Minulla on nyt yli puoli vuotta ilmestynyt jatkuvasti isoja finnejä nenääni. Nenä on kokoajan punainen ja joka viikko syntyy aina vain uusi finni, monesti finnit eivät myöskään parane vaan syntyvät parin päivän päästä aivan samaan kohtaan uudestaan. En tiedä onko tämä aknea, koska finnejä ei ilmesty samalla tavalla mihinkään muualle, pelkästään nenään. Olen yrittänyt hoitaa finnejä monenlaisilla apteekin ihonhoitotuotteilla ja teepuuöljyillä, mutta mikäön ei ole auttanut. Finnit eivät ole normaaleja pieniä, vaan sisältävätä läpi näkyvää nestettä, joka vuotaa eikä lopu eikä sitä pysty puristamaan pois. Finnit näyttävät kamalilta ja olen yrittänyt peittää niitä meikin avulla, mutta itsetuntoni on kärsinyt huomattavasti. Onko ketään jotka samaistuisivat tai mikä olisi avuksi tähän tilanteeseen?
Apua finnien kanssa
Anonyymi
1
91
Vastaukset
- Anonyymi
"sisältävätä läpi näkyvää nestettä" siis mitä hittoa??
kannattaisiko käydä lekurilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197636Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857335- 955334
- 524915
- 2434403
- 444395
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494376Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284058- 593173
- 482616