toisiamme. Luulin että jää olisi murtunut jo. Eikö voitaisi vain antautua?
Huomaan, että taas vältellään
21
589
Vastaukset
- Anonyymi
Heti kun laitat sen viestin.
- Anonyymi
En tiedä kuka ja kenelle. Eikä oikeastaan kiinnostakaan. Ärsyttää tällä hetkellä suunnattomasti. No ei se mitään, tylytystä ja välinpitämättömyyttä luvassa jos vastaan tullaan. Sitä samaa mitä olen tässä vuosien aikana saanut osakseni. Haista iso paska. Ei ole paljoa varaa katsella ketään pitkin nokanvarttaan. Ärsyttää, niin helvetin paljon. Pian taas ehkä vähemmän. Mutta siihen saakka, keskisormi.
TEE- Anonyymi
Vasta eilen lentosuukkoja
Tänään jo keskisormea
ja haista paskaa
Mitähän huomenna?
Ymmärrän turhautumista
ja pahaa mieltä ja tuulta
Ärsyyntymistäkin
Mutta että haistattelet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasta eilen lentosuukkoja
Tänään jo keskisormea
ja haista paskaa
Mitähän huomenna?
Ymmärrän turhautumista
ja pahaa mieltä ja tuulta
Ärsyyntymistäkin
Mutta että haistattelet.Oliskohan kuule ensimmäinen kerta kun tänne keskareita viljelen, eiköhän niitä lentosuukkoja ole lähetelty pikkusen enemmän. Ja kyllä, haistattelen, niinhän mullekin on haistateltu, ei ehkä sanallisesti mutta on tullu selväks kyllä. On aikaa mietiskellä ja muistella, alkaa nyppimään koko stanan homma. Aivan turhaa unelmahöttöä, tiedän jo seuraavankin kohtaamisen, naama norsunvitulla kuten aina. Muistan VUOSIKYMMENTEN takaisia mulkaisuja ja tylyä olemusta, luojan kiitos en tiedä miten on puhuttu jos on, ei ainakaan kauniisti.
En tiedä, on kyllä paska fiilis, mä en ole tätä ansainnut millään tasolla kun ei kerran edes morjes sanota. Kai joku mittari on tapissa. Kiitos anteeks ja heihei.
TEE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskohan kuule ensimmäinen kerta kun tänne keskareita viljelen, eiköhän niitä lentosuukkoja ole lähetelty pikkusen enemmän. Ja kyllä, haistattelen, niinhän mullekin on haistateltu, ei ehkä sanallisesti mutta on tullu selväks kyllä. On aikaa mietiskellä ja muistella, alkaa nyppimään koko stanan homma. Aivan turhaa unelmahöttöä, tiedän jo seuraavankin kohtaamisen, naama norsunvitulla kuten aina. Muistan VUOSIKYMMENTEN takaisia mulkaisuja ja tylyä olemusta, luojan kiitos en tiedä miten on puhuttu jos on, ei ainakaan kauniisti.
En tiedä, on kyllä paska fiilis, mä en ole tätä ansainnut millään tasolla kun ei kerran edes morjes sanota. Kai joku mittari on tapissa. Kiitos anteeks ja heihei.
TEEVoi, voi olet kai sitten oikeutetusti tuohtunut.
- Anonyymi
Ei ole multa tämä viesti. Viime kerrasta ymmärsin että et halua mua, kylmä katse ja syvä hiljaisuus, siksi välttelen ja olen kylmä sua kohtaan kuten tänään. Toinen Tee
- Anonyymi
Kyllä vetää uudelleen jäähän, jos ei tapamisia tai kohtaamisia tapahdu. Jos mitään ei tapahdu.
- Anonyymi
Pitää sopia näkeminen kahdestaan ja puhua asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi iso edistysaskel johonkin päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on ainoa oikea tapa.
- Anonyymi
Mahdutaankohan me molemmat olemaan siellä samalla työpaikalla enää.
- Anonyymi
Minä välttelen koska minulla on tunteita ja tiedän ettei hänellä ole. Hän välttelee, koska tietää minulla olevan tunteita ja ettei hänellä ole.
- Anonyymi
Perus settiä tämäkin. Yksipuoliset tunteet on helvetistä.
- Anonyymi
Näin taitaa minullakin mennä. Harmillisesti kyseessä vielä elämäni pahin ihastus.
- Anonyymi
Molemmat vältellään, koska hänellä (miehellä) ei tunteita, ja kokee varmaan tilanteen kiusalliseksi,
Minä taas välttelen kun olen niin (yksipuolisesti) syvästi ihastunut , etten enää enempää halus nolata itseäni.
-sivusta kommentoin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat vältellään, koska hänellä (miehellä) ei tunteita, ja kokee varmaan tilanteen kiusalliseksi,
Minä taas välttelen kun olen niin (yksipuolisesti) syvästi ihastunut , etten enää enempää halus nolata itseäni.
-sivusta kommentoinMeidän tapauksessamme on juuri toisinpäin. Minulla miehellä on tunteita häntä kohtaan, mutta hänellä niitä ei ole, ainakaan enää.
15.32 jatkoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perus settiä tämäkin. Yksipuoliset tunteet on helvetistä.
Niin on. Toisaalta kyllä näiden kanssa on pärjännyt, saisivat vain alkaa loppua jo.
- Anonyymi
En minä ainakaan ole ketään vältellyt.
- Anonyymi
Aina ei uskalla lähestyä, koska ei tiedä, onko se toivottua.
Pitäisi tietenkin olla rohkeampi, lähestyä ja puhua.Parempi se on lähestyä ja puhua, kuin sitten kuolinvuoteella miettiä, mitä jäi tekemättä. Koska ne asiat elämässä harmittaa eniten mitä jää tekemättä.
- Anonyymi
Minäkin tykkään tuhmeliinista. Voi kun tohtisi kertoa mitä tunnen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904282
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372515Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062201Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1891585- 291578
- 771376