Olin siihen aikaan vielä nuori, viisvitonen pojan koltiainen, kun joku ehdotti omena varkautta. Oltiin kyllästytty mauttomaan kiljuun ja joku olikin löytänyt omppu pompun reseptin omena vinkkuun. Yöllä kapusin aidan yli sipuliverkko päässäni, joka teki tunnistamisestani mahdotonta. Näytin riista kameralle taka puolta ja keskaria. Kielen näyttämisen ajaksi jouduin ottamaan sipulipussin pois.
Pääsin ensimmäiseen puuhun melko helposti alle tunnissa ja aloin mättää omenaa taskuun. Kuulin latausäänen ja näin erittäin hyvän kaverin, omena tarhurin osoittavan minua hirvi kiväärillä. Hän huusi että "tuu jorma alas sieltä puusta tai kerron isälles" Minä huusin että kerro vaan resupetteri, se on tossa viereisessä puussa.
Anto se sitten meille pussillisen omppuja ja sano että laputtakaa kotiin siitä. Siitä tuli jotakin elämää suurempaa siitä vinkusta, mutta aivan kammottavia kura pieruja, joille ei meinannut tulla loppua. Minä ja isä ukko meinattiin tulla hulluksi...
Paraisilla kerran
1
81
Vastaukset
- Anonyymi
Yksikkökolmikosta vain tämä SenssuC puhuu totta. Bumba lipsauttanut tänään olevansa sama henkilö sensukan kanssa. Taas tuli uusi yhteys kun Bumballa läheiset kontaktit Paraisille, kuin myös sensukalla. Yhteinen jippoputki ei ole ainoa yhdistävä tekijä, vaan asuvat myös samassa vartalossa sekä päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935317
- 564151
- 252249
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201108- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001