Mitä mieltä?????
Onko vähän narsistista odottaa jonkun ikävöivän itseään
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minusta. On ihan luonnollista, että ihastunut ja rakastunut kuvittelee sen olevan molemminpuolista ja kohteen tällaiseen paikkaan. Mutta on narsistista kuvitella jonkun kaipaavan itseään, kun itse ei välitä toisesta. Niitäkin täällä näkyy eikä niiden kuvitelmia selitä vaaleanpunaiset rakkausajatukset.
- Anonyymi
Jos ihminen uskoisi aidosti että häntä juuri joku kaipaa jota itsekin kaipaa. Niin todennäköisesti ei täällä olisi.
- Anonyymi
Tämä on aika hyvä vastaus. Jos voisi olla asiasta täysin varma, niin uskaltaisi ottaa yhteyttä oikeasti.
- Anonyymi
Ei kukaan voi olla varma. Voi uskoa vaikka 80% ja loput 20 kääntää asian päälaelleen. Täällähän usein kaivataan jotain ei niin tuttua. Jos kyseessä vaikka työkaveri tai muuten ammatillinen tms. suhde, se lähestyminen voi oikeasti olla korkean kynnyksen takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan voi olla varma. Voi uskoa vaikka 80% ja loput 20 kääntää asian päälaelleen. Täällähän usein kaivataan jotain ei niin tuttua. Jos kyseessä vaikka työkaveri tai muuten ammatillinen tms. suhde, se lähestyminen voi oikeasti olla korkean kynnyksen takana.
Miten niin ei voi. Jos esimerkiksi lähettää toiselle viestiä suoraan että kaipaan sinua. Aika varmaa se silloin on. Tietenkin jos jollain tapana huvittaa itseään sellaisilla viestrillä niin silloin s epävarmaa. Näin ollen tuskinpa ihminen joka olisi varma . Koskaan tänne olisi eksynyt edes.
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ei voi. Jos esimerkiksi lähettää toiselle viestiä suoraan että kaipaan sinua. Aika varmaa se silloin on. Tietenkin jos jollain tapana huvittaa itseään sellaisilla viestrillä niin silloin s epävarmaa. Näin ollen tuskinpa ihminen joka olisi varma . Koskaan tänne olisi eksynyt edes.
Itse tulin tälle palstalle syksyllä kun näytti ns tunnisteet tutuilta. Sittemmin kaikki on muuttunut...
- Anonyymi
Joskus tilanne voi olla sellainen ettei tiedä kaipaako sinua juuri se henkilö jota itse kaipaat, koska hänellä voi yksityiselämässään olla sellainen tilanne mikä täytyy ensin selvittää. Eikä omia tunteita halua ottaa esille sellaisessa tilanteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Ensin voi tunnistaa/olla tunnistavinaan viestin. Sitten "varmistuu" että hei, sehän tosiaan oli hän. Mutta sitten "tunnistaakin" väärän viestin ja kaikki menee vessanpöntöstä alas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Ensin voi tunnistaa/olla tunnistavinaan viestin. Sitten "varmistuu" että hei, sehän tosiaan oli hän. Mutta sitten "tunnistaakin" väärän viestin ja kaikki menee vessanpöntöstä alas.
Entäs jos se jota kaipaat täällä, on täällä (tunnistat) mutta se kaipaakin jotain aivan toista kuin sinua? Mites sitten?
Ei näihin kirjoituksiin vaan voi luottaa tunnistelemalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nyt itse kukin ensinäkin pitää ikävöimisenä. Itse en ole mitään ihastuksia ikävöinyt. Itselläni ikävä syntynyt vasta rakkaudesta ja kun tutustunut ja tuntee toisen. Muistaa sen tunteen kun on vasta rakastunut ja se on pieni kuolema kun joutuu olemaan erossa sen päivän . Itkee silmät päästään ja ei malta odottaa näkemistä. Tietysti ajan saatossa laatuun . Mutta itselleni ikävä merkitsee rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos se jota kaipaat täällä, on täällä (tunnistat) mutta se kaipaakin jotain aivan toista kuin sinua? Mites sitten?
Ei näihin kirjoituksiin vaan voi luottaa tunnistelemalla.En ole ajatellut niin, että joku täällä minua kaipaisi. Tämä paikka on vain ajatustenpurkua varten. Enkä halua, että minua kaipaa kukaan minulle tuntematon ihminen, koska pidän vain jo hyvin tutuista ihmisistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nyt itse kukin ensinäkin pitää ikävöimisenä. Itse en ole mitään ihastuksia ikävöinyt. Itselläni ikävä syntynyt vasta rakkaudesta ja kun tutustunut ja tuntee toisen. Muistaa sen tunteen kun on vasta rakastunut ja se on pieni kuolema kun joutuu olemaan erossa sen päivän . Itkee silmät päästään ja ei malta odottaa näkemistä. Tietysti ajan saatossa laatuun . Mutta itselleni ikävä merkitsee rakkautta.
Olet varmaan ekstrovertti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan ekstrovertti
Tuskinpa. Ehkä siltä ja väliltä ennemminkin sinne Introverttin suuntaan. Kyllä ihan sosiaalinen olen ja juttelen tutuille ja tuntemattomille sujuvasti. Mutta en ihastu helposti saatikka rakastu ja päästä ihmisiä lähelle. Ja yleensä ihmissuhteet ja ystävässuhteet ovat vakaita ja pitkäkestoisia olleetkin.
- Anonyymi
Onko vähän narsistista kirjoittaa aiheesta?
- Anonyymi
Kaikkia aiheita on syytä tutkia. Älä typistä ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkia aiheita on syytä tutkia. Älä typistä ihmisiä.
Mitä hyötyä narsistisesta aloituksesta on kenellekään. Mistä tai kenestä aloituksessa on edes kyse? Kukaan ei voi kirjoittaa kuin itsestään. Älä kannusta muuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hyötyä narsistisesta aloituksesta on kenellekään. Mistä tai kenestä aloituksessa on edes kyse? Kukaan ei voi kirjoittaa kuin itsestään. Älä kannusta muuhun.
Älä ole tuommoinen ankeuttaja besserwisser.
- Anonyymi
Eihän ikävä ole narsismia mielestäni, kyllä ikävä kertoo välittämisestä. Kyllä narsismin piirteet ovat vähän erillaiset. Tietysti jotkut ihmiset kaipaavat jatkuvaa toisten ihmisten huomiota, ja saavat siitä jonkin asteisen tyydytyksen elämään. Se, heille suotakoon, jos joku on sitä vaille ei ole minulta pois. En, ole koskaan itse kokenut mitään tarvetta olla huomion keskipisteenä, olen aina ollut tilanteen sivusta seuraaja. Sosiaalisuus toisten ihmisten kanssa ei ole mielestäni narsismia, se on luonteen piirre tai seurausta asiakaspalvelu ammatista ym. Mielestäni narsismi ja psykopatia kulkevat käsikädessä toisiaan tukien. Olen huomannut että täällä palstalla on ihmisiä ketkä selvästi kaipaavat tuntemattomien kehuja illasta toiseen ja saavat siitä jonkun tyydytyksen. Se, heille suotakoon jos he saa siitä jotain kiksejä elämään. Itse en ole koskaan tykännyt tämän kaltaisista foorumeista. En, oikeasti tiennyt että tälläistä palstaa on olemassakaan, sitten eksyin tänne tänne erään asian takia.
- Anonyymi
Onhan se ja siinä elämä opettaa ikävä kyllä jos ei saa mitään haluaa nuorena ainakin.
Ikävä vanhemmiten tietysti yksin olla joten parempi pariutua vanhemmiten jonkun kanssa. Yksin ei kiva ikääntyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904393
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583062Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1162340- 402023
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki751863Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608