En pidä pitkistä

Anonyymi

miehistä. Kaupan kassajonossa tuli pitkä mies taakseni seisomaan ja se alkoi ahdistaa niin paljon, että poistuin jonosta muka hakemaan unohtunutta tavaraa.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muistan tämän. Olen se pieni mies joka ojensi sulle rakuunapussin alimmalta maustehyllyltä

      • Anonyymi

        Ei pidä sinustakaan kun ojentelet hyllyiltä roinaa.


    • Anonyymi

      Oletpas sinä herkkä, kun toisen pituus aiheuttaa ahdistusta ja se on vielä sellainen asia mihin hän ei pysty vaikuttamaan itse ollenkaan...

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä kanssasi, täällä palstalla kun ihan tyhmiä kommentteja . Milloin joku on liian lihava , milloin liian laiha, liian paksu maha, liian laiha muuten, lihavia naisia , lihavia miehiä, liian pitkä , liian lyhyt, liian lihaksikas ym. Kukaan ei ole hyvä tään palstan mukaan. Mielestäni jos ihastuu, rakastuu johonkin ihmiseen näkee siinä muutakin kuin sentit tai vatsan tai ym. Se, vasta on typerää mittanauha elämää, no jotkut tykkää tälläisestä negattivisuudesta. Olisi outo jos sen mukaa pitäisi ihastua johonkin ihmiseen, että jokainen kohta olisi jossain utopistisissa mitoissa. Itse en näe että ihmisen pitää olla fitnes tai body fitnes tyyppi että siihen voi ihastua ja rakastua. Joskus tuntuu että nää on jonkun murrosikäisen teinin kirjoituksia, eikä aikuisen ihmisen.


    • Anonyymi

      Yleisissä tapahtumissa pitäisi kyllä olla jokin sääntö että pitkien ihmisten täytyy jäädä sinne takariviin. Aina jo pitkä tulee eteen seisomaan tai istumaan ettei itse näe yhtään mitään. Todella kiva tuijottaa jonkun takaraivoa.

      • Anonyymi

        Jo= jokin.


    • Anonyymi

      Joo siis ne pitkät tunkee elokuvissa just siihen eteen ettei nää mitään. Tukkivat liikenteen ja aiheuttavat ruuhkia ihan pelkästään vaan siksi että näyttävät suurilta.
      Pitäisi olla joku pituusrajoitus. Kävely olisi sallittua vain ilmatilassa, joka rajoittuu 160 cm maanpinnasta. Kaikesta muusta sakot . Pitkät voisivat kävellä kumarassa.

    • Anonyymi

      Hallitset fopiasi.Oikein toimeit. Kaikki kun ei ole pelkkiä tatteja.Itse en pidä pätkistä naista en miehistä.Mutta ei fopioita,ei häiritse yhtään kuka selän takana kaupassa jonotaa.En vaivaudu edes katso onko pitkä vai pätkä? Lihava vai laiha?

    • Anonyymi

      Joillakin lyhyillä miehillä on pelkoa ja kateutta pitkiä miehiä kohtaan, siltä pohjalta kannattaa lähestyä ongelmaasi, sen aiheuttaja voi olla heikko itsetuntosi.

    • Anonyymi

      Minä pidän pitkistä miehistä. Pitkä ja komea mies on vaan jotain niin upeeta, varsinkin eräs...😍

      • Anonyymi

        Olenko liian pitkä 183cm? Joskus tuntuu siltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko liian pitkä 183cm? Joskus tuntuu siltä.

        Et ole yhtään liian pitkä. Olen itsekin siis 175cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko liian pitkä 183cm? Joskus tuntuu siltä.

        183 ei ole pitkä, eikä lyhytkään.


    • Anonyymi

      Tuo on hyvä näkökulma, jota asiaa suuresti arvostan. Tv. 170 cm pitkä mies

      • Anonyymi

        Minu pikkunen siellä huutelee. Uniikki!


    • Anonyymi

      Aikoihin eletty kun puhetta riittää ihmisten pituudesta , asiasta jolle ihminen ei voi mitään eikä tartte voidakkaan.
      Erinlaiset koot ihmisillä ovat olleet niin kauan kun ihminen on existeerannu .
      Ihminen ei ole kokonsa , oli pitkä , lyhyt, laiha lihava , ainoa arvo joka on tärkeä on se mitä on korvien välissä

    • Anonyymi

      Mä oon 187 ja kaunis nainen noin 180

      • Anonyymi

        Nainen kehen olen ihastunut siis


    • Anonyymi

      Paniikkihäiriö sinuun iski. Vain äärimmäisen itsekäs ja tyhmä ihminen syyttää sellaisesta muita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe