Onko täällä kokemuksia ropottiruohon leikkureista…. N.600€ luokan ja 400-500m2 lupauksilla olevaa.
Pystyykö tälläinen kone mihinkään? Pitääkö olla suoraa maata, ja millaiset esteet nämä huomioi ja sekin että mihin tuo alue perustuu voiko se olla laajempi jos langoitetaan Pidemälle ainahan tämä lataa kuitenkin??
Nim.rinmamamiestontti
Ropottiruohonleikkuri?
Anonyymi
4
91
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän niiden kanssa voi leikkiä muutaman vuoden jos on ylimääräistä rahaa laittaa rikaille kauppiaille jakoon.
Mikään pitkäikane lelu se ei ole ja asennus huolto vie kauemman kuin se hyöty säästää aikaa - Anonyymi
Leikkureista löytyy testejä ja kokemuksia käytöstä vaikka millä mitalla joten kokemusten kysely täältä aika turhaa vedätystä...
- Anonyymi
Ei ne kauan kestä kunnossa ilman korjausta
- Anonyymi
Pystyy se hetken ruohoa leikkaamaan kunnes joku varastaa sen tai piiri kärähtää ja korjaus ei onnistu tai maksaa uuden hinnan. Siksi leikkaan työnnettävällä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069