toisiamme. Luulin että jää olisi murtunut jo. Eikö voitaisi vain antautua?
Huomaan, että taas vältellään
21
645
Vastaukset
- Anonyymi
Heti kun laitat sen viestin.
- Anonyymi
En tiedä kuka ja kenelle. Eikä oikeastaan kiinnostakaan. Ärsyttää tällä hetkellä suunnattomasti. No ei se mitään, tylytystä ja välinpitämättömyyttä luvassa jos vastaan tullaan. Sitä samaa mitä olen tässä vuosien aikana saanut osakseni. Haista iso paska. Ei ole paljoa varaa katsella ketään pitkin nokanvarttaan. Ärsyttää, niin helvetin paljon. Pian taas ehkä vähemmän. Mutta siihen saakka, keskisormi.
TEE- Anonyymi
Vasta eilen lentosuukkoja
Tänään jo keskisormea
ja haista paskaa
Mitähän huomenna?
Ymmärrän turhautumista
ja pahaa mieltä ja tuulta
Ärsyyntymistäkin
Mutta että haistattelet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasta eilen lentosuukkoja
Tänään jo keskisormea
ja haista paskaa
Mitähän huomenna?
Ymmärrän turhautumista
ja pahaa mieltä ja tuulta
Ärsyyntymistäkin
Mutta että haistattelet.Oliskohan kuule ensimmäinen kerta kun tänne keskareita viljelen, eiköhän niitä lentosuukkoja ole lähetelty pikkusen enemmän. Ja kyllä, haistattelen, niinhän mullekin on haistateltu, ei ehkä sanallisesti mutta on tullu selväks kyllä. On aikaa mietiskellä ja muistella, alkaa nyppimään koko stanan homma. Aivan turhaa unelmahöttöä, tiedän jo seuraavankin kohtaamisen, naama norsunvitulla kuten aina. Muistan VUOSIKYMMENTEN takaisia mulkaisuja ja tylyä olemusta, luojan kiitos en tiedä miten on puhuttu jos on, ei ainakaan kauniisti.
En tiedä, on kyllä paska fiilis, mä en ole tätä ansainnut millään tasolla kun ei kerran edes morjes sanota. Kai joku mittari on tapissa. Kiitos anteeks ja heihei.
TEE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskohan kuule ensimmäinen kerta kun tänne keskareita viljelen, eiköhän niitä lentosuukkoja ole lähetelty pikkusen enemmän. Ja kyllä, haistattelen, niinhän mullekin on haistateltu, ei ehkä sanallisesti mutta on tullu selväks kyllä. On aikaa mietiskellä ja muistella, alkaa nyppimään koko stanan homma. Aivan turhaa unelmahöttöä, tiedän jo seuraavankin kohtaamisen, naama norsunvitulla kuten aina. Muistan VUOSIKYMMENTEN takaisia mulkaisuja ja tylyä olemusta, luojan kiitos en tiedä miten on puhuttu jos on, ei ainakaan kauniisti.
En tiedä, on kyllä paska fiilis, mä en ole tätä ansainnut millään tasolla kun ei kerran edes morjes sanota. Kai joku mittari on tapissa. Kiitos anteeks ja heihei.
TEEVoi, voi olet kai sitten oikeutetusti tuohtunut.
- Anonyymi
Ei ole multa tämä viesti. Viime kerrasta ymmärsin että et halua mua, kylmä katse ja syvä hiljaisuus, siksi välttelen ja olen kylmä sua kohtaan kuten tänään. Toinen Tee
- Anonyymi
Kyllä vetää uudelleen jäähän, jos ei tapamisia tai kohtaamisia tapahdu. Jos mitään ei tapahdu.
- Anonyymi
Pitää sopia näkeminen kahdestaan ja puhua asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää sopia näkeminen kahdestaan ja puhua asiat.
Se olisi iso edistysaskel johonkin päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää sopia näkeminen kahdestaan ja puhua asiat.
Tämä on ainoa oikea tapa.
- Anonyymi
Mahdutaankohan me molemmat olemaan siellä samalla työpaikalla enää.
- Anonyymi
Minä välttelen koska minulla on tunteita ja tiedän ettei hänellä ole. Hän välttelee, koska tietää minulla olevan tunteita ja ettei hänellä ole.
- Anonyymi
Perus settiä tämäkin. Yksipuoliset tunteet on helvetistä.
- Anonyymi
Näin taitaa minullakin mennä. Harmillisesti kyseessä vielä elämäni pahin ihastus.
- Anonyymi
Molemmat vältellään, koska hänellä (miehellä) ei tunteita, ja kokee varmaan tilanteen kiusalliseksi,
Minä taas välttelen kun olen niin (yksipuolisesti) syvästi ihastunut , etten enää enempää halus nolata itseäni.
-sivusta kommentoin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat vältellään, koska hänellä (miehellä) ei tunteita, ja kokee varmaan tilanteen kiusalliseksi,
Minä taas välttelen kun olen niin (yksipuolisesti) syvästi ihastunut , etten enää enempää halus nolata itseäni.
-sivusta kommentoinMeidän tapauksessamme on juuri toisinpäin. Minulla miehellä on tunteita häntä kohtaan, mutta hänellä niitä ei ole, ainakaan enää.
15.32 jatkoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perus settiä tämäkin. Yksipuoliset tunteet on helvetistä.
Niin on. Toisaalta kyllä näiden kanssa on pärjännyt, saisivat vain alkaa loppua jo.
- Anonyymi
En minä ainakaan ole ketään vältellyt.
- Anonyymi
Aina ei uskalla lähestyä, koska ei tiedä, onko se toivottua.
Pitäisi tietenkin olla rohkeampi, lähestyä ja puhua.Parempi se on lähestyä ja puhua, kuin sitten kuolinvuoteella miettiä, mitä jäi tekemättä. Koska ne asiat elämässä harmittaa eniten mitä jää tekemättä.
- Anonyymi
Minäkin tykkään tuhmeliinista. Voi kun tohtisi kertoa mitä tunnen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514