Olo on jotenkin tyhjä, elämäntyö on mielestäni tehty, lapsetkaan eivät enää juuri muista. Kipuja, särkyjä, yksinäistä riutumista. Mikä täällä enää minua pidättelee?
Joko pääsen pois?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa tämä Suomi24 pidätellä...
- Anonyymi
Anna elämäsi Jumalan Pojalle, Herralle Jeesukselle. Ala lukemaan raamattua Uudesta testamentista
- Anonyymi
Onhan niitä tapoja jos oikeasti haluaa pois. Harkitse kuitenkin vielä. Olen minäkin päättänyt että kun lapset muuttavat kotoa pois, työni täällä on tehty, kuten ilmaisit. Aloituksestasi jäi maku, että ehkäpä jotain on vielä kesken eikä päätösten aika vielä ole. Mutta ihan maallikko olen, en ennustaja.
- Anonyymi
Rakas aloittaja. Minä halvauduin jo vuosia sitten neliraaja halvaukseen. Aatokseni :n olivat samantyylisiä kanssasi. Mutta löysin TV7:n, Koska kirkon kynnys on minulle liian korkea, tutkin uskon asioita TV7:stä, Sieltä saan rohkaisua ,koska Taivaan Isä, Jeesus ja Pyhä Henki ovat tulleet sen kautta minun ystävikseni ja kiitoksen, ylistyksen ja kunnioittavan palvonnan kohteiksi. Minulla ei ole ketään ystäviä, mutta en ole yksinäinen. koska Jumala on aina kanssani, tapahtui mitä tahansa, niin se kääntyy parhaakseni. Nyt odotan tyynenä ja iloisena, milloin Jeesus kutsuu minut kotiinsa.
- Anonyymi
Tilanne kehittyy, pääsen pois. En tarvitse enää joulua täällä riutua.
- Anonyymi
Voi onnellista! Kunpa minäkin pääsisin pian pois! :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!
Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse2004611Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?
Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s4432223Kiitos että olet
Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu481219Sofia & Stefan
Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton901198Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa
Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on2221198- 791126
Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN
Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t264986Laita tähän ketjuun jokin tunniste teistä mistä hän voisi sinut
tunnistaa. Jokin teidän kahden välillä tapahtuneesta tai mistä olette kahden kesken keskustelleet. Älkää laittako nimiä24972Nainen, joudutko muuttamaan pois vuokseni
Koska koko ajan olet vaarassa törmätä minuun ja se on tosi kiusallinen ja vaivaannuttava tilanne sinulle. Miten olla koh87966Eläköönhuuto veteraaneillemme!
Huomenna 6.12. valtiojohto kutsuvieraidensa kera juhlii jotain olematonta - itsenäisyyttämme, jota ei enää ole! Tuon ol305936