Olin siihen aikaan vielä nuori, viisvitonen pojan koltiainen, kun joku ehdotti omena varkautta. Oltiin kyllästytty mauttomaan kiljuun ja joku olikin löytänyt omppu pompun reseptin omena vinkkuun. Yöllä kapusin aidan yli sipuliverkko päässäni, joka teki tunnistamisestani mahdotonta. Näytin riista kameralle taka puolta ja keskaria. Kielen näyttämisen ajaksi jouduin ottamaan sipulipussin pois.
Pääsin ensimmäiseen puuhun melko helposti alle tunnissa ja aloin mättää omenaa taskuun. Kuulin latausäänen ja näin erittäin hyvän kaverin, omena tarhurin osoittavan minua hirvi kiväärillä. Hän huusi että "tuu jorma alas sieltä puusta tai kerron isälles" Minä huusin että kerro vaan resupetteri, se on tossa viereisessä puussa.
Anto se sitten meille pussillisen omppuja ja sano että laputtakaa kotiin siitä. Siitä tuli jotakin elämää suurempaa siitä vinkusta, mutta aivan kammottavia kura pieruja, joille ei meinannut tulla loppua. Minä ja isä ukko meinattiin tulla hulluksi...
Paraisilla kerran
1
102
Vastaukset
- Anonyymi
Yksikkökolmikosta vain tämä SenssuC puhuu totta. Bumba lipsauttanut tänään olevansa sama henkilö sensukan kanssa. Taas tuli uusi yhteys kun Bumballa läheiset kontaktit Paraisille, kuin myös sensukalla. Yhteinen jippoputki ei ole ainoa yhdistävä tekijä, vaan asuvat myös samassa vartalossa sekä päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.3264318Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881624029Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.923458Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2452936- 612458
- 341797
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v371506- 461473
- 451325
Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.1621317