Kaunein nainen

Anonyymi

Olen 200 kiloinen lyhyt nuori 45v tyttö. Huomaan kuinka komeat miehet katsovat minua päivittäin. Kesäisin otan tyttäreni bikinit ja lähden terassille. Otan alle kaksi jakkaraa ja tilaan siidereitä. Komeat bodarimiehet tulevat iskemään minua vähän väliä. Välillä pieraisen. Saan satoja treffipyyntöjä kuukausittain. Olen maailman kaunein ja viisain nainen.

15

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mukava kun olet tyytyväinen ja onnellinen. Se on elämässä just tärkeintä. Painolla ei ole vaikutusta onnellisuuteen eikä laihuus tuo onnea jos ihminen on jo alunperin tyytymätön ja negatiivinen. Tsemppiä! Ehkä onnellisuudellasi ja sillä että olet sinut itsesi kanssa on se vaikutus että miehetkin katsoo ja haluaa seuraasi.

    • Anonyymi

      Sinä olet siiderivalas.

    • Anonyymi

      Hieno juttu.Olet välttynyt sairauksilta.

    • Anonyymi

      Olen luullut sinua 16-vuotiaaksi, mutta oletkin jo 45-vuotias.

      • Anonyymi

        Ja sinulle, Välituntivalvojalle, on huomautettu tuosta virheajattelusta lukemattomia kertoja. Miksi ikä ja sukupuoli on sinulle rajoittava tekijä, kun keskustellaan asialinjalla? Et kuitenkaan erota 16- tai 45-vuotiasta toisistaan tekstien perusteella. Asiat asioina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinulle, Välituntivalvojalle, on huomautettu tuosta virheajattelusta lukemattomia kertoja. Miksi ikä ja sukupuoli on sinulle rajoittava tekijä, kun keskustellaan asialinjalla? Et kuitenkaan erota 16- tai 45-vuotiasta toisistaan tekstien perusteella. Asiat asioina.

        Ei Pilailijalla kovin paljon ikää voi olla. Jo Välituntivalvoja-nimityksen lanseerausyritys paljastaa, että kyseessä on kouluikää lähellä oleva tyttöoletettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Pilailijalla kovin paljon ikää voi olla. Jo Välituntivalvoja-nimityksen lanseerausyritys paljastaa, että kyseessä on kouluikää lähellä oleva tyttöoletettu.

        Nyt soitket henkilöt toisiinsa. Välituntivalvoja on Massiivikalorihöpöttäjä tai hänen ikuinen asianajajansa. Miesoletettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt soitket henkilöt toisiinsa. Välituntivalvoja on Massiivikalorihöpöttäjä tai hänen ikuinen asianajajansa. Miesoletettu.

        Höpsis, et nyt ymmärrä lukemaasi. En ole väittänyt, että Pilailija olisi Välituntivalvoja, vaan että Välituntivalvoja-nimitys on nuoren henkilön käsialaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis, et nyt ymmärrä lukemaasi. En ole väittänyt, että Pilailija olisi Välituntivalvoja, vaan että Välituntivalvoja-nimitys on nuoren henkilön käsialaa.

        Nyt et itse ymmärrä lukemaasi. Minä väitän että Välituntivalvoja on miesoletettu ja joko itse Massiivikalorihöpöukko tai hänen asianajajansa. Pilailija taas on kirjoittajana aivan omaa luokkaansa, ylioppilas ja lukion jo aikaa sitten käynyt. Pilailijalla on merkittävää elämänkokemusta ja parodiahorisontin näkemystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt et itse ymmärrä lukemaasi. Minä väitän että Välituntivalvoja on miesoletettu ja joko itse Massiivikalorihöpöukko tai hänen asianajajansa. Pilailija taas on kirjoittajana aivan omaa luokkaansa, ylioppilas ja lukion jo aikaa sitten käynyt. Pilailijalla on merkittävää elämänkokemusta ja parodiahorisontin näkemystä.

        No nyt Pilailija puhuu edellä itsestään kolmannessa persoonassa. Todellakin horisontissa näkyy iso peffa, mutta en kutsuisi sitä parodiahorisontiksi. Pilailijalla ei ole ollenkaan poikaystävää ja hän on ímpí. Molemmat seikat hävettävät häntä suuresti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt et itse ymmärrä lukemaasi. Minä väitän että Välituntivalvoja on miesoletettu ja joko itse Massiivikalorihöpöukko tai hänen asianajajansa. Pilailija taas on kirjoittajana aivan omaa luokkaansa, ylioppilas ja lukion jo aikaa sitten käynyt. Pilailijalla on merkittävää elämänkokemusta ja parodiahorisontin näkemystä.

        "Pilailijalla on merkittävää elämänkokemusta ja parodiahorisontin näkemystä."

        Miksei sinulla ole poikaystävää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pilailijalla on merkittävää elämänkokemusta ja parodiahorisontin näkemystä."

        Miksei sinulla ole poikaystävää?

        Koska en ole sateenkaari-ihminen, ja minulla on valtavan leveä ja iso peffa. Olen siitä niin ylpeä.


    • Anonyymi

      Saarikon Norppakamera terassilta...

    • Anonyymi

      Minkälainen rouvan ruokavalio mahtaa olla?🤪🤪

    • Anonyymi

      Ole minun makkuuni liian laiha ja ehkä liian nuorikin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      424
      4714
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2349
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1750
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      326
      1467
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      81
      1141
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1105
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1025
    Aihe