YHDISTÄVÄ TEKIJÄ.

Maaseudun tulevaisuus ja rakkaus pattayaan, voitaneen kiteyttää paikkakuntarakkauden olevan yksi yhdistävä tekijä.
On tosin paljon muitakin, kuten ... no antaas olla.
Hauskaa.

14

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parainen rulez. Joko hommasit torppaan uuden kaminan, vai vasta syssyllä?

      • Se ei ole tavallinen kamina vaan kohtuu miljoona kamina.


    • Anonyymi

      Ei ainuttakaan päivää etteikö numerosenssu mokaa ja yksikkökaksikko ole yksikkö.
      Ei ole kauaa kun numeromies kertoi ettei Thaimaassa ole kuin Pattayalla ja Bangkokissa goukkareita ja body massage paikkoja ja etä hän on käynyt niissä kaikissa ja ne loput on munkkien pitämiä karaokepaikkoja. Tänään sitten sensukka kertoo samaa ettei Chiang Maissa ole näitä "synnin pesiä" laisinkaan.
      Eilen sitten numerosankarilla oli "erittäin hyvä kaveri omenaviiniä valmistamassa paraisilla", siis siellä minne sensukka muutti 2018.. Pasanen laulaa Eino Leinoa ja songkran on satokauden juhla vuodesta toiseen ja nyt taas vaihteeksi Viktor 28x on sama kuin 2010... ja julmettu kateus jäytää maataloustuista, joiden yksikkökaksikko arvelee olevan viljelijöiden extrabonus jolla ne sitten matkustelee ympäri maailmaa polleina ja samalla Finnairikin vie tukirahoilla heidän viimeiset tukirahansa..

      Luoja paratkoon että missä noin tyhmiä ihmisiä sikiää....? Paraisilla?

      • Anonyymi

        Niin, kaikkea pa***aa se leipä elättää!


    • Anonyymi

      Mitäs muuta sinun eiliseen kuului kuin yksikkö kaksikko.

      • Anonyymi

        Niuvanniemestäkö tekstailet?


      • Minusta näyttää siltä että yksikkökaksikko on rakentanut kolmannen persoonan, jota voisi kutsua nimellä "Kiukkumies".

        Kiukkumies vastustaa ja vihaa vihaisesti kaikkia yrityksiä ja varsinkin kadehtii näitä, peläten omien tukiensa pienenevän, jos yrityksiä tai maajusseja tuetaan.

        Kiukkumies haaveilee Thaimaan matkoista, mutta persaukisena koettaa keksiä kaikki mahdolliset syyt miksi ei sinne aio missään nimessä matkustaa. Kiukkumiehen todelliset syyt näkyy kuitenkin läpi ja ne ovat heikko terveys ja todella heikko rahallinen tilanne.


      • 20-10 kirjoitti:

        Minusta näyttää siltä että yksikkökaksikko on rakentanut kolmannen persoonan, jota voisi kutsua nimellä "Kiukkumies".

        Kiukkumies vastustaa ja vihaa vihaisesti kaikkia yrityksiä ja varsinkin kadehtii näitä, peläten omien tukiensa pienenevän, jos yrityksiä tai maajusseja tuetaan.

        Kiukkumies haaveilee Thaimaan matkoista, mutta persaukisena koettaa keksiä kaikki mahdolliset syyt miksi ei sinne aio missään nimessä matkustaa. Kiukkumiehen todelliset syyt näkyy kuitenkin läpi ja ne ovat heikko terveys ja todella heikko rahallinen tilanne.

        USA:ssa Biden paukautti kaksi jättimäistä korona-avustuserää, joista toinen oli 1900 miljardia. Rahoilla tuettiin vähävaraisia, työttömiä sekä yrityksiä ja ne maksettiin oikeasti kohteeseen, eikä leikisti puhumalla, kuten Suomessa tapahtui.

        Suomessa rahat jaettiin poliitikkojen sukulaisille ja heidän firmoilleen. Joku saatanan huutokauppakeisari sai satatonnia, vaikka sillä umpitorvella läskikasalla ei ollut mitään hätää.

        Sen sijaan esimerkiksi tuttu taksiyrittäjä sai 2000 euroa tuen kaupungilta, kun vuoden liikevaihdoksi jäi muutama tonni ja autosta maksetaan velkaa seitsemän tonnia vuodessa. Palkaksi jäi tuosta vuodesta nolla euroa, velkaa korkoineen kahdeksan tonnia.

        Sitten vielä Bernerin "uudistukset" tehneet sen että taksikeskukset suosii nyt sähköautoja. Jos ehdit ostaa dieselmersun, niin et saa stadissa sille pokaa ja sen sähkötaksin ratissa istuu somali.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        USA:ssa Biden paukautti kaksi jättimäistä korona-avustuserää, joista toinen oli 1900 miljardia. Rahoilla tuettiin vähävaraisia, työttömiä sekä yrityksiä ja ne maksettiin oikeasti kohteeseen, eikä leikisti puhumalla, kuten Suomessa tapahtui.

        Suomessa rahat jaettiin poliitikkojen sukulaisille ja heidän firmoilleen. Joku saatanan huutokauppakeisari sai satatonnia, vaikka sillä umpitorvella läskikasalla ei ollut mitään hätää.

        Sen sijaan esimerkiksi tuttu taksiyrittäjä sai 2000 euroa tuen kaupungilta, kun vuoden liikevaihdoksi jäi muutama tonni ja autosta maksetaan velkaa seitsemän tonnia vuodessa. Palkaksi jäi tuosta vuodesta nolla euroa, velkaa korkoineen kahdeksan tonnia.

        Sitten vielä Bernerin "uudistukset" tehneet sen että taksikeskukset suosii nyt sähköautoja. Jos ehdit ostaa dieselmersun, niin et saa stadissa sille pokaa ja sen sähkötaksin ratissa istuu somali.

        Eikö sinun pitänyt jättää yksikkö kaksikko rauhaan, vai onko riidan haastaminen hauskempaa.


    • Anonyymi

      Kellohame on yhdistävä tekijä

    • Anonyymi

      "USA:ssa Biden paukautti kaksi jättimäistä korona-avustuserää, joista toinen oli 1900 miljardia. Rahoilla tuettiin vähävaraisia, työttömiä sekä yrityksiä ja ne maksettiin oikeasti kohteeseen, eikä leikisti puhumalla, kuten Suomessa tapahtui."

      Niitä oli 3kpl. $ 1200, $ 600 ja $ 1400.
      Tukimaksua tuli lähes kaikkille! Varallisuutta sai olla vaikka kuinka paljon mutta tulot "vain" $ 75 000 per vuosi 2021.

      Amerikassa se oli "lyhytaikaista lainaa" koska Jenkki panee kaikki heti palamaan :-)
      Raha kiertää nopeasti takaisin Valtion kassaan nopeasti.

      • Anonyymi

        Mikä vaikutus tällä on Pattayan matkailuun?


    • Anonyymi

      Se, että mnulle matkat maksoi/maksaa Biden... :-)

      • Anonyymi

        Mulle Putler.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe