Kenenkähän kunnanisän varpaille se Sulo on astunut kuin on noin kova kiire tuhota hänen elämäntyö?
Suurpetokeskus
12
744
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa lukea huolella se hesarissa ollut juttu. Lisäksi sen jälkeen on paljastunut lisääkin puutteita kyseisen tarhan eläinten oloissa. Eli ei tässä ole kunnanisiä tarvittu vaan kyllä tarha on ihan itse asiansa sotkenut. Jo vuosia sitten paikka on saanut viranomaisilta huomautuksia mutta mitään ei ole tehty vaikka firman kassa pullistelee rahaa. No nyt sitten viime tipassa on alettu jotain parannuksia tehdä mutta onko jo liian myöhäistä.
- Anonyymi
Intersektionaaliset feministit vainoaa Suloa, näkeehän tuon jo noista Hesarin toimittajista. Siihen syiksi riittää, että Sulo on mies, valkoihoinen, hetero ja asuu maaseudulla. Hän on siis täysi pahis nykyisessä yhteiskunnassa.
- Anonyymi
Naurettavaa syyttää toimittajia kun viranomaiset ovat löytäneet ihan ilmiselviä laiminlyöntejä eläinten hoidossa kyseisessä paikassa. Kyllä tällöin on asian syytäkin tulla julkisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurettavaa syyttää toimittajia kun viranomaiset ovat löytäneet ihan ilmiselviä laiminlyöntejä eläinten hoidossa kyseisessä paikassa. Kyllä tällöin on asian syytäkin tulla julkisuuteen.
Ja AVI:n molemmat Suloa vainoavat "eläinlääkärit" ovat ainakin nimestä päätellen nais oletettua. Ja koska ovat opiskelleet Helsingissä (muualla ei voi), on heidät ainakin silloin aivopesty intersektionaalisiksi feministeiksi, jolleivät olleet jo aikaisemmin. Siksi ne nyt alkoivat Suloa vainota ja nähdä teräviä rautalangan pätkiä ja ruostetta eläinten aitauksissa. Toimittajat ja viranomaiset samaa vainoaja porukkaa. Ei Sulolla ole enää mitään mahdollisuuksia, kun ottivat kohteekseen. Sitten ovat tyytyväisiä, kun Sulo kuolee johonkin sydanpysähdykseen
- Anonyymi
Tuskin ketään suurikenkäisiä on ekaksi loukattu, varmaan asialla on ollut Kuusamolainen naapurikateus. Kuultuna että naapurit olleet kovin kateellisia Sulon yritykselle. Muutahan ei sit tarttekkaan, se kyllä riittää. Tehdään valituksia Aviin ja eläinlääkärille. Ne kun saadaan myötämieliseksi kanteluille, onkin Sitten Sulo karhuineen tikunnokassa. Toivottavasti tikku ja kanteet eivät kestä.
- Anonyymi
Jos siellä on oikeasti eläimillä puutteelliset ja huonot olot,niin hyvä kun asiaan puututaan.
en välitä paikan pitäjästä vaan eläimistä.- Anonyymi
Ja seuraavaksi teemme eläinsuojeluilmoituksia jokaisesta feministin kerrostalo betonikuutiossa asuvasta kissasta ja koirasta. Kerrostalo tai yleensä kaupunkikaan ei ole pitopaikka noille eläimille. Yksin ovat siellä, kun feministi on töissä, opiskelemassa tai bilettämässä. Ja jos koira kärsii "eroahdistusta", eli luonnollista käytöstä, sitä aletaan "kouluttamaan"
Suosittelenkin nyt jokaista alkamaan etsiä näitä kaupunkilaisten eläimiä somesta ja muualta ja jokaisesta eläinsuojeluilmoitus. Saadaan töitä feministi valvontaeläinlääkäreillekkin.
- Anonyymi
Siihen loppu kuusamon mainos samalla kun jos karhutarha kiinni joudutaan laittaa
- Anonyymi
Kai tässä on kyseessä eläinten hyvinvointi eikä Sulon?
Sulohan on eläkeikäinen, nauttisi eläkeiästään.- Anonyymi
Eläinten hyvinvointi nimenomaan. Jokaiselta kaupunkilaiselta koko Suomessa pitää käydä hakemassa ensitilassa kaikki kissat ja koirat pois. Silkkaa eläinrääkkäystä pitää siellä kuumassa betonikuutiossa eläimiä koko niiden elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläinten hyvinvointi nimenomaan. Jokaiselta kaupunkilaiselta koko Suomessa pitää käydä hakemassa ensitilassa kaikki kissat ja koirat pois. Silkkaa eläinrääkkäystä pitää siellä kuumassa betonikuutiossa eläimiä koko niiden elämä.
Tämä on hyvä idea. Olen tehnyt parin päivän aikana jo monen hesalaisen opiskelin koirasta ilmoituksen, kun pitää sitä siellä kuumassa betonikuutiossa vankina. Hakekoot pois.
- Anonyymi
Samoja kepulaisia ne kunnanisätkin ovat kuin Karjalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569