Mulla on siis joitain vanhoja mt-diagnooseja, ja ADHD, joita on käsitelty mun alueen nuorisopsykiatrian kanssa, ja niistä ollaan päästy hyvin yli. Silti kutsuntatarkastuksessa mua vaadittiin toimittamaan psykiatrin lausunto toimintakyvystä, että se ensimmäinen kutsuntatarkastus voitaisiin suorittaa loppuun. Onko kenelläkään muulla kokemusta samanlaisesta tilanteesta?
Mua on jo hyvin pitkään kiinnostanut Suomen pv, ja ura pv:llä on yksi todella mieluisalta, kiinnostavalta ja motivoivalta kuulostava vaihtoehto tulevaisuudelle, mutta harmittaisi, jos minut vapautettaisiin näiden edeltä mainittujen syiden perusteella. Kuitenkin pärjään esim. ADHD:n kanssa ilman lääkettä ihan täydellisesti, ja muut mt-diagnoosit ovat jo niin vanhoja, ja ne on joko häivettyneet pois, tai "hoidettu" pois kokonaan.
Onko ketään muu ollut samankaltaisessa tilanteessa, ja pääsittekö ihan A-palveluskelpoisuusluokkaan, vai vapautettiinko teidät? Vaikuttaako oma sana siihen yhtään; jos kokee olevansa toimintakyvykäs, ja hyvin motivoitunut ja kiinnostunut, niin voiko mahdollinen C-luokitus muuttua A-luokitukseksi?
Kiitos paljon!
Aktiivinen psykiatrinen hoitokontakti ja vanhat diagnoosit
1
435
Vastaukset
- Anonyymi
AP täällä vielä. Tuohon loppuun piti kirjoittaa vielä, että varmaksi A-luokitukseksi. Olen jännittänyt tätä nyt koko alkukesän, sillä psykiatrin tapaamiseenkin on vielä parisen viikkoa, ja kutsuntatarkastus suoritettaisiin kesälomien takia vasta elokuun alussa loppuun. Kutsunnat ovat elokuun puolessa välissä, ja vaikka jännittäminen ei tätä prosessia mitenkään nopeuta, tai paranna, niin silti haluaisin vain kuulla ihmisiä, jotka ovat ehkä olleet samassa tilanteessa, ja silti päässeet suorittamaan varusmiespalvelusta ihan samalta viivalta, kuin kaikki muutkin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723402Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211883Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281537- 841421
- 1371068
- 811014
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.67941Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86806Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51696