Maajussille Morsian Anu Raskaana

katsoja

Uusimamman OHO lehden mukaan Maajussille Morsian Sarjasta tuttu Anu olisi jussille raskaana. uusimman seiskan mukaan anu kulma jätti jussin. mutta ohon mukaan pari on edelleen yhdessä ja saavat lapsen.

25

9075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka olisi lehdessä kirjo...

      Pakko olla täysin skeidaa. Sillä parilla ei ollut mitään muuta ohjelman mukaan kuin vastenmielisyyttä Anun puolelta Jussia kohtaan. Jussi on sen verran torvi että hävettää katsoa ja kuunnella sitä.

      • huhhahhei

        Anu on tyhmä, ruma, nirppanokkainen (ei etanatkaan kelpaa) idiootti. Ihme, että Jussi hänet yleensä valitsi.


      • JasperPöö
        huhhahhei kirjoitti:

        Anu on tyhmä, ruma, nirppanokkainen (ei etanatkaan kelpaa) idiootti. Ihme, että Jussi hänet yleensä valitsi.

        Mun kokemuksen mukaan about puolet ihmisistä ei syö tarjotessa eikä painostettaessa etanoita. Olen syötättänyt ko. ravintolassa usein ihmisiä työni takia, joten ei tuo mitenkään epänormaalia ole.


      • Iidalinda
        huhhahhei kirjoitti:

        Anu on tyhmä, ruma, nirppanokkainen (ei etanatkaan kelpaa) idiootti. Ihme, että Jussi hänet yleensä valitsi.

        Anu on fiksu ei tyhmä. Anu ei ole mielestäni ruma. Jokainen meistä on joskus nirppanokkainen (etanat). Idiootti? Millähän perusteella? Luuletko, että ohjelmassa on näytetty kaikki tapahtumat? Ettei olisi leikattu osaa pois, näin on saatu hieman särmää sarjaan! Onneksi tämä sarja loppuu! Tulee taas uusia haukuttavia, sääli heitä.


      • kusipää kirjoittaja
        Iidalinda kirjoitti:

        Anu on fiksu ei tyhmä. Anu ei ole mielestäni ruma. Jokainen meistä on joskus nirppanokkainen (etanat). Idiootti? Millähän perusteella? Luuletko, että ohjelmassa on näytetty kaikki tapahtumat? Ettei olisi leikattu osaa pois, näin on saatu hieman särmää sarjaan! Onneksi tämä sarja loppuu! Tulee taas uusia haukuttavia, sääli heitä.

        Pikainenkin luonneprofilointi, kaksikymmentä sekuntia ohjelmaa katsoessa selvisi tämän naisen todellinen luonne. Kuten muutkin ohjelmassa esiintyneet naiset niin järjen valolla ei heistä kukaan ole päässyt kehuskelemaan. Kaiken kruunasi tämä Anun "murre". Se leimasi kokonaisuuden. Itse en missään tapauksessa menisi kuunaan päivänä tekemään itseäni hölmöksi tuollaiseen maajussille morsian ohjelmaan joka on jo entuudestaan naurettu tärviölle. Hei ja kukkuu.


    • munakokkeli

      Se munajuttu oli todella hyvä veto Anulta.

    • M K

      Eivät Ohossa ole sellaisesta asiasta kuin totuudenmukainen uutisointi kuulletkaan. Ei ole Anu raskaana.

      • -minä-

        ....tämä nyt oli tämän päivän paras vitsi!!! Anu raskaana :)))))))) Voi luoja!! Anu ei koskaan suostuisi Jussin sänkyyn, ei edes pelkästään viereen nukkumaan. Sen verran on Anulla järkeä päässä, vaikka muuten ei välttämättä aina parhaimmillaan olekkaan! Jättäkää nyt hyvät ihmiset tollaiset jutut jo kokonaan unholaan!


    • totta...

      Ai meinaako geenat tehdä, ja tehdä lapsen 48-vuotiaana? Ohhoh, rohkeaa!

      • ohottelija

        kun ei ole www.oho-fi sivulla mitään tällaisesta jymyjutusta. taitaapi olla tekaistu "uutinen".


    • .....

      Anu on muuten 38 eikä 48-vuotias niin kuin edellä mainittiin.

      • onpi

        Jos Anu on todellakin 38v, niin onpi kulunut naama. Lookki viiskymppisen, ylipainoa ja plösöyttä. No, elämä kuluttaa.


      • mainostaa
        onpi kirjoitti:

        Jos Anu on todellakin 38v, niin onpi kulunut naama. Lookki viiskymppisen, ylipainoa ja plösöyttä. No, elämä kuluttaa.

        olevansa 48, kylläpä on lötsähtäneen ja turvonneen näkönen sen ikäseksi, eipä ole paljon huolehtinut ulkonäöstään. Luulisi huomattavasti vanhemmaksi, on tuo "luukkikin" vanhan ukon.


      • juu-u
        mainostaa kirjoitti:

        olevansa 48, kylläpä on lötsähtäneen ja turvonneen näkönen sen ikäseksi, eipä ole paljon huolehtinut ulkonäöstään. Luulisi huomattavasti vanhemmaksi, on tuo "luukkikin" vanhan ukon.

        Niin on Jussi vanhan miehen oloinen!
        Ukkoontunut ja vatsakas.
        Usein nainen 48v on niin freessi edelleen.


      • Leenalii
        mainostaa kirjoitti:

        olevansa 48, kylläpä on lötsähtäneen ja turvonneen näkönen sen ikäseksi, eipä ole paljon huolehtinut ulkonäöstään. Luulisi huomattavasti vanhemmaksi, on tuo "luukkikin" vanhan ukon.

        yli 6-kymppisen oloinen.


    • joopp

      Kyllä mä luulen, että Anu on 48 v. Höylännyt vähän ikäänsä alaspäin sarjaa varten.;)

      • paikkakuntalainen

        Ei oo Anu viel neljääkymment.
        Miä asun samal paikkakunnal
        ja tiiän Anun ja sen iän.


      • Tää on Anun kirjoittama
        paikkakuntalainen kirjoitti:

        Ei oo Anu viel neljääkymment.
        Miä asun samal paikkakunnal
        ja tiiän Anun ja sen iän.

        Terve Anu,

        Kirjoitustyylistä heti tunnistin sinut. Kyllä olet ihan just 38 vuotiaan näköinen, mutta jos muuttaisit tuota kampaustasi, niin nuortuisit vielä 10 vuotta.


    • jospas sattuu

      olemaan niin mukavaahan se on....

      • googlettaja

      • älä-lue-seiskaa
        googlettaja kirjoitti:

        http://groups.google.fi/group/tv-ja-vaaristetty-todellisuus/browse_thread/thread/5f6be4fcbd6ec229/fd106712be02ce48?lnk=st&q=maajussille morsian&rnum=1&hl=fi#fd106712be02ce48


        Ai tämä juttu? tutustuin aiheeseen googlen nyysseissä ja sain hakemalla taustat.
        Ohjelmahan on finaalissa ja sillä selvuplee.
        Uskooko kaikki mitä joku roskalehti oho tai seiska rääpii?

        Sitä että seiskat ja ohot ovat roskalehtiä. Ne elävät turhista julkkiksista ja pinnallisuudesta.
        Itse en tule kuluttamaan aikaani tai rahaa harkitakseni edes seiskan ostamista tai tilaamista. Tyhmiä kuitenkin löytyy. Nämä tälläiset tyhmät saavat persversioita ja kiksejä kun lukevat seiskaa.


      • täysnuija
        älä-lue-seiskaa kirjoitti:

        Sitä että seiskat ja ohot ovat roskalehtiä. Ne elävät turhista julkkiksista ja pinnallisuudesta.
        Itse en tule kuluttamaan aikaani tai rahaa harkitakseni edes seiskan ostamista tai tilaamista. Tyhmiä kuitenkin löytyy. Nämä tälläiset tyhmät saavat persversioita ja kiksejä kun lukevat seiskaa.

        Noh! Mites sitten kävi. Onkos tämä Anu nyt sitten onnellisesti naimisissa Jussin kanssa, niin kovasti kun kirjoitteli tälle ja rakkaudenvaloja vannotteli "ehdokas olen sulle emännäksi joo..."

        Hups ja heijaa vai oliko sittenkin kaikki vain
        surkeaa huijausta. Mielestäni tuollaisesta huijauksesta missä leikitään ihmisten tunteilla pitäisi asettaa juridiseen vastuuseen ja MTV3:n vaatia vahingonkorvaukset. Muijan oli tärkeintä päästä televisioon näyttämään kaikille että on tyhmempi kuin lähipiiri tuntee. Paistattaa vähän vielä naamaansa roskalehdistössä niin että varmasti kaikki tietää että jaahah. että tälläinen tapaus tällä kertaa.



        jälkikirj. kiitos muuten tuosta googlelinkistä ketjussa, sai vähän pontta tähän aiheeseen.


    • Anonyymi

      Seuraavaksi taviksia jotka ovat saavuttaneet varttinsa julkisuudessa tyhmyyden tai rikostensa johdosta. Typeryyksien joiden takia ovat joutuneet vaihtamaan jopa nimensäkin


      TV-ohjelmassa sekoillut talipää Anu Siukkola on tänä päivänä Anu Anttila kuvasta päätellen vaikuttaa lähinnä vajakilta

      http://bot.fi/3r9y

      HIV- raiskaaja Timo Matson on tänä päivänä Timo Raatikainen kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa selvä tapaus

      https://mvlehti.net/2016/04/21/4-vuotiasta-toistuvasti-raiskannut-hiv-pedofiili-timo-mattsson-valittaa-hovioikeuteen-valokuvia/

      • Anonyymi

        Tuon Siukkonen Anttila tms isä on nimeltään Mikko Aalto. Pesunkestävä venäjän mielistelijä ja kuusankosken tunnetuin ryssän nuoleskelija. Tämä tiedoksi kaikille venäjää vastustaville kuusaalaisille.


    • Anonyymi

      Epäilen Mattia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe