Huomenta päivää ja

kaikesta huolimatta, ihanimmalle mukavaa perjantaita. ⛅

18

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko jokin asia huonosti kun kirjoitat noin, vakava kesä on kauneimmillaan.. 🌞

• Kesä on nättiä ei siinä... En tullut tänne palstalle mistään kesästä kertomaan. Asiani on tavallaan ollut syksystä saakka huonosti. Enhän ole tavannut tätä neitoa kertaakaan sen jälkeen. Alkaa jo tuntua, että sitä tuskin tapahtuu koskaan.

• PalstaPrinssi kirjoitti:

Kesä on nättiä ei siinä... En tullut tänne palstalle mistään kesästä kertomaan. Asiani on tavallaan ollut syksystä saakka huonosti. Enhän ole tavannut tätä neitoa kertaakaan sen jälkeen. Alkaa jo tuntua, että sitä tuskin tapahtuu koskaan.

Todellinen rakkauden kesä siis minulle.

• Anonyymi

Kirjoitus virhe, vaikka kesä on.. 🙂

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Todellinen rakkauden kesä siis minulle.

Harmittaa sinun puolesta... Vielä on kesää jäljellä.. laulussa sanotaan.. 🌞

• Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitus virhe, vaikka kesä on.. 🙂

Minusta se sopi tuohon täydellisesti. Vakava kesä...

• Anonyymi kirjoitti:

Harmittaa sinun puolesta... Vielä on kesää jäljellä.. laulussa sanotaan.. 🌞

Onhan sitä vielä joo... Taidanpa nyt maksaa tuon ylinopeussakon tuosta pois. Epäonni vaan seuraa kaikkialle.

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Kesä on nättiä ei siinä... En tullut tänne palstalle mistään kesästä kertomaan. Asiani on tavallaan ollut syksystä saakka huonosti. Enhän ole tavannut tätä neitoa kertaakaan sen jälkeen. Alkaa jo tuntua, että sitä tuskin tapahtuu koskaan.

Juu täällä tuskin tapaakaan ketään.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu täällä tuskin tapaakaan ketään.

Kiitos selvennyksestä. Taisin kuitenkin tarkoittaa palstan ulkopuolista elämää. Saivartelu on joillakin ihan pakollista. Alkaa jo perjantai näkyä kirjoituksista.

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Onhan sitä vielä joo... Taidanpa nyt maksaa tuon ylinopeussakon tuosta pois. Epäonni vaan seuraa kaikkialle.

Prinssi on revittänyt kaasupedaalia liian lujaa?
        Kuulostat apealta... Ethän kanna turhia huolia harteillasi ja toivottavasti olet säästynyt koronalta.

• Anonyymi kirjoitti:

Prinssi on revittänyt kaasupedaalia liian lujaa?
        Kuulostat apealta... Ethän kanna turhia huolia harteillasi ja toivottavasti olet säästynyt koronalta.

Näin kävi, ajoin tolppaan vähän liian lujaa ja se välähti... Koronalta olen välttynyt. Taisin sairastaa sen jo pari vuotta sitten lievänä. Nyt on sen verran apea fiilis, että parempi etten kirjoittele tänne.

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Näin kävi, ajoin tolppaan vähän liian lujaa ja se välähti... Koronalta olen välttynyt. Taisin sairastaa sen jo pari vuotta sitten lievänä. Nyt on sen verran apea fiilis, että parempi etten kirjoittele tänne.

Oon itte kans joskus maksanut sakkoja ylinopeudesta ja parkkipirkot on tykänneet muistutella, että mihin auton saa jättää...
        Etäisyys palstaan tekee hyvää. Se oikeesti hoitaa mielialaa kun rajaa täällä oloa. Voimia ja parempaa fiilistä sulle ♤

• Olen vain pitkittänyt suruani täällä. Elätellyt toivoja jostain täysin madottomasta. Pitäisi jo osata päästää irti...

• Anonyymi

Vastailit mun J-keskusteluun kypsästi.

Toivottavasti löydät kaivattusi uudestaan.

Mä olen kaivannut J-ihmistä vasta loppukeväästä saakka, ennen sitä näin hänet useasti. Nyt huomaan, että täällä palstalla on lähes mahdotonta toista oikeasti kohdata. Hetken mietin, voisitko se olla sinä, mutta ei.

• Anonyymi kirjoitti:

Vastailit mun J-keskusteluun kypsästi.

Toivottavasti löydät kaivattusi uudestaan.

Mä olen kaivannut J-ihmistä vasta loppukeväästä saakka, ennen sitä näin hänet useasti. Nyt huomaan, että täällä palstalla on lähes mahdotonta toista oikeasti kohdata. Hetken mietin, voisitko se olla sinä, mutta ei.

Kiitos, minä tuskin löydän, kun en edes etsi. Hän on minut torjunut (irl), niin se on hänen vuoro, jos kiinnostaa. Palsta on yksi sekamelska. Rekkautumisesta oli se hyöty, että löydän nämä omat kirjoitukset ja kommentit nopeammin.

• Anonyymi

Voivoi PalstaPenaa. Raskas kaasujalka, ai ai...
      Terkkuja tienpäältä kauniista kesäillasta!

• Kiitos. Ajelkaa varovasti.

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Kiitos. Ajelkaa varovasti.

Kitos. Höllää säkin vähän 🦶😉

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2254
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1008
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      962
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      863
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      121
      842
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    Aihe