Joskus vielä

Anonyymi

Toivottavasti vielä näen sinut H-kirjaimella alkava nainen, jonka nimessä on 5 kirjainta. Pelkään, että katoat tai lähdet jonnekin enkä kerkiä kertomaan kuinka ihastunut suhun oon..

68

1011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä kenelle kirjoitat, mutta jos olisi minulle vastaisin..
      En todellakaan lähde tai katoa koska I am in love.

      • Anonyymi

        Kiva jos hän ajattelisi noin. Kehen sinä oot rakastunu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos hän ajattelisi noin. Kehen sinä oot rakastunu?

        Hänen nimessä on 4 kirjainta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen nimessä on 4 kirjainta.

        Jo tästä poistu viesti, että neljä kirjainta on alottajan nimessäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo tästä poistu viesti, että neljä kirjainta on alottajan nimessäkin

        Olisitpa hän.. jos olet niin en ole katoamassa minnekään. Älä sinäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitpa hän.. jos olet niin en ole katoamassa minnekään. Älä sinäkään.

        En ole lähdössä ennen ku tiedät kuin paljo tykkään sinusta.. jos olen oikea ja sinä olet hän ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole lähdössä ennen ku tiedät kuin paljo tykkään sinusta.. jos olen oikea ja sinä olet hän ♥️

        En tarkoittanut palstalta lähtemistä kuitenkaan vaan katoa tai lähde oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut palstalta lähtemistä kuitenkaan vaan katoa tai lähde oikeasti.

        En minäkää palstasta puhunu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkää palstasta puhunu :)

        Tuo sydän sai ajattelemaan, että ollaan väärät. Kun kirjoitit varmaan toisaalle samalla tyylillä kommentin eikä se osunut. Mutta näin täällä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo sydän sai ajattelemaan, että ollaan väärät. Kun kirjoitit varmaan toisaalle samalla tyylillä kommentin eikä se osunut. Mutta näin täällä :)

        Ahaa, no kerrotko kirjaimen ketä kaipaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, no kerrotko kirjaimen ketä kaipaat?

        Saattoi sekin kommentti olla häneltä, en voi sitä tietää varmaksi. Ihmiset kokee tilanteet niin eri tavalla. Mutta mitäpä se kirjain tässä auttaa. Ei se tee meitä sen enempää vääriksi tai oikeiksi. Asiat on selvitettävä muualla. Toivon vaan että hän ajattelee kuten sinä aloituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattoi sekin kommentti olla häneltä, en voi sitä tietää varmaksi. Ihmiset kokee tilanteet niin eri tavalla. Mutta mitäpä se kirjain tässä auttaa. Ei se tee meitä sen enempää vääriksi tai oikeiksi. Asiat on selvitettävä muualla. Toivon vaan että hän ajattelee kuten sinä aloituksessa.

        Jokin meissä sit vetää toisiaa puoleensa jos kerta toisemme täält aina löydetää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokin meissä sit vetää toisiaa puoleensa jos kerta toisemme täält aina löydetää :)

        Kirjoitatko sinä edes tosissasi? Taidat leikkiä siinä vaan. Ei se haittaa. Hänestä tykkään silti ja tottunut troIIeihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitatko sinä edes tosissasi? Taidat leikkiä siinä vaan. Ei se haittaa. Hänestä tykkään silti ja tottunut troIIeihin.

        Turha näemmä kirjottaa tänne yhtään mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitatko sinä edes tosissasi? Taidat leikkiä siinä vaan. Ei se haittaa. Hänestä tykkään silti ja tottunut troIIeihin.

        Ja sun kommenteista todellakin huomaan ettet oo hän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sun kommenteista todellakin huomaan ettet oo hän

        Eikä millään pahalla. Toivottavast sinäkin löydät sen oikean, mut hieman ärsyttävää ku haukutaa trolliksi. Ihan oikeasti tykkään siitä yhdestä oikeasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sun kommenteista todellakin huomaan ettet oo hän

        Kummasti kelpaan kun en ole pahalla tuulella. Tänään olen. Unohda koko juttu. Minäkin unohdan koko miehen nyt. Moi vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasti kelpaan kun en ole pahalla tuulella. Tänään olen. Unohda koko juttu. Minäkin unohdan koko miehen nyt. Moi vaan.

        Juu moi vaan, vaikka en kyllä tiedä mitä tarkoitat ja keneksi luulet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu moi vaan, vaikka en kyllä tiedä mitä tarkoitat ja keneksi luulet

        En luule sinua keneksikään. Tarkoitin sitä kun aina oletetaan palstalla, että se oma ei ole koskaan pahalla tuulella ja kaipaa vaan hymyillen täällä troIIien seassa juuri sinua. Kirjoitit että en voi olla hän. Voinpas. Täällä ei voi olla olematta joskus kiukkuinen, niin ilkeää tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En luule sinua keneksikään. Tarkoitin sitä kun aina oletetaan palstalla, että se oma ei ole koskaan pahalla tuulella ja kaipaa vaan hymyillen täällä troIIien seassa juuri sinua. Kirjoitit että en voi olla hän. Voinpas. Täällä ei voi olla olematta joskus kiukkuinen, niin ilkeää tulee.

        Juu, totta puhut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokin meissä sit vetää toisiaa puoleensa jos kerta toisemme täält aina löydetää :)

        Totta ja anteeksi kiukutteluni. Olen ollut koko päivän ihan äkäinen. Nyt jo helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ja anteeksi kiukutteluni. Olen ollut koko päivän ihan äkäinen. Nyt jo helpottaa.

        Välillä on sellasta :)


    • Anonyymi

      Olisi kiva, jos kertoisit. Lämpöiset tunteet on aina ihania.

      • Anonyymi

        Kertoisin, jos näkisin hänet jossain sopivassa paikassa


    • Anonyymi

      4 kirjainta naisella etunimessä.

    • Anonyymi

      Jollaintapaa olen yrittänyt kontaktia ja puheyhteyttä luoda. Aika laihoin tuloksin, olisin kyllä keskustelun tarpeessa. Ehkä tällä on jokin tarkoitus etten kaada mietteitä niskkaasi ja jatkan kenties toisissa ympyröissä.

      • Anonyymi

        Hänelle voisin sanoa että saa kertoa mietteistään ja murheistaan millon vaan, mutta älä katoa muihin ympyröihin. Haluatko kertoa ketä miestä mietit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänelle voisin sanoa että saa kertoa mietteistään ja murheistaan millon vaan, mutta älä katoa muihin ympyröihin. Haluatko kertoa ketä miestä mietit?

        Muutit kirjoitustyyliä ihan täysin yllättäen. Vaihtuiko mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutit kirjoitustyyliä ihan täysin yllättäen. Vaihtuiko mies?

        Jo on tarkkaa. Ihan sama mies on..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo on tarkkaa. Ihan sama mies on..

        Mietin vaan jos vaihtui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vaan jos vaihtui.

        Okei :) ihan sama alottaja tääl kyl on. Mikäs mun tyyli sit on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänelle voisin sanoa että saa kertoa mietteistään ja murheistaan millon vaan, mutta älä katoa muihin ympyröihin. Haluatko kertoa ketä miestä mietit?

        Hiljakkoin nähtyä. Viihdyn seurassa hän kai ei niinkään.Hävettääkin jo kun taidan häiritä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljakkoin nähtyä. Viihdyn seurassa hän kai ei niinkään.Hävettääkin jo kun taidan häiritä.

        Siis hänkö ei viihdy sun seurassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis hänkö ei viihdy sun seurassa?

        Koska itse kyllä ainakin haluaisin kokeilla miten viihdyttäs toistemme seurassa, eihän siitä etukäteen tiedä mitä siitä tulis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis hänkö ei viihdy sun seurassa?

        Siis mies ei viihdy.


    • Anonyymi

      Voit laittaa viestin ja kysyä kuulumiset, kun ei olla pitkään aikaan tavattu. Eihän se satunnainen näkeminen ole välttämättä ainut vaihtoehto. Kyllä sinä minut tavoitat, jos oikeasti haluat.

      • Anonyymi

        Mielelläni laittasinkii viestiä ja joo, totta, kyl hänet tavottaisinkin. En tiedä ollaanko sellasis väleissä, että vois viestiä laittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielelläni laittasinkii viestiä ja joo, totta, kyl hänet tavottaisinkin. En tiedä ollaanko sellasis väleissä, että vois viestiä laittaa.

        No teillä on selkeästi yhteys ennestään ja tilanne on nyt sellainen, että olet huolissaan siitä, onko kaikki hyvin? Eikö kuka vaan tuossa tilanteessa voi laittaa viestin ja kysyä onko kaikki ok, kun ei ole aikoihin näkynyt/kuulunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No teillä on selkeästi yhteys ennestään ja tilanne on nyt sellainen, että olet huolissaan siitä, onko kaikki hyvin? Eikö kuka vaan tuossa tilanteessa voi laittaa viestin ja kysyä onko kaikki ok, kun ei ole aikoihin näkynyt/kuulunut?

        Mistä sinä luit, että on huolissaan naisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielelläni laittasinkii viestiä ja joo, totta, kyl hänet tavottaisinkin. En tiedä ollaanko sellasis väleissä, että vois viestiä laittaa.

        Onko siitä kauan kun tapasitte viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siitä kauan kun tapasitte viimeksi?

        Pari viikkoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä luit, että on huolissaan naisesta?

        Huolissani olen vaan siitä et mokasin kaiken jos en ehtinyt hänelle kertoa


      • Anonyymi

        Millon sinä oot nähny sen miehen viimeksi kenestä sanot ettei olla pitkään aikaan tavattu? Mä en oo hähny häntä pariin viikkoon. AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon sinä oot nähny sen miehen viimeksi kenestä sanot ettei olla pitkään aikaan tavattu? Mä en oo hähny häntä pariin viikkoon. AP

        Tässä oli useampi kirjoittaja. Tuo nainen ei ole vastannut sulle mitään vastasin sen puolesta. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä oli useampi kirjoittaja. Tuo nainen ei ole vastannut sulle mitään vastasin sen puolesta. Sivusta.

        Ahaa


    • Anonyymi

      En liiku yhtään, en edes liikahda, ennen kuin olen sun.

    • Anonyymi

      Oletetaan että olisit hän ja minä tuo kenelle kirjoitat.
      Tarkoitan jos oltaisiin oikeat.
      Kyllähän sinä kai sen jo arvaat ja vaistoat, että olen täysin lumoissasi?
      Minne minä ilman sinua katoaisin näissä tunteissa?

      • Anonyymi

        Toivottasti et katoakaan. Hänestä joskus olen ollut aistivinani, että voisi olla myös kiinnostunut, mutta enpä tiedä.


    • Anonyymi

      Oliko tämä Jmieheltä Kotkasta?

      • Anonyymi

        Kuin niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin niin?

        Hän kaipasi Hannaa pari päivää sitten täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kaipasi Hannaa pari päivää sitten täällä.

        Ja sinä lienet varmaa se joka ei ollu se oikea? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä lienet varmaa se joka ei ollu se oikea? :)

        Minä olen se joka käski teidän olla hiljaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen se joka käski teidän olla hiljaa :)

        Dodiin :)


    • Anonyymi

      Toivotaan näin, mutta mikä tämä aloituksen idea on?

      • Anonyymi

        En tiedä enää itekään


    • Anonyymi

      Ja edelleenkää en ole nähnyt sua. Taisin sut kadottaa :(

    • Anonyymi

      Kohta kuukauteen ei olla nähty ja mielessä oot joka päivä. En tiedä voiko lähes tuntemattomalle sanoa näin, mut mitä jos mä rakastan sua enemmän kuin rakkaus tarkoittaa?

      • Anonyymi

        H nainen tuntematon nimen tiedät ? Mitä muuta hänestä tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        H nainen tuntematon nimen tiedät ? Mitä muuta hänestä tiedät?

        Tiedän nimen ja missä on tai mahdollisesti oli töissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän nimen ja missä on tai mahdollisesti oli töissä

        Et tiedä missä asuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä missä asuu?

        En tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        H nainen tuntematon nimen tiedät ? Mitä muuta hänestä tiedät?

        Ei hän nimeään ole mulle kertonut, ihan tuurilla hän tuli somessa vastaan niin siitä tiedän nimen. Viestiä laittaisin, mut en tiedä onko se soveliasta ku vaikuttas epämääräseltä, et miten tiedän hänen nimen..


    • Anonyymi

      Vaistoatko että lähden mahdollisesti jonnekin?

      • Anonyymi

        Oot jo tainnut lähteä :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot jo tainnut lähteä :/

        En, kävin vain ystävättären kanssa kahvilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, kävin vain ystävättären kanssa kahvilla.

        Pitkät kahvittelut ku kuukauteen en oo sua nähny :)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe