Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Rihmaanko?

Anonyymi

Työllisyyskokeilu on työntämässä minua Rihma nimiselle kirpputorille työkokeiluun. Onko minkälainen paikka? Kannattaako mennä? Kertokaa kokemuksia.

12

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minullekin tarjottiin paikkaa Rihmaan ja kävin tutustumassa. Paikan takaosa muistutti kaatopaikan sivupistettä, hyvä että kulkemaan mahtui. En mennyt.

    • Anonyymi

      Ilman rihman kiertämää?

    • Anonyymi

      Huippuvirka ja palkkaedut. Kannattaa mennä.

    • Anonyymi

      Menisin. Kiva paikka.

    • Anonyymi

      Jos tupakoit , tykkäät juoda paljon kahvia ja et halua tehdä mitään niin kannattaa ilman muuta mennä.

    • Anonyymi

      En tiedä minkälainen on työpaikkana, mutta itse myymälä on sellainen sekasotku että eipä paljon viitsi käydä. Varsinkin myymälän perällä on alue johon on mätetty niin paljon tavaraa että sieltä ei löydä mitään. Hinnat puuttuu tavaroista. Vaatteita on lattialla. Kassalla istuu usein usempia henkilöitä jotka eivät noteeraa sisään tulevaa asiakasta mitenkään ja jos heiltä tavaroista jotain kysyy niin eivät tiedä mistään yhtään mitään. Asiakaspalveluun olisi syytä kovasti panostaa. Muutenkin näyttää että aika on ajanut paikan ohi oikealta ja vasemmalta.

    • Anonyymi

      Rihmassa kannattaa käydä lauantaisin. Silloin siellä on yleensä toissä vanhempi pitkä hiuksinen mies joka on asiakaspalvelussa aivan toista luokkaa kun viikolla olevat. Osaa sanoa muutakin kuin ostosten hinnan. Tietää myös myytävistä tavaroista toisin kun nämä viikolla kassan takana vitsikirjoja lukevat. Kassalle asiakaspalveluhenkistä porukkaa, koska kun asiakas tulee niin hän tekee ensivaikutelmasta heti päätöksiä siitä onko tervetullut ja myöskin että lähtiessä asiakas huomioidaan vaikka hän ei mitään ostaisikaan. Tavaran määrää voisi myös vähentää koska myynnissä on paljon pelkää roskaa josta pyydetään korkeaa hintaa.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Rihma on minun mielestä ns vanhan kansan kirppis. On ollut vuoskymmenniä vissiin samassa paikassa. Tavaraa löytyy laidasta laitaan ja itse olen tehnyt muutaman hyvän löydön. Olen vienyt muutaman kerran sinne erilaista tavaraa jota en itse tarvitse. Ei liene mitään pelättävää, eli menisin jos oisin samassa tilanteessa ap:n kanssa.

      • Anonyymi

        Minä en menisi, saan kylmiä väreitä pelkästä ajatuksesta että joutuisin töihin.
        21 vuotiaana olin hetken töissä eräässä varastossa, 4kk viihdyin. Nyt ikää 27v enkä ole ollut päivääkään 6 vuoteen töissä. Yksinkertaisesti työnteko ei minulle vaan sovi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en menisi, saan kylmiä väreitä pelkästä ajatuksesta että joutuisin töihin.
        21 vuotiaana olin hetken töissä eräässä varastossa, 4kk viihdyin. Nyt ikää 27v enkä ole ollut päivääkään 6 vuoteen töissä. Yksinkertaisesti työnteko ei minulle vaan sovi.

        Vuan nytpä onnii muassa sen sortin hallitus jotta sinunnii mahas suattaa tästä lähin alakkoo usseemmin mouruvammaa:D:D:D


    • Anonyymi

      Kannattaisiko käydä liikkeissä katsomassa mitä tuotteet uutena maksaa ennen kuin hinnoittelette tuotteita.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      87
      2305
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      51
      1997
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      89
      1837
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1432
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1390
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1351
    Aihe