Olin siihen aikaan vielä nuori, viisvitonen pojan koltiainen, kun joku ehdotti omena varkautta. Oltiin kyllästytty mauttomaan kiljuun ja joku olikin löytänyt omppu pompun reseptin omena vinkkuun. Yöllä kapusin aidan yli sipuliverkko päässäni, joka teki tunnistamisestani mahdotonta. Näytin riista kameralle taka puolta ja keskaria. Kielen näyttämisen ajaksi jouduin ottamaan sipulipussin pois.
Pääsin ensimmäiseen puuhun melko helposti alle tunnissa ja aloin mättää omenaa taskuun. Kuulin latausäänen ja näin erittäin hyvän kaverin, omena tarhurin osoittavan minua hirvi kiväärillä. Hän huusi että "tuu jorma alas sieltä puusta tai kerron isälles" Minä huusin että kerro vaan resupetteri, se on tossa viereisessä puussa.
Anto se sitten meille pussillisen omppuja ja sano että laputtakaa kotiin siitä. Siitä tuli jotakin elämää suurempaa siitä vinkusta, mutta aivan kammottavia kura pieruja, joille ei meinannut tulla loppua. Minä ja isä ukko meinattiin tulla hulluksi...
Paraisilla kerran
1
66
Vastaukset
- Anonyymi
Yksikkökolmikosta vain tämä SenssuC puhuu totta. Bumba lipsauttanut tänään olevansa sama henkilö sensukan kanssa. Taas tuli uusi yhteys kun Bumballa läheiset kontaktit Paraisille, kuin myös sensukalla. Yhteinen jippoputki ei ole ainoa yhdistävä tekijä, vaan asuvat myös samassa vartalossa sekä päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2499670Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.548005Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.2026933- 1743767
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2912005- 1051975
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81768- 1171611
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191417Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll871414