Mitä mies ajattelee

Anonyymi

Tutustuin muutama kuukausi sitten mieheen, jonka kanssa meillä oli tiivistä flirttiä ja syviä katseita kauan aikaa. Sain selville, että mies oli minusta kiinnostunut. Kirjoittelimme muutamia viestejä. Itsekin olin myös ihastunut. Mutta en sitä koskaan tuonut ilmi. Näen häntä aina välillä ja tilanne tuntuu jotenkin kiusalliselta. Menemme ehkä molemmat vähän vaikeaksi. Kirjoitin hänelle yhden viestin leikkimielessä koskien hänen yhtä kommenttia ja hän ei vastannut minulle siihen mitään. Meni aikaa ja näimme ja hyvä, kun mies minua edes tervehti. Laitoin hänelle viestiä uudelleen mitä koin, kun näemme ja laitoin, että en odota häneltä vastausta mutta halusin, että mies tietää sen, että hän sai minussa tunteita esiin. Mies ei vastannut tähän mitään. Näin miehen uudelleen ja hän käyttäytyi minua kohtaan kuin ei tuntisikaan. Eikä tervehtinyt, eikä edes katsonut ollenkaan. Hän veti todella pokalla ja vielä pitkän aikaa. Miehen kiinnostunut on lopahtanut? Mutta miksi on noin kylmä minulle?

5

722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa sekoa huttua koko tarina

    • Anonyymi

      Kannattaisi tuoda asiat esille selvösti nyt saatat olla vähä semmoinen tunteilla leikkiä..
      Tai semmoinen jota ei oteta tosissaan...
      Ja han on jo voinut mennä eteenpäin...
      Mietin myös miten päätelit ihastuksen... Kertoiko hän että tykkää ... Vai oliko ns omia jotopäätöksiä missä luulit nii mutta mies ei lopulta olutkaan kovin kiinnostunut...
      Koska kiinostunut mies ottaa kontaktia vaikka olisi ujokin...
      Älä haikaile vaan etsi uusi ihastus ja käyttäydy vähemmön ristiriitasesti ja sekavasti ens kerralla..
      Ja opettele itsevarmemaksi mikä vaitii ihastutkesta kertomista uudestaan ja juudestas tostoa toiston perään vaikkei aina päätykkää vuosisadan rakaustarinaan...
      Et mee hajalle pysyvästi vaikka rukkaset tulis.. Uusia mahiksia tulee...
      Silloinku joutuu pettyy ei sitä heti tunnu.
      Mut niitö tulee...

      Ajatuksiin ei kukaa näe ne pitää puhua tai kirjoittaa ulos.
      Opit kyllä tietään kun tulee ikää ja kokemusta lisää mitä tarkoitan... Ihastuksia tulee ja menee 😊

    • Anonyymi

      Vaikea sanoa

    • Anonyymi

      Jaaa

    • Anonyymi

      Jos keskustelut meni hyvin niin luultavasti miehenä hän ajattelee ettei hänen tunteet ole tarpeeksi vahvoja että ansaitsee sinut tai luulee että seurustelet jo jonkun kanssa (esim nähnyt kun puhut jollekkin toiselle miehelle ja hymyilet).

      Ongelma miehenä olemisessa on se että kaikki elokuvat ja laulut on tehty naisille ja ne kuvaa miesten tunteet paljon vahvempina ja päättäväisempinä kuin ne todellisuudessa ovat. Tämä johtaa siihen että mies ajattelee että ansaitset jonkun joka rakastaa sinua enemmän.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe