Aina vaan jaksan innostua, kun suomalainen voittaa autourheilussa, Yes, Yes, Yes!!!
Eikait liian kulunu aihe tänne meille, jotka jo aikoinaan hehkutimme Timo Mäkisistä ja Rauno Aaltosta, vai olenko vaan autourheilun viemä:)))
Unohtamatta Simo Aaltosta:DDD
Hyvä Kimi!
9
782
Vastaukset
- Fanittaja
Älä unohda Curt Lincolnia!
Nuoremmista Häkkinen,Rosberg ja oma suosikkini Timo Salonen!- Aina yhä ihastunut
Anstu oli rallicrossin tekijä ja näyttäjä.
Lisää vastaavaa toivova! - selätti aina
Ari (MINÄ) Vatasen, nykyisen europarlamentaarikon, joka ajelee Paris-Dakar-, tai Safarirallia, työnsä kustannuksella/ohella.
Tarkoitatko kenties Simo Lampista ;)) Totta on, että auto- ja moottoriurheilussa yleensäkin suomalaisilla on ollu todella paljon menestystä maan väkilukuun nähden. Eikä pidä tietenkään unohtaa menestyneitä nuorempiakaan ralliajajia, kuten moninkertaiset maailmanmestarit Tommi Mäkinen ja Marcus Grönholm. Moottoripyöräpuolelta vetäisin esiin vielä legendaarisen Jarno Saarisen, joka lahjoitti etunimensäkin tämän päivän formulakisan kolmoselle Jarno Trullille.
- ossipessi
Mietinkin, että jotain meni väärin, kun kaikki melkein nen-loppuisia, sorry.
Anteeksi Simo Lampinen ja kaikki muut autourheilun ystävät.
Simo Lampinen on ollut aina mielestäni yksi huippu tyyppi, ja henkeen ja vereen autourheilulle loistava esimerkki, joka on vaikuttanut monelle tasolla asian saamiseksi kaiken kansan piiriin. Ja hänen takiaan olen aikoinaan alkanut ymmärtämään koko juttua.
Muistaakseni Simo oli jopa niin herrasmies, ettei pärjännyt, tai halunnut jatkaa rajua rallicrossia, kun oli liian kontaktilaji. Voinen olla väärässä.
En toki ole unohtanut muitakaan autourheilijoita, nyt vaan tulee hehkutettua ehkäpä liian herkästi formulajutun piiriin, kun se on niin näkyvää.
Itse olen enemmän kasvanut rallin ja kuten jo mainitsin rallicrossin ilmapiiriin. Siitä johtunee nämä vanhat ja osittain nimetkin unohtavat muistot ja tietty se tietty piiri missä pyöri silloin joskus aikoinaan...
Onhan meillä paljon ja monella eri alalla kasvavaa sukupolvea autourheilussa, joita kaikkia kunnioitan.
Aina on ilo sanoa Hyvä Suomi niin autourheilussa, kuin vaikkapa jääkiekossakin...
J.K. vieläkin hävettää, saanenko anteeksi(((
- yopollo
Näinhän oli tosiaan käynyt. Toivottavasti kasvattaa Kimiä ihmisenä. Voittajilta ei mopo karkaa käsistä.
- ykkönen on
Leksa Kinnunen.
- minäkin kiinnostun urheilusta
että miehen ei tarvitse olla mikään uhoaja ja pärjää hyvin!
- eeroliini
Olet haka vaikka aluksi epäiltiinkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175