Ajan vain 75km/h

Anonyymi

Kyllä on lepposta ajella. Naftaa säästyy ja työtunteja tulee 10-20h enemmän kuukaudessa. Ja ylitöinä!

21

1156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmankos teitä tolloloota tomppeleita saa olla ohittelemassa alvariinsa, kun ette pysty ajamaan edes tuota vähimmäisnopeutta, joka on liikennemerkeillä selvästi kerrottu!

Audi King
      -Teiden King- 💪

• Anonyymi

Ajan aina km-palkalla 75km/h ei pärjää.

• Anonyymi

Yhtään vähimmäisnopeusmerkkiä (D10) ei ole asetettu Suomessa teiden varsille.

• Anonyymi

Piäsöökö autilla 75 vauhissa ohi? Oon kyllä nähnynnä, että perässä kitkutelloovat ja verenpainettasa nostattavat. Tyhmie varmaannii ovat hyö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen nopeus merkki kertoo sen alimman sallitun nopeuden. Lujempaakin saa ajaa!!

Audi King
        -Teiden King- 💪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuta liikennettä haittaava ja tien tukkeena hidastelu on nykyään lakiin kirjattu rike sekin, tien sivuun vajakki!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuta liikennettä haittaava ja tien tukkeena hidastelu on nykyään lakiin kirjattu rike sekin, tien sivuun vajakki!

En ajakkaan muuta liikennettä haittaavasti vaan hitaammin, aja ohi senkin täydellisyys.

• Anonyymi

Jaa millä palkalla ajat?!

• Anonyymi

Et siis ole ainakaan muilla töissä, muuten ajaisit suurinta sallittua, etkä tuhnuttelisi omaan piikkiin lisätunteja. Kukaan ei ainakaan turhista tunneista maksa.

• Anonyymi

Nyt erehdyit!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt erehdyit!

Taisit jäädä kiinni taas mielikuvitus jutusta.

• Anonyymi

joo ajoin sun perässä Toijalan kohdalla moottoritietä toissa kesänä. Hienosti osasit pitää vauhtisi tuossa lupaamassasi 75 km tunnissa kalliotyömaan kohdallakin. Me sinun perässäsi kuitenkin alennettiin nopeuttamme työmaarajoituksen 60 km/h mukaiseksi.

• Anonyymi

Minä ajankin tuota 75km/h nopeutta joka paikassa, sillä se kompensoi nuo yli, ja alla olevat nopeusrajoitukset kivasti.

• Anonyymi

Niin, onhan se kivaa jäädä nukkumaan autoon vuorokausilepoa melkein perillä, eihän sinne kotiin kannata mennä.

• Anonyymi

Osa kuskeista ei voi mennä kotiin keskellä viikkoo tai kesken reissun. Jos vaikka on tamman kengitys kesken.

• Anonyymi

Siitä huolimatta sua vituttaa hitaammat joita riittää vaikka ajaisit 50 km/h.
      😂😂😂😂

• Anonyymi

Kyllä siellä tienpäällä näyttää vituttavan kaikkia henkilöautokuskeja milloin mistäkin syystä.

• Anonyymi

mää ajankin 80kmh aina

• Anonyymi

87km/h ajamalla jalkakaasulla kuluttaa vähemmän kuin 80 km/h cruisella. Ero 2-3 litraa .

• Anonyymi

80 km h tunnissa on kuormaauton enimmäis nopeus ylimenevä on sakon alaista, tänä päivänä näkyy uudet autot kulkevan kuorma päällä jopa 115 km h rajoittimet on ohi tettu törkeää liikenteen vaaarantamista kiire syö miestä renkaat kuluu nopeasti.

• Anonyymi

Eihän rekkasi sen lujempaa kuljekaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2310
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1327
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1266
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1191
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      904
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      596
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      575
    Aihe