Kiireinen työnhaku!

Anonyymi

Olen 44. v elämänmyöteinen nainen. Olen kauemmin ollut nyt ilman mitään toimeentuloa. Tämä on ollut hyvin vaikeaa ja haasteellista aikaa. Sairastuin 3 v sitten vakavasti ja toivuin. Etsin lisätuloja nyt vakavasti ja kiireisesti, olen joutunut jäämään sairaseläkkeelle. Etsin joustavaa, mukavaa työtä ja ymmärtäväistä työnantajaa. Olen lämminsydäminen ihminen,iloinen ja mukava nainen.
Voit tarjota mitä tahansa työtä, jonka voi suorittaa kotoansa käsin tai kodin ulkopuolella ja palkkaus ok. Minulla ei ole kulkuneuvoa,muuta
kuin polkupyörä. Tykkään monista asioista. Minua kiinnostavat eniten joustavat viikonlopputyöt. Tarjoa tekstiviestillä jo tänään,alue Forssa,koko Suomi.
p. 0458543744

5

939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heippa! Tästä vastauksestani ei välttämättä ole apua varsinaisen osa-aikaisen työn hankintaan, mutta jonkin verran on mahdollista saada lisätuloa kotoa käsin, työvälineenä pelkkä älypuhelin :)

      AttaPoll-sovellus on ilmainen ja turvallinen puhelimeen ladattava helppokäyttöinen sovellus, jonka kautta osallistutaan kyselytutkimuksiin.

      Sovellus itsessään on englanninkielinen, mutta perus kielitaidolla pärjää. Kyselytutkimukset on suomeksi. Voit ansaita 0,10-1,50e per kyselytutkimus. Kyselyitä tulee ainakin itselleni useampi päivässä, pitkin päivää.

      Kyselyiden aiheet on ihan arkipäivän elämään liittyviä, kysely voi koskea esim. suosikkisuklaatasi tai tv:n katselutottumuksia. Tunnetutkin suomalaiset yritykset käyttävät Attapollia kuluttajatutkimuksissaan.

      Jo 3 euron palkkion saa lunastettua! Rahan saa joko omalle PayPal -tilille (=tunnettu ja turvallinen maksunvälityspalvelu) tai lunastetaan Zalandon lahjakortteina, tai voit lahjoittaa palkkion hyväntekeväisyyteen.

      Parhaimmillaan voi päästä useamman kympin (jotkut jopa satasen) kuukausipalkkioihin :) Summat on siis sen verran pieniä, että ei varmasti vaikuta sairaseläkkeesi saantiin.

      Paypal-tilin luominen on helppoa, ja tililtä voi sitten siirtää kyselyiden palkkiorahoja omalle pankkitililleen. Oman kokemuksen mukaan AttaPollista ansaitut rahat siirtyy ripeästi Paypal-tilille.

      Intoilen tästä kovasti, koska ainakin itselleni työttömänä tästä on ollut ilo saada pientä lisätienestiä. Ja kyllä kyselytutkimusten tekeminen on myös ihan hauskaa ajanvietettä.

      Kutsu myös kavereita mukaan ja saat 10% lisätuloa heidän vastailuiden kautta.

      Laita vaikka sähköpostiosoitetta, jos haluat kysyä lisää sovelluksesta tai esim. Paypalista.

      Sovellus on saatavissa sekä Androidiin että iPhoneen. Voit ladata sovelluksen esimerkiksi tästä kutsulinkistäni:

      https://attapoll.app/join/qvjka

    • https://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.kaunisbisnes.fi%2Ftietoa-oriflame-edustajuudesta%2F%3Ffbclid%3DIwAR34dD06eEkQJtI0aBeyzza-2mY3feB1nb5VVcyOA12lio2-VO1quFKLBi8&h=AT19MkghtvKlBQ7LATxPNN8yRB1XTFo-WT-qA9rJs3d82HeGlyI1xR3xWwWwsg3tp9Hygy-iJzKMl3TswZ6opy58_5ZQcAl7hP7o_WRdzgqzj-j0Ax6TiN91gz3Nq-b-xGU
      Moi!
      Mie olen Anttilan Anu ja asun Kuusankoskella. Mulla oli nelisen vuotta sitten etsinnässä työ, josta saisi lisäansiota ja joka olisi riskitön! No löysin Oriflamen ja edelleen olen mukana, siksi haluan nyt tarjota sinulle tätä samaa mahdollisuutta. Tällä voi tehdä itselle lisätuloa, mutta töitä tarvitsee toki tehdä. Tästä voi myös tehdä itselleen päätyön, jos niin haluaa. Etsit itsellesi työtä ja siitä tämä on upea työ, koska tarvitset vain tietokoneen ja voit tehdä tätä missä vain. Mukaan pääsee 19€ aloitusmaksulla, sillä saat käyttöösi verkkokaupan upeat mahdollisuudet ja lisäksi tulee vain 10 € vuosimaksu, täysin riskitöntä voit lopettaa milloin haluat ja ei ole mitään pakko ostoja. Itse ostan tuotteita itseltäni ja saan ne -20 % edullisemmin, koska kosmetiikkaa ja hyvinvointituotteita kuitenkin käytän. Tule mukaan meidän mahtavaan Special Starsin kauneus ja hyvinvointi porukkaan. Et voi hävitä mitään, voit vain voittaa! Käy tutustumassa linkkeihin ja ole yhteydessä, jos kiinnostut!!

      Verkkokauppa: https://fi.oriflame.com/business-opportunity?store=anuanttila
      Sometilin linkki: https://www.facebook.com/hyvinvointia.anuntapaan/
      Yhteystiedot: [email protected]

    • Anonyymi

      Onko sulla vielä työnhaku ajankohtaista? Jos on niin laita vaikka viestiä os [email protected] 💚

    • Anonyymi

      Lopettakaa ilmoittelemasta näitä rahat ja mielenterveyden lopullisesti vieviä huijauslinkkejänne!!! Älkää hyvät ihmiset haksahtako jälleenmyyntiin . Ennemmin työtön kuin jälleenmyyjä!! Ihan kuvottaa et käytetään hyväksi !!!!

      • Anonyymi

        Joo yhtä iljettävää on kun nollasoppareita tarjoava vuokrafirman nilkki joka yritti väenväkisin paskaduuniansa tyrkyttää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2759
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      360
      2614
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2190
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1866
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1788
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1773
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1764
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      139
      1678
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1593
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1432
    Aihe