Siitä lähtien ku viimeks nähtiin. Ei päiväkään ettet ois ollu mielessä..
Tää on ollu ihan pas...
16
60
Vastaukset
- Anonyymi
Anteeksi nyt sitten siitäkin.
- Anonyymi
On täällä varmaan monilla sama tilanne, mutta vain yksi kirjoittaa sen tänne. Et voi tietää kuka. Ehkä aloitus osui itseenikin, koska reagoin.
- Anonyymi
Molemmilla siis sama kohtalo.
- Anonyymi
Auttaako työnteko unohtamaan? Minua onneksi auttaa, kun taas alkaa arki huomenna ja töissä unohdan hetkeksi sinut ihana nainen päästä kantapäähän asti.
- Anonyymi
Et saa unohtaa. Mikä sellainen työ on missä mut unohdat? (sivusta)
- Anonyymi
Niinpä. Meitä on varmaan useita, minä myös.
Olisiko hyvä asialle jotain tehdä - vaikka ottaa yhteyttä kaivattuun? Itse olen muutaman kerran yrittänyt, mutta vastakaikua ei ole kuulunut. Ei voi kuin odottaa, josko joskus vielä rohkenet ottaa ensimmäisen askeleen, vaikka kynnys olisi kuinka korkea tahansa. Voisin ajatella, että moni asia sen jälkeen selkeytyisi, eikä tartteisi vain asioita yksin pohdiskella.
Kaipauksella..
t Nuha&O - Anonyymi
Mulla oli taas tälläkertoo mielessä monia asioita viime vuosikymmeneltä.
Sateen sattuessa muistan kun syksypimeellä kerran uhmasin säätä.
Onneksi nyt on aurinkoa mutta pisaroita heittee välillä.
N8, Sisällä juopotella,,,
Mulla on 5avallaan vappoopäivä, ja 8n kohtu, Tiedän mistä puhut... Kun toinen jäi mieleen pyörimään...
- Anonyymi
Kaikella rakkaudella
Sinä suhtaudut ikävästi naissukupuolta kohtaan
Sanallisesti
Miehistä ei oo ees olemassa niin ikäviä sanoja , mitä käytät
En hyväksy sellaista
Säälittävää Anonyymi kirjoitti:
Kaikella rakkaudella
Sinä suhtaudut ikävästi naissukupuolta kohtaan
Sanallisesti
Miehistä ei oo ees olemassa niin ikäviä sanoja , mitä käytät
En hyväksy sellaista
SäälittävääAnteeksi mitä tarkoitat? En mielestäni ole mitään haukkumasanoja käyttäny kertaakaan...
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Anteeksi mitä tarkoitat? En mielestäni ole mitään haukkumasanoja käyttäny kertaakaan...
Et olekaan. Älä välitä noista taustakiusaajista, niitäkin täällä ikävä kyllä löytyy. -sivusta
Anonyymi kirjoitti:
Et olekaan. Älä välitä noista taustakiusaajista, niitäkin täällä ikävä kyllä löytyy. -sivusta
Ne on kyllä ikäviä... Saa mielen matalaksi. Sehän niiden ainoa tarkoitus onkin. Nyt poistun täältä joksikin aikaa. Sulle kivaa iltaa sivullinen.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Ne on kyllä ikäviä... Saa mielen matalaksi. Sehän niiden ainoa tarkoitus onkin. Nyt poistun täältä joksikin aikaa. Sulle kivaa iltaa sivullinen.
Kiitos, samoin sinulle mukavaa loppuiltaa! t.sivullinen :)
- Anonyymi
Mahto olla kamala näky.
- Anonyymi
Nähtiinkö me melkein vielä sen jälkeen kun nähtiin viimeksi? En ollut varma.
- Anonyymi
No koska aloittaja on viimeksi nnähnyt jonkun.. jos ssaa kysyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894250
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372445Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042416Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell992165Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321915
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 291568
- 761351