja analysoikoon jokaisen kohdalla, missä asioissa Väyrynen juuri hänet voittaa ja missä asioissa mahdollisesti ei.


      • Anonyymi

        Eli et edes kykene asialliseen keskusteluun. Huvittavaa miten vaadit asiallista kekustelua ja sitten et itse halua tai osaa sitä.

        "Heikko on ymmärryksesi jos et tajua, että paljon tekemällä ihminen harjaantuu, politiikassakin"

        Ja sitten käyt itse henkilöön käsiksi. Juuri tämän sinun typerän käyttäytymisen takia, kukaan ei halua sinua tälle palstalle. Ja en ole mikään Kapi, vana nimeni on Jere.

        Ja olet jo täällä myöntänyt että sinulla on henkisiä ongelmia, miksi et halisi apua niihin?


      • Anonyymi

        Inkeroisten Perse-Ossilla taas aamusta lähtien mielessä vain Kapi, Kapi ja Kapi. 🥱🥱🥱

        Miettikää Perse-Ossia lähikaupassa kun kutsuu hyllyttäjää, lihatiskin myyjää ja kassaa Kapiksi ja alkaa tivaamaan heiltä, miksi ovat "pilaamassa" Suomi24:ää ja miksi ovat tehneet sitä jo 20 vuotta. Se 25-vuotias kassa tietysti ihmettelee Ossin purkausta... 🤔


      • Anonyymi

        Ei yhtään mitään kaunaa vaan pelkkää huomiota käyttäytymisestäsi täällä, ja sen pohjalta tehtyä päättelyä.

        Mutta mikään "faitteri" en ole. Tuskin niihin hommiin olisi edes reservin korpraalina päässyt? Tosin en tiedä, kun sellainen vaihtoehto ei koskaan käynyt mielessä eikä kiinnostanut.


      • Anonyymi

        Kiitos että tulit todistamaan kaiken mitä sanoin sinusta. Et taida olla mikään penaalin terävin kynä kun sinua voi viedä kuin pässiä narussa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhtään mitään kaunaa vaan pelkkää huomiota käyttäytymisestäsi täällä, ja sen pohjalta tehtyä päättelyä.

        Mutta mikään "faitteri" en ole. Tuskin niihin hommiin olisi edes reservin korpraalina päässyt? Tosin en tiedä, kun sellainen vaihtoehto ei koskaan käynyt mielessä eikä kiinnostanut.

        Ei sinusta vanhus voi erehtyä! HO HOO, HO HOO!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinusta vanhus voi erehtyä! HO HOO, HO HOO!

        Eikä sinun sekopäisestä käytöksestä. :D

        Haluatko että vien sinua taas kuin pässiä narussa ja teen sinut jälleen kerran naurunalaiseksi? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sinun sekopäisestä käytöksestä. :D

        Haluatko että vien sinua taas kuin pässiä narussa ja teen sinut jälleen kerran naurunalaiseksi? ;)

        Kyllä minäkin nauran sinulle. HO HOO, HO HOO!Luuletko tosiaan edelleen, että olet anonyymina piilossa? HO HOO, HO HOO!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinusta vanhus voi erehtyä! HO HOO, HO HOO!

        Sinähän erehdyt täällä kymmeniä kertoja päivässä. Johtuu siitä, että Sinun päähäsi ei mahdu juuri muuta kuin Kapi, Kapi ja Kapi. Siksi jokainen sinulle kirjoittava on päässäsi aina vain Kapi.

        Sinänsä positiivista, että tuossa muutama viikko sitten KERRAN vastasit minulle kuin ei-Kapille. Siis kerran. Muutoin olet erehtynyt pelkästään minun suhteeni vuoden 2021 maaliskuusta lähtien paljon useammin kuin tuhat kertaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin nauran sinulle. HO HOO, HO HOO!Luuletko tosiaan edelleen, että olet anonyymina piilossa? HO HOO, HO HOO!

        Ja miksi minun pitäisi välittää mitä sinä olet minusta mieltä? Ethän ole kuin joku sekoileva idiootti, et mitään muuta.

        Ja miksi minun pitäisi piilotella itseäni tuollaiselta mölisevältä idiootilta? Minusta on vain hauska kiusata teitä, koska niin kuin nytkin teit taas itsestäsi pellen.

        Edelleen sinua on niin helppo viedä kuin pässiä narussa. Ja vaikka kuinka väität olevan ihmisasiantuntija, et näytä tätä edes tajuavan. Että joulupukki naurut vain itsellesi. Mutta jatka tätä sekoilemista ja meidän viihdyttämistä. :D


      • Anonyymi
        Ei.luotu kirjoitti:

        Ja miksi minun pitäisi välittää mitä sinä olet minusta mieltä? Ethän ole kuin joku sekoileva idiootti, et mitään muuta.

        Ja miksi minun pitäisi piilotella itseäni tuollaiselta mölisevältä idiootilta? Minusta on vain hauska kiusata teitä, koska niin kuin nytkin teit taas itsestäsi pellen.

        Edelleen sinua on niin helppo viedä kuin pässiä narussa. Ja vaikka kuinka väität olevan ihmisasiantuntija, et näytä tätä edes tajuavan. Että joulupukki naurut vain itsellesi. Mutta jatka tätä sekoilemista ja meidän viihdyttämistä. :D

        Taitaa vanhusta mieluummin ottaa vähän pannuun. HO HOO, HO HOO!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa vanhusta mieluummin ottaa vähän pannuun. HO HOO, HO HOO!

        Miksi ottaisi? Minusta on hauska katsoa miten teen sinusta taas pellen kun saan sinut koko ajan valehtelemaan.

        Et taida edelleenkään olla kovinkaan viisas kun sinua voi viedä kuin pässiä narussa, etkä edes itse tajua sitä. :D

        Ja voisitko edes opetella kirjoittamaan suomen kieltä, niin joku voisi jopa uskoa että olet suomalainen. Minäkin kirjoitan parempaa suomea vaikka en ole asunut Suomessa yli kymmeneen vuoteen. :D


      • Anonyymi

        No on se varmaan, mutta kuten sanoin en asu Suomessa.

        Mutta tässä nähdään taas sinun "kyvyt" tuntea ihmiset. Hienosti ammuit itseäsi jalkaan jälleen kerran. Olet niin helppo. :D


      • Et sinä näytä tuntevan ketään, kun taas olet valehtelemassa. Mutta hauska katsoa kun tinasotilas ampuu itseänsä jalkaan. Miltä tuntuu olla tuollainen narussa vietävä pässi? :D

        Miksi muuten et uskalla vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin. Koska sinusta tuli tuollainen pelkuri? ;)

        Ja kai tajuat että tätä sinun sekoilua on hauska katsoa? Mitä enemmän riehut, sitä enemmän laitan bensaa liekkeihin. Tämä saa sinut näyttämään kaikkien muiden silmissä idiootilta.

        Mutta ethän sinä sitä tajua, koska et ole mikään ihmisasiantuntija, että tajuaisit edes sen verran että olen vain täällä pitämässä sinun kanssa hauskaa. Minulle on aivan sama kenenä sinä minua pidät, mutta hauska sinua on viedä kuin pässiä narussa.

        Ja vielä luulet oelvasi joku sotilas, kun tekosi paljastaa että et ole. Ethän ole edes ole ollut missään "rundilla", etkä edes tiedä mikä se on. Mutta jatka vain, minulla on hieman tylsä päivä, ja tämä sinun sekoilu piristää päivää taas kummasti.

        Joten ole hyvä ja jatka tätä palstan pellenä olemista ja muiden hauskuuttamista.


      • Hihi alkaako mennä hermo.

        Ja kuka sinä luulet minua määräämään? Ethän sinä ole kuin sekopää tällä palstalla, jota on hauska härnätä.

        Mutta hermostuitko taas siitä että tuli ilmi että et ole mikään sotilas? :D


      • Anonyymi

        Ethän sinä ole mitenkään palveluskelpoinen, kun nytkin sinulla on harhat päällä että olisin joku vanhus.

        Kuka sinulle viitsii mitään asetta antaa, jos sinulle iskee taas harhat päälle ja alat ampumaan itseäsi.

        "Sinä et vanhus ole koskaan oikea sotilas ollut."

        Jos tietäisit sotilasurani, olisit aika hiljaa. ;)

        Mutta kauanko tänään meinasit jatkaa tätä sekoilua? Minulla on aikaa about kolmeen asti leikkiä kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä ole mitenkään palveluskelpoinen, kun nytkin sinulla on harhat päällä että olisin joku vanhus.

        Kuka sinulle viitsii mitään asetta antaa, jos sinulle iskee taas harhat päälle ja alat ampumaan itseäsi.

        "Sinä et vanhus ole koskaan oikea sotilas ollut."

        Jos tietäisit sotilasurani, olisit aika hiljaa. ;)

        Mutta kauanko tänään meinasit jatkaa tätä sekoilua? Minulla on aikaa about kolmeen asti leikkiä kanssasi.

        Äläs nyt, ei Ossi itseään ampuisi. Se ampuisi ympäriltään sata omaa miestä, koska ne kaikki olivat Kapeja!


      • Anonyymi

        No eihän tuossa ole mitään hölmöä. Sinähän ihan itse todistit että näet näitä "kapeja" joka puolella.

        Miltä tuntuu olla noin tyhmä että ammut itseäsi jalkaa koko ajan? :D


      • Anonyymi

        No niin, todistit ihan itse tuon väitteeni klo 12.04 todeksi. Tässäkin keskustelussa olet nähnyt Kapin jo kahdessa kommentissasi (klo 12.13 ja 13.26). Kahden eri kirjoittajan kirjoituksen, ja niistä ei kumpikaan taatusti ole oikeasti Kapin kirjoittama.

        Vastauksestasi klo 12.13 olen sataprosenttisen varma, koska vastasit siinä minun viestiini. Ja vastauksestasi klo 13.26 olen 99,999-prosenttisen varma, koska se ei edusta Kapin tyyliä, ja mitä olen täällä Kapin kirjoituksia nähnyt ja sen perusteella hänen persoonaansa nähnyt, niin Kapilla ei liene mitään syytä lähteä tuon tyyliseen keskusteluun.

        Kaksi suomalaista ihmistä liikahtaa vähän, ja "ammut" heidät jo Kapeina. Miksi ihmeessä toimisit jotenkin toisin oikeassa sodassa?!


      • Anonyymi

        Ja heti Ossin liipasinsormi petti.


      • Anonyymi

        Palveluskelpoinen soittokuntaan ensitriangelin soittajaksi? Pyssyä sinulle ei enää anneta. Olet epävakaa päästäsi.


      • Anonyymi

        Nytkin vielä olet "ampunut" Kapina kahta muuta kuin Kapia, minua kuitenkin jo kahdesti. 🥱


      • Anonyymi

        Taasko näet näitä Kapeja joka puolella? Juuri näiden harhojesi takia ei kukaan ikinä anna sinulle mitään asetta. Joten et ole mikään sotilas, vaan sairas ihminen joka jostain syystä on ottanut tämän palstan häiriköinnin kohteeksi.

        Miksi et muuten osaa käyttäytyä kuin aikuiset?

        No toisaalta ei se minulle kuulu miksi olet tehnyt itsestäsi tuollaisen pellen. Hauskahan tätä sinun sekoilua on seurata. Vai luuletko että kukaan ottaisi sinua tosissaan tällä palstalla? Tuskin edes oikeassa elämässä. :D


      • Anonyymi

        Sen lisäksi, että ammut vielä Kapeina kaikkea, mikä liikkuu, olet edelleenkin täysin oppimiskyvytön. Siksi sinulle tätä ei kannata sanoa, mutta muille: pelkästään se, että ammut minua kohti kuin ampuisit Kapia, antaa minulle motiivin vastata sinulle. Mutta mitäpä sinä motiiveista ymmärtäisit, kun ymmärryksesi ihmisen toiminnasta ja motiiveista on täällä osoittautunut niin vajavaiseksi. Sillä jos et ymmärrä yksinkertaisia asioita ihmisten motiiveista, niin... Et vain tunne ihmisiä.


      • Anonyymi

        Onko sinulla muuten kykyä kirjoittaa kahta virkettä pitempiä tekstejä? Nyt näyttää siltä että jopa nämä yhden virkkeen kirjoitukset tuottavat sinulle vaikeuksia. Johtuuko tämä siitä että sinulla on niitä henkisiä ongelmia?


    • Anonyymi

      onko meillä tässä mielenterveysongelmainen omaishoitajana?

      • Anonyymi

        Kouvolan sosiaalitoimi ei taida oikein skulata Ossin esimerkistä päätellen.


    • Anonyymi

      Eiköhän sinun pitäisi perustella millä perusteella Väyrynen on osaava (ja millä alueella) ja miten hänen älykkyytensä ilmenee?

      • Anonyymi

        Kannattaa muistaa, että äly ja älykkyys ei korreloi viisautta.
        Yleensä älykäs ei ole viisas ja elämänkoulu on sen opettanut, että vain viisaudella pärjää parhaiten. Viisas ei mene vipuun, sanotaan. Väyryseltä puuttuu viisaus. Siksi hän on hämmentämässä keitoksiaan, jotka eivät suinkaan paranna hänen omaa asemaansa, puhumattakaan keskustan asemasta ja Suomesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa muistaa, että äly ja älykkyys ei korreloi viisautta.
        Yleensä älykäs ei ole viisas ja elämänkoulu on sen opettanut, että vain viisaudella pärjää parhaiten. Viisas ei mene vipuun, sanotaan. Väyryseltä puuttuu viisaus. Siksi hän on hämmentämässä keitoksiaan, jotka eivät suinkaan paranna hänen omaa asemaansa, puhumattakaan keskustan asemasta ja Suomesta.

        Väyrysellä on kouluviisautta ja elämän jalostamaa viisautta ja ennenkaikkea peräänantamattomuutta typeryyksien edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väyrysellä on kouluviisautta ja elämän jalostamaa viisautta ja ennenkaikkea peräänantamattomuutta typeryyksien edessä.

        Taisi tulla seinä vastaan, kun ei pj ääniä kuin n 150 ?
        Pitäisi osata sitten " viisaana ja älykkäänä" vetää oikeat johtopäätökset? Mutta kun ei löydy viisautta ainakaan, niin iskee sitten uudelleen päänsä jopa mäntyyn.


      • SOTILAStaiteluja
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi tulla seinä vastaan, kun ei pj ääniä kuin n 150 ?
        Pitäisi osata sitten " viisaana ja älykkäänä" vetää oikeat johtopäätökset? Mutta kun ei löydy viisautta ainakaan, niin iskee sitten uudelleen päänsä jopa mäntyyn.

        Valitettavasti enemmistö ihmisistä on pinnallisia ja juoksevat perässä.


    • Anonyymi

      No ei tietenkään ole älykkö
      väitöskirja ihan pska ja vanhana tehty

      pskoja väitöskirjoja on (Einstein) mutta ne on tehty nuorena osaamattomina
      väyrynen vanhana saadakseen tittelin

      tittelin perässä juoksija on jo lähtökohdissa feikki

      väyrynen väitteli OMISTA TÖISTÄÄN ja niistäkin päin seiniä

    • Anonyymi

      Väyrynen on oikeassa talouden suhteen. Suomi velkaantuu hurjaa vauhtia, vaihtoehtoja ei edes ajatella. Turha itkeä sitten, kun valtio on konkurssissa, että asiat olisi pitänyt tehdä toisin.

    • Anonyymi

      Omaishoitaja on matkalla...
      pakkohoitoon.
      Askelmerkit viittaavat vahvasti tähän.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe