Niin toteutu ennustuksen kolmaski.

Anonyymi

Siitä on aikaa aika tarkkaan 2 vuotta, kun kävin saamassa ennustuksen, Sastamalassa, eli Naomi M. teki mulle katselmuksen. Useat asiat oli auki ja toivoin lähinnä jotain selvyyttä

Esiin nousi oikeastaan kolme varsinaista ennustusta, yks liitty asumiseen, toinen työhön ja kolmas ihmissuhteeseen, tarkemmin seurusteluun. Sen tokan toteutumiseen ei mennyt kun puolisen vuotta, ekaan lähes vuos, ja kolmas asia, mitä en todella sillon edes uskonu, toteutu tällä viikolla perjantaina.

Suotta ei häntä sanota Suomen parhaaksi, olen aivan äimistyny. Perjantaina illalla, kun se tapahtu, oli kuin olisin jotain hidastettua filmiä katellut. Meni ihan kuin oli mulle sanonu.

3

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä kävin hänen luona eilen:)
      Ensimmäinen reaktioni oli, että jos pitäisi kuvailla, miltä näyttää noita, niin olis juuri hän.
      Tarkoitan siis ihan hyvällä, se hänen ulkonäkö tuo vaan heti mieleen noidan:)
      Enkä ole kyllä koskaan ennen kokenut sellaista katsettakaan, tuntu että meni luihin ja ytimiin.
      Hyvin osu ne kohdilleen, mitä sanoi mun menneisyydestä, ja mitä nousi tulevasta, toivon tosissaan että toteutuu.
      On kyllä aito näkijä, sen huomasi heti, tiesi asioita joita en ole kertonu kenellekään ja mun terveydentilaan liittyviä asioita ja tulevia tutkimuksia.
      Oli kaiken kaikkiaan hyvin häkellyttävää tavata oikea selvännäkijä.

      • Anonyymi

        Kiinnostuin niin paljon kun luin näitä kokemuksia että oli mentävä itsekin käymään tällä näkijällä.

        Yhdyn kyllä tuohon että vaikuttaa hyvin noitamaiselta, mutta on todella läsnäoleva ja empaattinen, oli kuin olisin tuntenut hänet aina.

        Täytti kyllä odotukset, sain vahvistuksen asialle jota olen jo pitkään pyöritellyt. Mukaan tarttui talismaanikin, halusin sen ihan muistoksi käynnistä, mutta haluan myös testata miten hyvin toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostuin niin paljon kun luin näitä kokemuksia että oli mentävä itsekin käymään tällä näkijällä.

        Yhdyn kyllä tuohon että vaikuttaa hyvin noitamaiselta, mutta on todella läsnäoleva ja empaattinen, oli kuin olisin tuntenut hänet aina.

        Täytti kyllä odotukset, sain vahvistuksen asialle jota olen jo pitkään pyöritellyt. Mukaan tarttui talismaanikin, halusin sen ihan muistoksi käynnistä, mutta haluan myös testata miten hyvin toimii.

        Minuakin kiinnostais sellanen talismaani. Mun ystävä oli hankkinut sellasen itelleen, on tosi kaunis koru ja olisin halunnu katsoo sitä tarkemmin niin mun ystävä kiels ehottomasti ja sano että siihen ei saa muut koskea, että sen kanssa on tarkat ohjeet miten se toimii.
        Sanoi sen tosiaa toimivan ja jos näät tämän keskusteluketjun, kuulisin mielellää, miten on sinul toiminu.

        Olen suunnitellu että kun mun loma alkaa pian, meen käymään Naomin luona ja hankin talismaanin itelleni. Mun tarttis yhteen ihmissuhdeasiaan saaha hiukan apuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      190
      3962
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      191
      2830
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      58
      1706
    4. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      119
      1684
    5. Pakettiauton kuljettaja tappoi

      Kuljettajan nimi joka tappoi 2 ihmistä.
      Leppävirta
      13
      1458
    6. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      423
      1337
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1273
    8. Mikä on sinun ja rakkaasi ikäero?

      Kirjoita, jos rakkaasi on nuorempi/vanhempi 🥰
      Ikävä
      93
      1254
    9. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      27
      1201
    10. Mies minkälaisista naisista yleensä

      Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
      Ikävä
      75
      1196
    Aihe