Toivoisin tilaisuutta korjata tekemäni virheet.
Kantava voimani on trehdä sinut onnelliseksi jokaisena päivänä.
Ymmärsin et en voi elää ilman sinua. Teet kaikesta parempaa. Teet minusta paremman. On helpompi hengittää kun olet lähelläni.
Toivoisin et voisit olla unelmani. Et voi kuvitella miltä tuntuisi joskus miettiä et olet jonkun muun kanssa, Tarhtoisin tehdä tästä pysyvää, olla varma siitä ettei tarvitse katua mitään. Haluan vain sanoa et kaikki kanssasi on parenpaa, kuin ilman sinua. Huonot päivät on juhlaa koska koen ne kanssasi. Taivas saa odottaa, koska ei se voi olla parenpaa, kuin se mitä meidän välillä on.
Olet upea nainen
84
15785
Vastaukset
- Anonyymi
<3 Kauniisti sanottu. Toivottavasti lähetät kirjoituksesi myös suoraan kohteellesi.
- Anonyymi
Ei lähetä, ja jos yleensäkään on miespuolinen edes niin aika tallukka vellihousu kun noin ämmämäisen ruikutuksen väsää ilman mitään tunnistetta. Säälittävä paskahousu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lähetä, ja jos yleensäkään on miespuolinen edes niin aika tallukka vellihousu kun noin ämmämäisen ruikutuksen väsää ilman mitään tunnistetta. Säälittävä paskahousu.
Hyi miten rumasti sanottu itse olet puurohousu! Maailman kauneimmasti sanottu ihanin ihminen koko maan päällä!💕🍀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi miten rumasti sanottu itse olet puurohousu! Maailman kauneimmasti sanottu ihanin ihminen koko maan päällä!💕🍀
Virunvalkea rysähousu on jos mies lain. Tallukoiden tallukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virunvalkea rysähousu on jos mies lain. Tallukoiden tallukka.
Sinä et tiedä tosimiehestä mitään yhtä vähän ymmärrät kuin sika kaukalosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko se sama "nainen" joka täällä syljeskeleekin välillä? Tähän tyyliin : Pthyi!
Olet kyllä naisellinen, oikea kedon kukkanen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kade niinkö?
- Anonyymi
Kaunista,toivottavasti tuo on totta <3
- Anonyymi
On se totta koska sydämmeen sattuu kirjoittaa tänne.
- Anonyymi
Mitä virheitä olet tehnyt? Miten läheinen olet ollut hänen kanssaan?
- Anonyymi
Päästin karkuun taistelematta tarpeeksi. Niin läheisiä kuin vain kaksi rakastunutta ihmistä voi vain olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päästin karkuun taistelematta tarpeeksi. Niin läheisiä kuin vain kaksi rakastunutta ihmistä voi vain olla.
Tuskin olisi nainen lähtenyt jos totta tuo mitä väität.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin olisi nainen lähtenyt jos totta tuo mitä väität.
Se on sinun mielipiteesi. Minä olen sen elänyt, tiedän sen olevan totta.
Olleenko nyt oikeudessa et tarvitsee todistajat paikalle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olleenko nyt oikeudessa et tarvitsee todistajat paikalle?Jos aikaa ei ole kulunut liikaa niin ehkä asiat on korjattavissa. Ole häneen yhteydessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olleenko nyt oikeudessa et tarvitsee todistajat paikalle?Jos olisi ollut niin läheiset välit niin et kyllä palstalla ruikuttaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisi ollut niin läheiset välit niin et kyllä palstalla ruikuttaisi.
Aijaa, kiva tietää. Tämä palsta varattu vain sinun ruikutukselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos aikaa ei ole kulunut liikaa niin ehkä asiat on korjattavissa. Ole häneen yhteydessä.
Kiitti neuvosta. Kerron kun seuraavan kerran nähdään. Jos on sopiva tilaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa, kiva tietää. Tämä palsta varattu vain sinun ruikutukselle?
Siitä voidaan toki aina neuvotella...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä voidaan toki aina neuvotella...
Ihan turha neuvotella psykopaatin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan turha neuvotella psykopaatin kanssa.
Onko miehekäs olo nyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko miehekäs olo nyt?
Sulla naisellinen olo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla naisellinen olo?
Välillä joo, mutta vastaappa nyt kysymykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä joo, mutta vastaappa nyt kysymykseen.
Ihme on tapahtunut. Miksi vastaisin sun kysymyksiin kun ne ei liity aloitukseen mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme on tapahtunut. Miksi vastaisin sun kysymyksiin kun ne ei liity aloitukseen mitenkään.
Kun ei ketään muutakaan taida kiinnostaa sun romanssit..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei ketään muutakaan taida kiinnostaa sun romanssit..
Miksi kiinnostaisi? Kahden juttuja ne on ni sä saat vaa sen kolmennenpyörän osan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kiinnostaisi? Kahden juttuja ne on ni sä saat vaa sen kolmennenpyörän osan.
Taitaa olla enää yhden juttuja ja aina tulee olemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla enää yhden juttuja ja aina tulee olemaan.
Siihen sinulla ei ole mitään vaikutusvaltaa. Toivottavasti joskus ymmärrät sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😭😭😭 yritä keksiä jotain pelasta tilanne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen sinulla ei ole mitään vaikutusvaltaa. Toivottavasti joskus ymmärrät sen.
Sinä annat minulle vaikutusvaltaa, etkö tajua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä annat minulle vaikutusvaltaa, etkö tajua?
Kuvittelet vaa. Ei sun tekstit vaikuta mitään mun tekemisiin.
Olet vain ajankuluksi tarkoitettua viihdettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vain ajankuluksi tarkoitettua viihdettä.Kuuntelet minua ja keskustelet vielä päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😭😭😭 yritä keksiä jotain pelasta tilanne!
Foliohattu oj jo päässä vai oliko se pellepelottoman hattu.
Keksi sä jotain parenpaa kuin palsta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Foliohattu oj jo päässä vai oliko se pellepelottoman hattu.
Keksi sä jotain parenpaa kuin palsta?lähden keksitehtaalle miettimään 🌞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti neuvosta. Kerron kun seuraavan kerran nähdään. Jos on sopiva tilaisuus.
Kannattaako odottaa näkemistä, viestitkin on keksitty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaako odottaa näkemistä, viestitkin on keksitty.
Odotan näkemistä. Tosin olisin todella iloinen viestistäkin, mutta tuskin hän lähettää. Mutta nyt odotan n. kuukauden kuluttua tapahtuvaa näkemistä, jos kaikki menee ok.
n>m - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole liian myöhäistä...
Jos olisit se ketä ikävöin, haluaisin sanoa että odotan
ja kaipaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vain ajankuluksi tarkoitettua viihdettä.Kiva ajankulu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan näkemistä. Tosin olisin todella iloinen viestistäkin, mutta tuskin hän lähettää. Mutta nyt odotan n. kuukauden kuluttua tapahtuvaa näkemistä, jos kaikki menee ok.
n>mEn ole luvannu et nähdään . Se on täysin Herran hallussa. Tuskin tää on oikee suomi24 mut on kyllä uskomatonta hommaa loko geissi
- Anonyymi
Miksi et laita hänelle viestiä?
- Anonyymi
Koska voin puhua hänelle kun näemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska voin puhua hänelle kun näemme.
Tapaatte siis jotenkin ilman sopimista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapaatte siis jotenkin ilman sopimista?
Töissä lähes joka päivä
- Anonyymi
Luulo ei ole tiedon väärtti, mutta luulen silti, että
a) pelkää jonkun näkevän sen viestin jonkun jonka ei pitäisi, koska on huippusalaista.
b) pelkää, että saa rukkasta päin näköä
c) pelkää, että on kuvitellut jotain
d) pelkää, että on varattu
e)pelkää, että vastapuoli hölisee jollekin
f) pelkää, ettei toinen tykkäis
ä) pelko on yhteinen tekijä kummallakin
ö)viimeisin on totta, koska pelaa kaikessa varman päälle ja epävarmuustekijät pelottaa.
Avoimesta kirjasta luettua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
a) pelkää jonkun näkevän sen viestin jonkun jonka ei pitäisi, koska on huippusalaista.
ö)viimeisin on totta, koska pelaa kaikessa varman päälle ja epävarmuustekijät pelottaa.
Avoimesta kirjasta luettua.Suotta pelkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avoimesta kirjasta luettua.Niii...
- Anonyymi
XXXXXL - mies kaipailee
- Anonyymi
Kahden naisen välinen rakkaus on kaunista. Toivottavasti ap valloittaa rakkaansa takaisin.
- Anonyymi
En pelkää
Luotan elämään
Luotan ,että täytät tonttisi kunniakkaasti
Jos nin ei käy
Muita ovia on olemassa - Anonyymi
miehelle ei naiselle
- Anonyymi
Hyvä viimeinen kappale
- Anonyymi
Mitä vikaa niissä muissa on?
- Anonyymi
Osaat kirjoittaa ap kauniisti. ♥️ Jos puhut yhtä kaunisti, ihmettelen, jos nainen ei ole otettu sanoistasi. Noin kauniiden sanojen ei toivoisi hukkuva palstalle! Luulisi hänen ansaitsevan ne! S
- Anonyymi
Jotku osaa kirjottaa jotkut vaaa ihmetellä tätä kaikkea ja pelätä turvallisuuden puolesta
- Anonyymi
Eihän me edes tunneta toisiamme niin miten olet voinut tehdä virheitä kanssani?
- Anonyymi
Heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh
Oli kyllä aika päteä vastaus gubbelta itselleen...
- Anonyymi
Mietin illalla miten osaisin tähän kauniisti vastata. Minähän olin täysin jo sulle lupautunut. Ei sitten tarvinut enää. Tulipahan nyt selväksi. Muista en oo ollut kiinnostunut, enkä muille kirjoitellut, vaikka ilmeisesti niin kuvittelet.
- Anonyymi
Käytä hyviä tunnisteita niin ei tule väärinkäsityksiä.
Hyvä et asia selvisi. Kenelle olit täysin lupautunut? - Anonyymi
Niin äärimmäisen outoa toimintaa etten tiiä onko tässä pelissä vaik yksi rikka rokassa. Yks kiva lelu muiden huiputettujen joukossa
- Anonyymi
Projekti etenee kuin juna. Aina myöhässä kuten VR.
- Anonyymi
Minne ois pitänyt tulla😂🤔
- Anonyymi
Sellaisia ne valtionyhtiöt on.
- Anonyymi
Faktaa: Ei ole kovin montaa vuotta kun VR pidensi jopa kaukoliikenteen matka-aikojaan, jottei olisi niin myöhässä aikataulusta, esim. Jyväskylä — Helsinki -välille tuli 30 min lisää. Suomi on hieno maa!
- Anonyymi
Oliko aloitus naisen kynästä ,kysyn vaan .
- Anonyymi
No ei varmana ollut, mistä syystä käyt feminiinistämässä näitä kysyn vaan? Ihanko tuo falski kaunokirjallinen tyyli saa tällaisen illuusion aikaan vai onko jokin muu asetus päässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei varmana ollut, mistä syystä käyt feminiinistämässä näitä kysyn vaan? Ihanko tuo falski kaunokirjallinen tyyli saa tällaisen illuusion aikaan vai onko jokin muu asetus päässä?
Aika hauska kommentti. Kiitos siitä. t.Ap
- Anonyymi
Oi rakas kuinka kauniisti sanottu, olisinpa minä se jolle kirjoittaisit niin kauniisti. Olen täysillä mukana jos vain vielä haluat mut. Olet mielessäni päivin ja öin. Voi kuule rakastan sinua..olisin onnellinen kanssasi.
- Anonyymi
Kuin pitkä olet? Hän on 165cm. T.Ap.
- Anonyymi
Kiitos kauniista sanoista. Ei taida osua tällä kertaa.
Kerro sille kenelle sanasi osoitit. T.Ap
- Anonyymi
Onnellinen nainen hän, jos mies noin hänestä ajattelee
- Anonyymi
On se ihme jos joku ajatuksesta onnelliseksi tulee.
- Anonyymi
Taivas ei saa odottaa. Minä en ikinä halua sellaista miestä joka laittaa minut Jumalan sijalle!
- Anonyymi
Kauniit ovat sanasi. Mä mietin vaan nyt paljon kaikkia tapahtuneita, sitä että alkaako historia, teot ja käyttäytyminen toistamaan itseään. Onko tämä vain hetken huuma ajatus.
- Anonyymi
Haluan ensin saada selville onko jo jotain säätöjä jonkun muun henkilön kanssa. Onko kasvamassa siteitä. Sekä senkin miksi joskus meni päin mäntyjä.
- Anonyymi
Yksitytisasit voidaan puhua kun ollaan kahdestaan. Sinun kannattaa kysyä siltä henkilöltä suoraan kenelle kysymyksesi on tarkoitettu. Ei varmasti liity tähän ketjuun mitenkään.
T.Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksitytisasit voidaan puhua kun ollaan kahdestaan. Sinun kannattaa kysyä siltä henkilöltä suoraan kenelle kysymyksesi on tarkoitettu. Ei varmasti liity tähän ketjuun mitenkään.
T.Ap.Kirjoitusvirheitä sulla
- Anonyymi
Älä hauku minua naiseksi
- Anonyymi
Tai sit luet, tai kuuntelet kirjan: Rollo Tomassi Rational male. Muuttaa koko elämäsi ja maailmankatsomuksesi.
Niin loppuu tuollaiset älyttömyydet, kuten "en voi elää ilman sinua", hölynpölyä, monikohan mies on aivan turhaan tehnyt itsarin kun ajatellut tuolla harhaisella tavalla. Tee itestäsi elämäsi keslipiste älä naisesta, ja muuta itsesi parhaaksi mahdolliseksi mitä voit olla kaikin mahdollisin tavoin ja naiset tulevat kuin itsestään sinun luoksesi. Ei ole olemassa mitään yhtä ja ainoaa sinulle täydellistä naista vaan sopivia on monia koko maailma täys. Joten turhaan pahoitat mielesi jos mennyt metsään tämän kanssa, luultavasti peiliinkin on katsomista, naiset eivät arvosta liian kilttejä miehiä eikä tuollainen en voi elää ilman sinua epätoivoinen asenne heitä paljoa nappaa, päinvastoin ajaa kauemmaksi vain.- Anonyymi
Ei kaikkea tarvitse ottaa noin kirjaimellisesti. Mutta tietysti voi jos ei muuta osaa.
Ehkä sinulle ei ole yhtä ja ainoaa, se ei tarkoita ettei muille voi olla.
En ole pahoittanut mieltäni. Olen onnellinen et tajusin kenet haluan kanssani loppuelämää viettämään. Ei ole kyse epätoivosta, vaan toivosta saa da yksi henkilö jakamaan elämä kanssani. - Anonyymi
Minä arvostan liian kilttiä miestä ei voi olla koskaan liian kiltti? Öykkäri on kauhistus! Minä ainakin unelmoin ap n kaltaisesta miehestä vaikka tiedän etten kohtaa koskaan. Sitä Häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä arvostan liian kilttiä miestä ei voi olla koskaan liian kiltti? Öykkäri on kauhistus! Minä ainakin unelmoin ap n kaltaisesta miehestä vaikka tiedän etten kohtaa koskaan. Sitä Häntä.
Yhtä ja ainoaa.
- Anonyymi
Tä?
Minä en mikään naikkonen ole. - Anonyymi
Ohho! Aika moinen fantasia. Taivas ei voi odottaa. Se on joka päivä oltava auki.
- Anonyymi
Unelmavaihe? Mitä odotuksia sulla on naiselle joka olisi unelmasi, ihastutko usein? Kaipaatko sitä vai muutakin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731265Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108830
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830