Huomaan, että taas vältellään

Anonyymi

toisiamme. Luulin että jää olisi murtunut jo. Eikö voitaisi vain antautua?

21

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heti kun laitat sen viestin.

    • Anonyymi

      En tiedä kuka ja kenelle. Eikä oikeastaan kiinnostakaan. Ärsyttää tällä hetkellä suunnattomasti. No ei se mitään, tylytystä ja välinpitämättömyyttä luvassa jos vastaan tullaan. Sitä samaa mitä olen tässä vuosien aikana saanut osakseni. Haista iso paska. Ei ole paljoa varaa katsella ketään pitkin nokanvarttaan. Ärsyttää, niin helvetin paljon. Pian taas ehkä vähemmän. Mutta siihen saakka, keskisormi.

      TEE

      • Anonyymi

        Vasta eilen lentosuukkoja
        Tänään jo keskisormea
        ja haista paskaa
        Mitähän huomenna?
        Ymmärrän turhautumista
        ja pahaa mieltä ja tuulta
        Ärsyyntymistäkin
        Mutta että haistattelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasta eilen lentosuukkoja
        Tänään jo keskisormea
        ja haista paskaa
        Mitähän huomenna?
        Ymmärrän turhautumista
        ja pahaa mieltä ja tuulta
        Ärsyyntymistäkin
        Mutta että haistattelet.

        Oliskohan kuule ensimmäinen kerta kun tänne keskareita viljelen, eiköhän niitä lentosuukkoja ole lähetelty pikkusen enemmän. Ja kyllä, haistattelen, niinhän mullekin on haistateltu, ei ehkä sanallisesti mutta on tullu selväks kyllä. On aikaa mietiskellä ja muistella, alkaa nyppimään koko stanan homma. Aivan turhaa unelmahöttöä, tiedän jo seuraavankin kohtaamisen, naama norsunvitulla kuten aina. Muistan VUOSIKYMMENTEN takaisia mulkaisuja ja tylyä olemusta, luojan kiitos en tiedä miten on puhuttu jos on, ei ainakaan kauniisti.
        En tiedä, on kyllä paska fiilis, mä en ole tätä ansainnut millään tasolla kun ei kerran edes morjes sanota. Kai joku mittari on tapissa. Kiitos anteeks ja heihei.

        TEE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliskohan kuule ensimmäinen kerta kun tänne keskareita viljelen, eiköhän niitä lentosuukkoja ole lähetelty pikkusen enemmän. Ja kyllä, haistattelen, niinhän mullekin on haistateltu, ei ehkä sanallisesti mutta on tullu selväks kyllä. On aikaa mietiskellä ja muistella, alkaa nyppimään koko stanan homma. Aivan turhaa unelmahöttöä, tiedän jo seuraavankin kohtaamisen, naama norsunvitulla kuten aina. Muistan VUOSIKYMMENTEN takaisia mulkaisuja ja tylyä olemusta, luojan kiitos en tiedä miten on puhuttu jos on, ei ainakaan kauniisti.
        En tiedä, on kyllä paska fiilis, mä en ole tätä ansainnut millään tasolla kun ei kerran edes morjes sanota. Kai joku mittari on tapissa. Kiitos anteeks ja heihei.

        TEE

        Voi, voi olet kai sitten oikeutetusti tuohtunut.


      • Anonyymi

        Ei ole multa tämä viesti. Viime kerrasta ymmärsin että et halua mua, kylmä katse ja syvä hiljaisuus, siksi välttelen ja olen kylmä sua kohtaan kuten tänään. Toinen Tee


    • Anonyymi

      Kyllä vetää uudelleen jäähän, jos ei tapamisia tai kohtaamisia tapahdu. Jos mitään ei tapahdu.

      • Anonyymi

        Pitää sopia näkeminen kahdestaan ja puhua asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää sopia näkeminen kahdestaan ja puhua asiat.

        Se olisi iso edistysaskel johonkin päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää sopia näkeminen kahdestaan ja puhua asiat.

        Tämä on ainoa oikea tapa.


    • Anonyymi

      Mahdutaankohan me molemmat olemaan siellä samalla työpaikalla enää.

    • Anonyymi

      Minä välttelen koska minulla on tunteita ja tiedän ettei hänellä ole. Hän välttelee, koska tietää minulla olevan tunteita ja ettei hänellä ole.

      • Anonyymi

        Perus settiä tämäkin. Yksipuoliset tunteet on helvetistä.


      • Anonyymi

        Näin taitaa minullakin mennä. Harmillisesti kyseessä vielä elämäni pahin ihastus.


      • Anonyymi

        Molemmat vältellään, koska hänellä (miehellä) ei tunteita, ja kokee varmaan tilanteen kiusalliseksi,
        Minä taas välttelen kun olen niin (yksipuolisesti) syvästi ihastunut , etten enää enempää halus nolata itseäni.
        -sivusta kommentoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat vältellään, koska hänellä (miehellä) ei tunteita, ja kokee varmaan tilanteen kiusalliseksi,
        Minä taas välttelen kun olen niin (yksipuolisesti) syvästi ihastunut , etten enää enempää halus nolata itseäni.
        -sivusta kommentoin

        Meidän tapauksessamme on juuri toisinpäin. Minulla miehellä on tunteita häntä kohtaan, mutta hänellä niitä ei ole, ainakaan enää.

        15.32 jatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perus settiä tämäkin. Yksipuoliset tunteet on helvetistä.

        Niin on. Toisaalta kyllä näiden kanssa on pärjännyt, saisivat vain alkaa loppua jo.


    • Anonyymi

      En minä ainakaan ole ketään vältellyt.

    • Anonyymi

      Aina ei uskalla lähestyä, koska ei tiedä, onko se toivottua.
      Pitäisi tietenkin olla rohkeampi, lähestyä ja puhua.

      • Parempi se on lähestyä ja puhua, kuin sitten kuolinvuoteella miettiä, mitä jäi tekemättä. Koska ne asiat elämässä harmittaa eniten mitä jää tekemättä.


    • Anonyymi

      Minäkin tykkään tuhmeliinista. Voi kun tohtisi kertoa mitä tunnen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe