Elina Gustafsson ja Ansku Bergström rakastuivat Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman tiimoilla. Nyt pariskunta on yhdessä tv:ssä. Mielenkiintoista! Olisiko tämä Elinan ja Anskun ensimmäinen yhteishaastattelu tv:ssä?
https://www.suomi24.fi/viihde/iloyllatys-rakastavaiset-elina-gustafsson-ja-ansku-bergstrom-yhteishaastattelussa-tv-ssa?s24
Iloyllätys: Rakastavaiset Elina Gustafsson ja Ansku Bergström yhteishaastattelussa TV:ssä!
47
10165
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa?
- Anonyymi
Onkohan Sanna jo kutsunut Kesärannan saunaan?
- Anonyymi
No mitä se sulle kuuluu?
- Anonyymi
Mikäs sinä olet ?
- Anonyymi
Ei kuulu sulle.
- Anonyymi
👎👎👎
- Anonyymi
On tuo Elina sitten ihanan kaunis. Kuin alkukesän kukkiva sireeni. Siis hetkinen, taisin juuri herätä. Näin jotain painajaista.
- Anonyymi
Onkos Ansku se Minni-hiiri🐭?
- Anonyymi
Hyi
- Anonyymi
Erovat varmaan ihan pian...oksettavaa.
Kiva kun tykkäävät. 💙
- Anonyymi
Tätäkin paria on jo vähän turhan pitkään tyrkytetty jokasesta mediasta...
- Anonyymi
Ompa joo..mitä hypetät.
- Anonyymi
Ei yhtää kiinnosta pride asiat..sorry !
- Anonyymi
"Antakaa meidän vaan olla", luki Tampereen"pridessä" jonkun kyltissä tänään.
Aika ristiriitaista. Itse julistavat ja tuputtavat asiaansa joka paikassa. Jos eläisivät kuten muutkin tavalliset ja normaalit ihmiset, muilla olisi vähemmän ennakkoluuloja heitä kohtaan.
Vähemmistöjen kuuluu sopeutua ja sulautua yhteiskuntaan.
Heillä tuntuu koko elämä pyörivän seksuaalisuuden ja sukupuolen ympärillä. - Anonyymi
Ei ole mielenkiintoista. Ei kiinnosta pätkääkään.
- Anonyymi
No näin! Itse en tosiaankaan näihin kulkueisiin mene enkä menisi vaika asunkin naisen kanssa naisena.
Ei tarvitse olla suunapäänä huutamassa omaa parisuhdettaan.
Olen onnellinen näin - Anonyymi
Niin mitä iloyllätystä?
Onko aina lesbo tai homopari iloinen yllätys?
Minusta ei niinkää ole.. - Anonyymi
Tämä pariskunta saisi painua hevonkuuseen lässyttämään ja hehkuttamaan!
Ei siksi, että on naispari vaan yleensä se menee niin, että mitä suurempi hehkutus, sen nopeampi lässähdys.
Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000564926624h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132365Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1841485Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191209- 71940
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41877Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57792En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41732Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75642