Moikkuli! 😘
Miten on sinun päiväs lähteny käyntiin? 💄 Rakastan pitkii aamui niin paljon. Mulla on tänään ollu niin ihq aamu etten kestä! Söin niin healthy life aamupalan 🥗 että suolistokin otti supertyhjennysohjelman käyttöön ja pöntöllä on saanut istuu koko aamun. 🚽 Mulla on niin kevyt olo, ei tarvitse käydä suolihuuhtelussa. 🤪💩
Kävin ottaa ulkona parit instakuvat (uu✌️)🤳 ja parin minuutin ulkoilun jälkeen fiilis on niin fresh! 💎 Nyt voi vaan maata sängyl, syödä suklaata, pistää netflixit tulille. Ai niin, mun pitäis hakee viel se uus laukku, josta tulee yhteistyövideo. Mut mä en stressaa mistään, I’m so happy! 😊Tää on niin best life ever!!🤩
Rakastan teitä mussukat pus pus, muista että sä riität just tollasena ku oot ja muistakaa tilata kanava, heittää tykkäys videolle ja seurata someis, nähdään ens videossa teidän paljon toivomanne asmr-videon merkeissä, moikku! 💋
💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
Moicculi mussukat!
Anonyymi
0
195
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671