Mitä ajattelisit ja miten toimisit? Antaisitko olla?
Jos kaivattusi ei vastaisi viestiin
42
588
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu onko viesti luettu ja jätetty vastaamatta vain. Antaisin olla kyllä silloin, jos ei vastaa niin ei sitä kiinnosta silloin.
- Anonyymi
On luettu. Niinhän se taitaa olla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On luettu. Niinhän se taitaa olla..
Sekin riippuu kuinka kauan on mennyt. Jos ei päivän tai kahden aikana vastaa, niin kannattaa vain unohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin riippuu kuinka kauan on mennyt. Jos ei päivän tai kahden aikana vastaa, niin kannattaa vain unohtaa.
Vastasipa tuo mies hetkessä, ettei vain menettäisi. Sitten on ollut hiljaista... Laittoi roikkumaan....Nyt mietin vain, että miksi????
- Anonyymi
Kun hän ei vastannut soittoihin tai sähköpostiin, niin en tee enää oma-aloitteisesti mitään ILR puolella. Täällä ikäväpalstalla vastailuilla ei ole merkitystä, kun ei tiedä kuka vastailee. Tulee kirjoiteltua ikäväänsä purkaen vastaamattomuudesta välittämättä.
Minulle kävi juuri näin, ettei viestiini vastattu. Onhan se selvä merkki siitä, ettei kiinnosta. Olen antanut olla.
- Anonyymi
Pohjoisen nainen?
Anonyymi kirjoitti:
Pohjoisen nainen?
Ei missään Etelä-Suomessa. Ei liian pohjoisessakaan.
- Anonyymi
Samoin mulle kävi niin😔
- Anonyymi
Vai niin se meni..
- Anonyymi
Iltaa. Pitää vieläkin muistuttaa, että olet saanut ainakin neljä s-postia siihen minkä laitoit silloin. Siis, josta puuttui etunimi.sukunimi@-----piti arvauksella laittaa sitten. Viimeksi varmaan n. viikko sitten. Terveisin ruskeatukkaiset sammarit joskus oli..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltaa. Pitää vieläkin muistuttaa, että olet saanut ainakin neljä s-postia siihen minkä laitoit silloin. Siis, josta puuttui etunimi.sukunimi@-----piti arvauksella laittaa sitten. Viimeksi varmaan n. viikko sitten. Terveisin ruskeatukkaiset sammarit joskus oli..
Siis ruskea tukka ja sammarit mulla..
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä minulle? Jos oli, niin se email oli: sukunimi.etunimi at gmail.
vähän luulen ettei ollut mulle. no anyway.
- Anonyymi
Kiinnostunut ihminen ei jätä vastaamatta.
Eiköhän se näin ole. Kiinnostunut ihminen ottaa yhteyttä ja hakeutuu seuraan vaikka väkisin.
- Anonyymi
Vain idiootti jättää vastaamatta vaikka ei olisikaan kiinnostunut. Ei mitään käytöstapoja.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Eiköhän se näin ole. Kiinnostunut ihminen ottaa yhteyttä ja hakeutuu seuraan vaikka väkisin.
Niin tai on naimisissa ja kunnioittaa perinteisiä arvoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on vapaista ihmisistä kyse.
Anonyymi kirjoitti:
Naimisissa oleva ei ole kiinnostunut muista, toivottavasti ainakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Vain idiootti jättää vastaamatta vaikka ei olisikaan kiinnostunut. Ei mitään käytöstapoja.
Ei ole idiootti, vaan ehkä arka, eikä uskalla.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Ei ole idiootti, vaan ehkä arka, eikä uskalla.
Ihana että on vielä optimisteja tässä maassa.
- Anonyymi
Antaisin olla.
- Anonyymi
Mitä pelottavaa on viestiin vastaamisessa? Ei vastaaminen tarkoita välttämättä yhtään mitään.
- Anonyymi
Riippuu ihan siitä millainen viesti on kyseessä. Onko jotain arkaluontoista vai arkipäiväistä.
- Anonyymi
Kihisisin aikani ja antaisin olla.
- Anonyymi
Menneet on menneitä e. Miksi repiä vanhoija haavoja auki?
Puhumiset on puhuttu jos on ollut tarvetta. Mitä jörkeä on jäädä roikkumaan jo elettyyn elämään. uusia kokemuksia kokeminen on paras tapa päästä yli menneisyydeb pettymyksistä. Kaikki tekee virheitä, mutta jos ei joku juttu toimi suurin virhe on jäädä tuleen makaamaan. Jokainen tietysti tekee omasta elämästä sellaista kuin haluaa. - Anonyymi
Olen antanut olla. Ajattelen, ettei viestini ollut mitenkään huomioimisen arvoinen eikä merkityksellinen.
Mutta minkäs teet 🤷🏻♀️
Vastaamattomuus on yhdenlainen vastaus. - Anonyymi
Jos ei vastaa tai positiivista vastakaikua ei tule niin tottakai silloin toinen ei ole kiinnostunut millään muotoa. Sanoi kuka mitä hyvänsä tai selitti kukin mitä hyvänsä.
- Anonyymi
Ei ole numeroa, ei yhteyttä. Ja kuinka se menikään, se oli vaan tapailua olin lukevinani kerran jne.
- Anonyymi
Ihan hyvä vaihtaa numeroa, jos ei osaa muuten lopettaa.
Itse torjun aina kaikki päätyneet ihmisuhde kuvioihin kuuluvat ihmiset.
Miksi niitä ihmisiä pitäisi raahata mukana loppuelämän?
Kuunnella jotain valitusta aina toisen heikkonahetkenä?
Ei kiitos. Etsikäät terapeuttinsa muualta, jos sellaista tarvitsevat. - Anonyymi
Paskaaks sitä kun parempiakin on. Hyvännäkösellä
On varas valita. 😉- Anonyymi
No sehän se, se komeus, ne siniset silmät, se katse ja mitä muuta vielä..
- Anonyymi
Kai se mahdollista on että ihmisellä juuri muuta huomion vaativaa meneillään tai ei vaan ole heti innostuvaa sorttia. Omien tunteiden mukaanhan sitä on mentävä.
- Anonyymi
Tietäisin että hän on töissä. Hän vastaa heti kun pystyy.. täällä saa tietääkseni aviopuolisotkin olla. Ikävä meilläkin on varsinkin jos toinen on muualla reissu hommissa. Että kenenkään on turha tulla ihmettelemään mitä sä täällä sitten teet.
- Anonyymi
1 ekstramahdollisuuden antaisin (kysyisin siis perään yhden kerran jos vastausta ei kuulu) ja odottaisin 3 pvää, jonka jälkeen jättäisin aaveeksi muuttuneen miehen ikuiseen lepoonsa.
Mitäpä noita, meri täynnä kaloja - osalla jopa sosiaaliset taidot olemassa. - Anonyymi
Antaisin olla. Normaali ihminen vastaa viestiin, jos sen saa. Mutta kannattaa muista, tekniikka ei ole aukotonta.
- Anonyymi
Tarkistaisin kuitenkin vielä kahteen kertaan, että viestit varmasti mennyt oikeaan osoitteeseen. Joskus niissä baarissa tallennetuissa numeroissa ei oo mitään tolkkua - en tiedä miksi.
- Anonyymi
Aikoinaan tunsin yhden tyypin joka oli tärkeä minulle. Hän ei useinkaan vastannut viesteihini. Jätti vain vastaamatta. Se koski helvetin paljon silloin.
Pyrin vastaamaan saamiini viesteihin aina niin pian kuin voin. Se on perusjuttu kaikessa yhteydenpidossa niin yksityisessä kuin työhönkin liittyvässä. - Anonyymi
Mä en vastaa jos mua ei kiinnosta jos kyseessä täysin tuntematon tai puolituttu joka yrittää lähestyä.
Suhteessa tai suhteen jälkeen jos en vastaa, oon yleensä vttuuntunu ja haluton sopiin mitään koska vtuttaa liikaa. Tai mua haukutaan eikä mua kiinnosta tapella tms. Kun pitää nukkua tai keskittyä töihin mieleni pahottajan sijaan.
Mut sen mun miehet yleensä musta jo oppinu tietään.
Hyvin klassinen tilanne suhteissa on ollu et mies kiukuttelee ja haukkuu mua. Mulla aikanen herätys työhön. Tarvin unta. En aijo koko yötä hukata tappeluun. Joten suljen koko puhelimeni sammuksiin ja väännän ovikellon pois paikoiltaan.
Sinnikkäimmät exäni ovatkin tämän tajutessaan tulleet koputteleen oveen tai heitteleen kiviä ja käpyjä ikkunoihin tajuamatta vihjettä: UNIRAUHA fucking ääliö!
Ja näin ajattelen myös et asia on jos mulle ei itselleni vastata.
Mut näinhän ei hommat etene.. - Anonyymi
Olisi jotenkin keskenkasvuista jankuttaa, eli kyllä tavan ihmiset antaa olla. Ne on nämä elämäm koululaiset jotka ei usko. Jos joku ei halua vastata, niin on se selvä merkki.
- Anonyymi
No ensin koittaisin ottaa asian puheitse ihan kasvotusten
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904332
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?442721Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132481Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111642Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426