Vähän kuvia kauniista missi ehdokkaista. Ketä sä äänestäisit voittajaks?
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Tassa-ovat-Miss-Suomi-2022-semifinalistit-Miss-Helsinki-Oona-Komi-mukana-mittelossa/1173565
Vai antaaks se porsaas siellä kotona sun edes ajatella itsenäisesti ja äänestää, vai onko sekin sen omasta seksikkyydestä pois?
Terveisin: Tarjoilijatar jota eukkos haukkuu täällä jatkuvasti
Rölli, ihan sen aviovaimokkees kiusaks
67
622
Vastaukset
- Anonyymi
Mä itse rölli suosin ehkä ykköstä tai tota Ravintolan vuoropäällikkö Jennaa.
- Anonyymi
Katsele niin monta missiä tai tissiä kuin haluat ei ketään kiinnosta.
- Anonyymi
En ole paneskellut mieheni selän takana enkä edessä mene itse vaan jankkaaja.
Emme ole kaikki sellaisia kun sinä.
Enkä muuten ole mikään tarjoilija että mistä senkin vedit. - Anonyymi
Haista itse en ole ihminen joksi minua luulet olet mielisairas haukut täällä anonyymejä.
Saat kaikesta palkan. Älä valehtele ihmisistä asioita tee parannus. - Anonyymi
Olen täällä palstalla vain sen takia että sinä pysyt aisoissa älä valehtele ihmisistä asioita.
Tee parannus. Haluatko mennä synteinesi helvettiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista itse en ole ihminen joksi minua luulet olet mielisairas haukut täällä anonyymejä.
Saat kaikesta palkan. Älä valehtele ihmisistä asioita tee parannus.No tuttujako tuon trollimiehen pitäisi siten haukkua? On teillä kahdella älypäällä taas keskustelu ja ei ole epäselvää, että kump tuossa vie kuin litran mittaa. Ihan sama millä siansaksalla tuo mies sinulle vastaa, niin ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat kaikesta palkan. Älä valehtele ihmisistä asioita tee parannus.Mee sinäkin riepu pois tämän miehen pulinaboksista itteäs nolaamasta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee sinäkin riepu pois tämän miehen pulinaboksista itteäs nolaamasta...
Ainut joka nolaa itsensä olet sinä aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai nyt sulla on suhde aloittajaankin.
Johan oletkin nymfo
Ei ihme kun painookin on 130 kg
Sellaset pettää pitkin maita ja mantuja. Todistit juurikin pettävän luontees - Anonyymi
En ole tarjoilija että nyt meni ohitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole paneskellut mieheni selän takana enkä edessä mene itse vaan jankkaaja.
Emme ole kaikki sellaisia kun sinä.
Enkä muuten ole mikään tarjoilija että mistä senkin vedit.Se on sen salarakas nro 56 ukon ihastus ja siks se sen kimpussa
Sillä on halu jyystellä kaikkia ja naiset on vihollisia sille kun miehet ei saa himoita kuin hänen pimppaa.
Tarjoilija on kaunis ja viisas ja sai kehuja. Siis uhka prinsessalle joka haluu naida koko suomen kaikki ukot - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan oletkin nymfo
Sellaset pettää pitkin maita ja mantuja. Todistit juurikin pettävän luonteesPainoa 80kg jos vastaan niin kuin sinäkin onko sulla nyt sitten johonkin suhde?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painoa 80kg jos vastaan niin kuin sinäkin onko sulla nyt sitten johonkin suhde?
Mulla on oikeassa elämässä. Ei palstalla.
Mites sulla? 2 miljoonaa suhdetta palstalla? 😂😂😂
Yks tarjoilijan kakkua kehuneeseen Timoon jonka rahojen perässä olet? 😂😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis suostu millään hyväksymään, että mitään aloittajanaista ei ole olemassakaan, vaan vedät vähän samanlaista maanista linjaa kuin tuo mies, joka tykittelee sitä enemmän eimioistaan mitä sille kommentoidaan? Alatte olla pelottavan identtisiä tyyppejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis suostu millään hyväksymään, että mitään aloittajanaista ei ole olemassakaan, vaan vedät vähän samanlaista maanista linjaa kuin tuo mies, joka tykittelee sitä enemmän eimioistaan mitä sille kommentoidaan? Alatte olla pelottavan identtisiä tyyppejä
Onko aloittaja sitten mielestäsi sinun panosi?
Mistä tunnistat että olet pannu aloittajaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on oikeassa elämässä. Ei palstalla.
Mites sulla? 2 miljoonaa suhdetta palstalla? 😂😂😂
Yks tarjoilijan kakkua kehuneeseen Timoon jonka rahojen perässä olet? 😂😂Minulla ei ole suhdetta keneenkään. Jos vuosia sitten tänne kirjoitin ihastumisesta niin sinä siitä jauhat miksi olen ne anteeksi saanut niin mieheltäni kuin Jumalalta.
Minun ei tarvitse kenenkään rahojen perässä olla kun on omat rahat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole suhdetta keneenkään. Jos vuosia sitten tänne kirjoitin ihastumisesta niin sinä siitä jauhat miksi olen ne anteeksi saanut niin mieheltäni kuin Jumalalta.
Minun ei tarvitse kenenkään rahojen perässä olla kun on omat rahat.Näytät tuntevan mielestäsi kaikki täällä.
Pyydä anteeks jumalaltasi sitä että haukut suomen väkiluvusta puolet.
Seksiä oot harrastanu täällä monen kans - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytät tuntevan mielestäsi kaikki täällä.
Pyydä anteeks jumalaltasi sitä että haukut suomen väkiluvusta puolet.
Seksiä oot harrastanu täällä monen kansSeksiä en ole harrastanut täällä muuta kuin oman aviomieheni kanssa. Se että sellaisia luulet on oma ongelmasi. Se että on sanonut olevansa ihastunut ei ole seksiä tai sanonut komeaksi ei myöskään ole sellaista.
Minä tiedän omat syntini ei minun muiden syntejä tarvitse anteeksi pyydellä.
Olen tilivelvollinen Jumalalle en sinulle.
En ole haukkunut ihmisiä että siinäkin valehtelet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksiä en ole harrastanut täällä muuta kuin oman aviomieheni kanssa. Se että sellaisia luulet on oma ongelmasi. Se että on sanonut olevansa ihastunut ei ole seksiä tai sanonut komeaksi ei myöskään ole sellaista.
Minä tiedän omat syntini ei minun muiden syntejä tarvitse anteeksi pyydellä.
Olen tilivelvollinen Jumalalle en sinulle.
En ole haukkunut ihmisiä että siinäkin valehtelet.Tunnet kaikki täältä joten kyllä se meinaa sitä että olet seksisuhteessa ollut heihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnet kaikki täältä joten kyllä se meinaa sitä että olet seksisuhteessa ollut heihin
En tunne elämäni aikana olen ollut kahden ihmisen kanssa sänkyssä. Oikeassa elämässä en täällä. Täällä olen ollut sänkyssä nolla.
Yli 20 vuotta yhden ja saman miehen kanssa onko se sulle joku ongelma?
Hänen kanssaan olen elämäni loppuun asti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne elämäni aikana olen ollut kahden ihmisen kanssa sänkyssä. Oikeassa elämässä en täällä. Täällä olen ollut sänkyssä nolla.
Yli 20 vuotta yhden ja saman miehen kanssa onko se sulle joku ongelma?
Hänen kanssaan olen elämäni loppuun asti.Tunnistelet täältä kaikkialta miehiä
Omakses. Eli olet maannu niiden kans. Et muuten kaikille tuttavallisesti huutas - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistelet täältä kaikkialta miehiä
Omakses. Eli olet maannu niiden kans. Et muuten kaikille tuttavallisesti huutasEn ja usko mitä haluat. Ei minun elämä siitä pahene. Olen tyytyväinen omaan mieheeni ja liittooni.🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ja usko mitä haluat. Ei minun elämä siitä pahene. Olen tyytyväinen omaan mieheeni ja liittooni.🙂
Olet pannu kaikkia niitä joita täällå tunnistelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan oletkin nymfo
Sellaset pettää pitkin maita ja mantuja. Todistit juurikin pettävän luonteesSinä annat väärää todistusta lähimmäisestäsi.
Mene kontillesi ja tee parannus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet pannu kaikkia niitä joita täällå tunnistelet
Minulla ei ole sinun tapasi puhuminen ei ole panemista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sen salarakas nro 56 ukon ihastus ja siks se sen kimpussa
Sillä on halu jyystellä kaikkia ja naiset on vihollisia sille kun miehet ei saa himoita kuin hänen pimppaa.
Tarjoilija on kaunis ja viisas ja sai kehuja. Siis uhka prinsessalle joka haluu naida koko suomen kaikki ukotNo nyt on tarjoilija ominut itselleen vääriä kehuja!
- Anonyymi
Sulla on pahoja pahoja harhoja.
- Anonyymi
Kylläpäs oli taas sanotaanko vaikka persoonallisia kasvoja. Ei ollut mukana montaa, joita itse kauniina pitäisin. Ei-kaunis ei tokikaan ole sama kuin ruma. Ei heistä kukaan ruma ole. Löysin kuitenkin vain yhden, jota kykenen rehellisesti sanomaan mielestäni kauniiksi.
- Anonyymi
No mitä minä sanoin toisessa ketjussa nerpatittaret, tämä sama mies on nyt saanut päähänsä sagtuilla jostain tarjoijijattaresta, sen verran helpoksi juonenkulun tekee, että kyllä hevosetkin jo nauraa jos vielä yrittää käännellä pilaantunutta kyljystään.
- Anonyymi
Neropatittaret kertaa kaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neropatittaret kertaa kaksi
Saaranneli tai annelsaara
- Anonyymi
Ihan ku karkkikaupassa olisi. Nana on aika namu.
- Anonyymi
Tuollsinen Sheila olisi hyvä, kunnon rotunainen.
- Anonyymi
Aviovaimoke? Tuskin hän sua varten on. Hänellä on aviomies. Kannattaa katella aloittajan sinkkuja ja antaa varattujen olla rauhassa. 👍
- Anonyymi
No eihän se nyt haluu mitään vanhaa 50 v eukkoo!
Se eukko kuvittelee harhoissaan ettäon seksikäs joks ukon unelma
Lisäks aloittaja on nainen mutta se varattu nainen haluu haaveilla et sekin ihastunu häneen
Antaa lihavan narsistin olla unelmissaan
Eihän se rupikonna huomioo muualla edes saa - Anonyymi
Sehän on ominut täällä jokaisen nimimerkillä kirjoittaneen häneen ihastuneeks mieheksi
Ja veikkaan ettei se eimianakin kirjoittanut ole mikään kaunotar.
En usko et kukaan ihailisi sitä kadulla tai instagrammissa.
Tuskin siis on niin kovasti ihailtu kuin itse luulee olevansa.
- Anonyymi
Jennaa vois kyl.
- Anonyymi
Se on kaunis. Ja paljon kauniimpi kuin eimia joka kuvittelee olevansa palstan jokaisen nimimerkin kaivattu.
Noloo kun eukko
Ei itse tajua omaa idioottimaisuuttaan
En usko et on kaunis nainen kyseessä siis eimia tuskin saa mitään huomioo kaduilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kaunis. Ja paljon kauniimpi kuin eimia joka kuvittelee olevansa palstan jokaisen nimimerkin kaivattu.
Noloo kun eukko
En usko et on kaunis nainen kyseessä siis eimia tuskin saa mitään huomioo kaduilla.Sinä olet nolo tuo joka kirjoittaa avioliitosta ei ole mikään ei Mia en usko että sitä on edes olemassa. Jos on niin se on niitä miehen nikkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noloo kun eukko
En usko et on kaunis nainen kyseessä siis eimia tuskin saa mitään huomioo kaduilla.Ihanko palsta kirjoitusten takia liittonne pilasitte se jos mikä on idioottimaisuutta onko J nainen niin tyhmä että luulee että hänen miehestään joku oli kiinnostunut.
Olet tyhmä nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko palsta kirjoitusten takia liittonne pilasitte se jos mikä on idioottimaisuutta onko J nainen niin tyhmä että luulee että hänen miehestään joku oli kiinnostunut.
Olet tyhmä nainen.Mikä liitto. En ole ollut ikinä naimisissa.
Onkohan eimia sulla kuuppa seonnu täysin?
Arvasin että panet täältä kaikkia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä liitto. En ole ollut ikinä naimisissa.
Arvasin että panet täältä kaikkiaNyt meni arvaus väärin koska en ole ei mia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä liitto. En ole ollut ikinä naimisissa.
Arvasin että panet täältä kaikkiaSe että kerroin yhden ihmisen vääryyden teon ei tee minusta vääryyden tekijää.
- Anonyymi
toi Jenni Nenonen on ykkönen
- Anonyymi
Ei sen tarvitse iso vika olla kun se sijaitsee päässä.
Avohoito kunniaan😂- Anonyymi
Joskus se jolla se vika on näkee mieluummin vikaa muiden kuin omassa päässä
Eimia uskoo että nämä kaikki ovat yksi mies joka esittää kaikki hahmot
” Suomi24:ssä vierailee kuukaudessa yli 3 miljoonaa kävijää, viikossa yli 0,9 miljoonaa (TNS Metrix). Sillä on noin 1,7 miljoonaa rekisteröitynyttä käyttäjää.”
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Suomi24 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus se jolla se vika on näkee mieluummin vikaa muiden kuin omassa päässä
Eimia uskoo että nämä kaikki ovat yksi mies joka esittää kaikki hahmot
” Suomi24:ssä vierailee kuukaudessa yli 3 miljoonaa kävijää, viikossa yli 0,9 miljoonaa (TNS Metrix). Sillä on noin 1,7 miljoonaa rekisteröitynyttä käyttäjää.”
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Suomi24Onko vaikea ottaa vastuu omista kirjoituksistasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vaikea ottaa vastuu omista kirjoituksistasi?
Onko vaikeaa myöntää ettei ole realista väittää että Timo olisi nämä kaikki
Suomi24:ssä vierailee kuukaudessa yli 3 miljoonaa kävijää, viikossa yli 0,9 miljoonaa (TNS Metrix). Sillä on noin 1,7 miljoonaa rekisteröitynyttä käyttäjää.”
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Suomi24 - Anonyymi
Aikamoinen vika päässä on että ottaa avioeron miehestään.
Kipitäppä takaisin miehesi luokse avionrikkoja koska sitähän sinä olet kun erosit mitään syytä niin teit erotessasi aviorikoksen.
Mitä uskovaiset vanhempasi siitä sanoivat varmaan häpesivät ja lapsesi ovat kärsineet kun ovat joutuneet poikkoilemaan milloin isän ja milloin äidin luona. Sinä itse estät teidän olevan perhe kun haluat vain leikkiä.
Onko tuo taivastie viekö se sinut ja lapsesi taivaaseen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kipitäppä takaisin miehesi luokse avionrikkoja koska sitähän sinä olet kun erosit mitään syytä niin teit erotessasi aviorikoksen.
Mitä uskovaiset vanhempasi siitä sanoivat varmaan häpesivät ja lapsesi ovat kärsineet kun ovat joutuneet poikkoilemaan milloin isän ja milloin äidin luona. Sinä itse estät teidän olevan perhe kun haluat vain leikkiä.
Onko tuo taivastie viekö se sinut ja lapsesi taivaaseen?Ei ole uskovaisia vanhempia. Äitini ei kuulu kirkkoon, isäni ei vaan jaksanu erota kirkosta
Mä taas vihaan uskovaisia. Tekopyhiä ja tulleet uskoon päästäkseen vankilasta koevapauteen tai ovat mustalaisia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo taivastie viekö se sinut ja lapsesi taivaaseen?Ja kyllä sillä sun entisellä miehellä on varmasti ottajia jos sulle ei kelpaa. Joku nuori lestaatiolais nainen sen itselleen ottaa ja samalla sun lapset kun et niistä itse saa huolta pidettyä etkä viitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo taivastie viekö se sinut ja lapsesi taivaaseen?Minä itse en ole naimisissa enkä ole koskaan ollutkaan.
Enkä menekään.
Mut eihän
Sulle eimia kannata selittää kun sähän tunnet prinsessa narsisti kaikki ja kaikki täällä on mielestäs
Sun panoja.
Joka muuten kertoo sun kevytkenkäisyydestä ku. Joka ukko pilkkiny reijässäs - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vaikeaa myöntää ettei ole realista väittää että Timo olisi nämä kaikki
Suomi24:ssä vierailee kuukaudessa yli 3 miljoonaa kävijää, viikossa yli 0,9 miljoonaa (TNS Metrix). Sillä on noin 1,7 miljoonaa rekisteröitynyttä käyttäjää.”
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Suomi24Minä en ole se joka jostain Timosta sönköttää sönkkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole uskovaisia vanhempia. Äitini ei kuulu kirkkoon, isäni ei vaan jaksanu erota kirkosta
Mä taas vihaan uskovaisia. Tekopyhiä ja tulleet uskoon päästäkseen vankilasta koevapauteen tai ovat mustalaisiaIhan tavallisia ihmisiä uskovaisissakin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä itse en ole naimisissa enkä ole koskaan ollutkaan.
Enkä menekään.
Mut eihän
Sulle eimia kannata selittää kun sähän tunnet prinsessa narsisti kaikki ja kaikki täällä on mielestäs
Sun panoja.
Joka muuten kertoo sun kevytkenkäisyydestä ku. Joka ukko pilkkiny reijässäsSulla on joku härskien kirjoitusten pakkomielle.
Alkaako ihan itkettämään kun kaikki ei näihin sun alistamis leikkeihin ala? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä menekään.
Mut eihän
Sun panoja.
Joka muuten kertoo sun kevytkenkäisyydestä ku. Joka ukko pilkkiny reijässäsSua kukaan huoliskaan et ole aviopuoliso matskua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua kukaan huoliskaan et ole aviopuoliso matskua.
Tää on sulle eimia
https://youtu.be/t1Qh6jlfgC0 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä menekään.
Mut eihän
Sun panoja.
Joka muuten kertoo sun kevytkenkäisyydestä ku. Joka ukko pilkkiny reijässäsSe että kerroin vääryyden teon yhdestä ihmisestä ei tee minusta vääryyden tekijää.
Sulla on pakkomielle rivojen puhumisesta taitaa tuo paneminen olla omaa sydäntäsi lähellä. Älä omia tapojasi muille tyrkytä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo taivastie viekö se sinut ja lapsesi taivaaseen?Kyllä ne sun lapset pääsee taivaaseen mutta sun pääseminen on kiiikun kaakun.
- Anonyymi
En tiedä kuka rölli on enkä sitä kuka tuo joka röllille kirjoittaa. Voi niinkin olla että ovat yksi ja sama henkilö.
Sulla on pahoja ongelmia tule päin naamaa asiasi sanomaan sairasta täällä vuodesta toiseen haukkua ihmisiä ja keksiä valheita.
Taidat olla vain kateellinen siitä että meillä menee hyvin. Keskity omaan elämääsi ja jätä ihmiset rauhaan.- Anonyymi
En avaa linkkiäs. Ei kannata kato haukkua ihmisiä. Palturin puhuja. Kaikki tulee sulle takaisin päin. Vaikket uskoisikaan taivaaseen ja kadotukseen niin sunkin polvet notkistuu Herran edessä.
- Anonyymi
Voi voi,, vai ukkoa karjamarkkinat kiinnostaa,, taitaa olla Amerikan hapatusta seassa
- Anonyymi
Hulluksiko täällä on tultu?
Täällä porukka riitelee ja makaa kuin sairashuoneessa...
(ihmettelee yx joka lopetti näiden lukemisen jo aikaa sitten).- Anonyymi
Hullu aloittaja on siinä olet oikeassa.
Kauniita olivat tottakai, mutta kukaan ei ollut hän niin en äänestä. Kukaan muu ei säväytä yhtään...
- Anonyymi
Jestas millaisia kirjotuksia naisilta (oletettavasti). 😱
Missä käytöstavat?- Anonyymi
Narsisteilla jotka vatkaavat uusia uhreja, ei ole käytöstapoja. Heidän mielestään kaikki ovat täällä viihdyyttääkseen heitä.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904413
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?593182Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1182368Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki862127- 402043
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281987Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241743Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91637- 291618