Toivottavasti vielä näen sinut H-kirjaimella alkava nainen, jonka nimessä on 5 kirjainta. Pelkään, että katoat tai lähdet jonnekin enkä kerkiä kertomaan kuinka ihastunut suhun oon..
Joskus vielä
Anonyymi
671188
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
Vastaukset 67
Vanhimmat
En tiedä kenelle kirjoitat, mutta jos olisi minulle vastaisin..
En todellakaan lähde tai katoa koska I am in love.
Kiva jos hän ajattelisi noin. Kehen sinä oot rakastunu?
Hänen nimessä on 4 kirjainta.
Jo tästä poistu viesti, että neljä kirjainta on alottajan nimessäkin
Olisitpa hän.. jos olet niin en ole katoamassa minnekään. Älä sinäkään.
En ole lähdössä ennen ku tiedät kuin paljo tykkään sinusta.. jos olen oikea ja sinä olet hän ♥️
En tarkoittanut palstalta lähtemistä kuitenkaan vaan katoa tai lähde oikeasti.
En minäkää palstasta puhunu :)
Tuo sydän sai ajattelemaan, että ollaan väärät. Kun kirjoitit varmaan toisaalle samalla tyylillä kommentin eikä se osunut. Mutta näin täällä :)
Ahaa, no kerrotko kirjaimen ketä kaipaat?
Saattoi sekin kommentti olla häneltä, en voi sitä tietää varmaksi. Ihmiset kokee tilanteet niin eri tavalla. Mutta mitäpä se kirjain tässä auttaa. Ei se tee meitä sen enempää vääriksi tai oikeiksi. Asiat on selvitettävä muualla. Toivon vaan että hän ajattelee kuten sinä aloituksessa.
Jokin meissä sit vetää toisiaa puoleensa jos kerta toisemme täält aina löydetää :)
Kirjoitatko sinä edes tosissasi? Taidat leikkiä siinä vaan. Ei se haittaa. Hänestä tykkään silti ja tottunut troIIeihin.
Turha näemmä kirjottaa tänne yhtään mitään
Ja sun kommenteista todellakin huomaan ettet oo hän
Eikä millään pahalla. Toivottavast sinäkin löydät sen oikean, mut hieman ärsyttävää ku haukutaa trolliksi. Ihan oikeasti tykkään siitä yhdestä oikeasta.
Kummasti kelpaan kun en ole pahalla tuulella. Tänään olen. Unohda koko juttu. Minäkin unohdan koko miehen nyt. Moi vaan.
Juu moi vaan, vaikka en kyllä tiedä mitä tarkoitat ja keneksi luulet
En luule sinua keneksikään. Tarkoitin sitä kun aina oletetaan palstalla, että se oma ei ole koskaan pahalla tuulella ja kaipaa vaan hymyillen täällä troIIien seassa juuri sinua. Kirjoitit että en voi olla hän. Voinpas. Täällä ei voi olla olematta joskus kiukkuinen, niin ilkeää tulee.
Juu, totta puhut
Totta ja anteeksi kiukutteluni. Olen ollut koko päivän ihan äkäinen. Nyt jo helpottaa.
Välillä on sellasta :)
Olisi kiva, jos kertoisit. Lämpöiset tunteet on aina ihania.
Kertoisin, jos näkisin hänet jossain sopivassa paikassa
4 kirjainta naisella etunimessä.
Jollaintapaa olen yrittänyt kontaktia ja puheyhteyttä luoda. Aika laihoin tuloksin, olisin kyllä keskustelun tarpeessa. Ehkä tällä on jokin tarkoitus etten kaada mietteitä niskkaasi ja jatkan kenties toisissa ympyröissä.
Hänelle voisin sanoa että saa kertoa mietteistään ja murheistaan millon vaan, mutta älä katoa muihin ympyröihin. Haluatko kertoa ketä miestä mietit?
Muutit kirjoitustyyliä ihan täysin yllättäen. Vaihtuiko mies?
Jo on tarkkaa. Ihan sama mies on..
Mietin vaan jos vaihtui.
Okei :) ihan sama alottaja tääl kyl on. Mikäs mun tyyli sit on?
Hiljakkoin nähtyä. Viihdyn seurassa hän kai ei niinkään.Hävettääkin jo kun taidan häiritä.
Siis hänkö ei viihdy sun seurassa?
Koska itse kyllä ainakin haluaisin kokeilla miten viihdyttäs toistemme seurassa, eihän siitä etukäteen tiedä mitä siitä tulis.
Siis mies ei viihdy.
Voit laittaa viestin ja kysyä kuulumiset, kun ei olla pitkään aikaan tavattu. Eihän se satunnainen näkeminen ole välttämättä ainut vaihtoehto. Kyllä sinä minut tavoitat, jos oikeasti haluat.
Mielelläni laittasinkii viestiä ja joo, totta, kyl hänet tavottaisinkin. En tiedä ollaanko sellasis väleissä, että vois viestiä laittaa.
No teillä on selkeästi yhteys ennestään ja tilanne on nyt sellainen, että olet huolissaan siitä, onko kaikki hyvin? Eikö kuka vaan tuossa tilanteessa voi laittaa viestin ja kysyä onko kaikki ok, kun ei ole aikoihin näkynyt/kuulunut?
Mistä sinä luit, että on huolissaan naisesta?
Onko siitä kauan kun tapasitte viimeksi?
Pari viikkoa
Huolissani olen vaan siitä et mokasin kaiken jos en ehtinyt hänelle kertoa
Millon sinä oot nähny sen miehen viimeksi kenestä sanot ettei olla pitkään aikaan tavattu? Mä en oo hähny häntä pariin viikkoon. AP
Tässä oli useampi kirjoittaja. Tuo nainen ei ole vastannut sulle mitään vastasin sen puolesta. Sivusta.
Ahaa
En liiku yhtään, en edes liikahda, ennen kuin olen sun.
Oletetaan että olisit hän ja minä tuo kenelle kirjoitat.
Tarkoitan jos oltaisiin oikeat.
Kyllähän sinä kai sen jo arvaat ja vaistoat, että olen täysin lumoissasi?
Minne minä ilman sinua katoaisin näissä tunteissa?
Toivottasti et katoakaan. Hänestä joskus olen ollut aistivinani, että voisi olla myös kiinnostunut, mutta enpä tiedä.
Oliko tämä Jmieheltä Kotkasta?
Kuin niin?
Hän kaipasi Hannaa pari päivää sitten täällä.
Ja sinä lienet varmaa se joka ei ollu se oikea? :)
Minä olen se joka käski teidän olla hiljaa :)
Dodiin :)
Toivotaan näin, mutta mikä tämä aloituksen idea on?
En tiedä enää itekään
Ja edelleenkää en ole nähnyt sua. Taisin sut kadottaa :(
Kohta kuukauteen ei olla nähty ja mielessä oot joka päivä. En tiedä voiko lähes tuntemattomalle sanoa näin, mut mitä jos mä rakastan sua enemmän kuin rakkaus tarkoittaa?
H nainen tuntematon nimen tiedät ? Mitä muuta hänestä tiedät?
Tiedän nimen ja missä on tai mahdollisesti oli töissä
Et tiedä missä asuu?
En tiedä
Ei hän nimeään ole mulle kertonut, ihan tuurilla hän tuli somessa vastaan niin siitä tiedän nimen. Viestiä laittaisin, mut en tiedä onko se soveliasta ku vaikuttas epämääräseltä, et miten tiedän hänen nimen..
Vaistoatko että lähden mahdollisesti jonnekin?
Oot jo tainnut lähteä :/
En, kävin vain ystävättären kanssa kahvilla.
Pitkät kahvittelut ku kuukauteen en oo sua nähny :)