Nyt pikapikaa ero, tässä jaksa koko elämää odotella. Anteeksi itsekkyyteni tässä kohtaa.
Joko olet eronnut?
68
764
Vastaukset
- Anonyymi
Erottu ollaan.
- Anonyymi
Vielä kun olisit oikea henkilö niin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kun olisit oikea henkilö niin....
Khyl, mä varmaan oon se oikea 5,5milj. ihmisen joukosta, vaikkakin tällä palstalla pyörii hyvinkin pienet piirit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Khyl, mä varmaan oon se oikea 5,5milj. ihmisen joukosta, vaikkakin tällä palstalla pyörii hyvinkin pienet piirit.
Kyllä ne piirit on todettu pieniksi monessa muussakin yhteydessä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne piirit on todettu pieniksi monessa muussakin yhteydessä..
Varmasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti
Joopa joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo.
Nimenomaan joopa joo. Sivusta.
- Anonyymi
Mitähän itse olet tehnyt asian eteen että kaivattusi eroisi? Olethan lähestynyt ja sanonut asiasta hänelle?
- Anonyymi
Ei ole minun asiani mennä väliin rääpimään. Jos eroaa niin katsotaan, jos ei niin kaikkea hyvää hänelle, katkera en osaa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minun asiani mennä väliin rääpimään. Jos eroaa niin katsotaan, jos ei niin kaikkea hyvää hänelle, katkera en osaa olla.
Et siis ole puhunutkaan kaivatullesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OLEN ERONNUT
Eiköhän tuosta oo jo melkein kymmenen v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis ole puhunutkaan kaivatullesi?
En, enkä puhu. Ikinä. Hänen pitää osata lukea ajatukseni. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katseestako se pitäisi osata lukea? Siinäpä varatulle miehelle tehtävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luethan sinä nytkin koko ajan näköjään, hyvin sujuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luethan sinä nytkin koko ajan näköjään, hyvin sujuu.
No toivottavasti se mies eroaa sitten ja saisitte toisenne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No toivottavasti se mies eroaa sitten ja saisitte toisenne.
Ei tuollaista saa toivoa, kolahtaa aina omaan nilkkaan. Kaikki vaihtoehdot on hyviä, koska ne menee juuri niin kuin pitääkin, kävi miten kävi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuollaista saa toivoa, kolahtaa aina omaan nilkkaan. Kaikki vaihtoehdot on hyviä, koska ne menee juuri niin kuin pitääkin, kävi miten kävi.
No et sinä muutakaan voi. Minäkin olen vain nainen ja jos et aio puhua miehelle niin on varmasti aika vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et sinä muutakaan voi. Minäkin olen vain nainen ja jos et aio puhua miehelle niin on varmasti aika vaikeaa.
Ei tämä niin vaikeaa ole kuin luulisi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä oletat, että tämä huonosti kirjoitettu provo on miehelle osoitettu ja jatkokysymys, mistä olett, että tällainen varattu olisi niin dille, että pistää nimettömän kirjoituksen takia kaikki remonttiin? Ketkäköhän täällä elää palstan tarinoiden kautta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä niin vaikeaa ole kuin luulisi..
Puhu miehelle jos ei ole niin vaikeaa puhuminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä oletat, että tämä huonosti kirjoitettu provo on miehelle osoitettu ja jatkokysymys, mistä olett, että tällainen varattu olisi niin dille, että pistää nimettömän kirjoituksen takia kaikki remonttiin? Ketkäköhän täällä elää palstan tarinoiden kautta
Koska kaikki täällä on miehelle kirjoitettuja aika lailla joten helppo arvaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla ns. oma lehmä ojassa tässä? Kuulostaa vähän siltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla ns. oma lehmä ojassa tässä? Kuulostaa vähän siltä.
Ei ole. Olen nainen kuten aiemmin sanoin. Puhun vain huvikseni ja kannustan muuten vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Olen nainen kuten aiemmin sanoin. Puhun vain huvikseni ja kannustan muuten vaan.
Varsinainen epeli. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastenmielinen aloitus,.. mutta tää oli kyllä hymyn arvoinen,, saat virtuaalin taputuksen pyöreälle pyllyllesi tytön tyllerö..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska kaikki täällä on miehelle kirjoitettuja aika lailla joten helppo arvaus.
Niinpä , kaikki provot on yleensä ns miehille kirjoitettuja ja toiset näissä roikkuu kuin kärpäset sonnassa huumaantuneena, että josko tästä saisi jotain mälvättävää ja ihan usemmasta keissistä puhun. Hyvin hyvin säälittävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastenmielinen aloitus,.. mutta tää oli kyllä hymyn arvoinen,, saat virtuaalin taputuksen pyöreälle pyllyllesi tytön tyllerö..
Mitäs vastenmielistä tässä oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies puhuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs vastenmielistä tässä oli?
Mitäs niin kiinnostavaa tuossa oli :) Tarkoitin ketjun aloitusta.. onhan se nyt vastenmielistä, jos edes henkisesti roikkuu jossain suhteessa olevassa. . en kyllä itse alentuisi vaikka kuinka ihana silakkapiirakka olisi olevinaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs niin kiinnostavaa tuossa oli :) Tarkoitin ketjun aloitusta.. onhan se nyt vastenmielistä, jos edes henkisesti roikkuu jossain suhteessa olevassa. . en kyllä itse alentuisi vaikka kuinka ihana silakkapiirakka olisi olevinaan..
Älä jauha ripaskaa. Kyllä sinun alentumiset tiedetään ja toiseksi, täällä on vain omenapiirakkaa jos jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jauha ripaskaa. Kyllä sinun alentumiset tiedetään ja toiseksi, täällä on vain omenapiirakkaa jos jotain.
Olet kyllä varsinainen huumoripirkko.. pakko nauraa. Mun alentumiset tiedetään.. no et kyllä tiedä. On sulla pokkaa kyllä varsinainen Hyacinth.. ehkä hiukan rivompi hahah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinainen epeli. ;)
Ei ole muutakaan järkevää tekemistä kuin huvikseen kirjoittelu. Tiedän ettei mikään täällä kirjoitettu ole minulle ja silti vastailen mihin sattuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä varsinainen huumoripirkko.. pakko nauraa. Mun alentumiset tiedetään.. no et kyllä tiedä. On sulla pokkaa kyllä varsinainen Hyacinth.. ehkä hiukan rivompi hahah
Onneksi edes joltain sitä huumoria löytyy.... ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole muutakaan järkevää tekemistä kuin huvikseen kirjoittelu. Tiedän ettei mikään täällä kirjoitettu ole minulle ja silti vastailen mihin sattuu.
Että pahoittelen siitä minun kaivattu mies ei ole täällä koskaan ollutkaan ja kaipaus on yhtä tyhjän kanssa. Eli ei ole omaa lehmää ojassa. Huvikseen kyselin tuossa aikani kuluksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aistin sinussa tietynlaista tyyntä energiaa, ehkä jopa seksuaalista turhautumista. Vaikutat ok tyypiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aistin sinussa tietynlaista tyyntä energiaa, ehkä jopa seksuaalista turhautumista. Vaikutat ok tyypiltä.
Mitenkäs se aistiminen voi tapahtua sieltä asti. Miestä olen täällä kaipaillut jo pidempään ja tunnisteiden kanssa en saa vastauksia joten ei taida olla täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs se aistiminen voi tapahtua sieltä asti. Miestä olen täällä kaipaillut jo pidempään ja tunnisteiden kanssa en saa vastauksia joten ei taida olla täällä.
Olen aistiva aasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä , kaikki provot on yleensä ns miehille kirjoitettuja ja toiset näissä roikkuu kuin kärpäset sonnassa huumaantuneena, että josko tästä saisi jotain mälvättävää ja ihan usemmasta keissistä puhun. Hyvin hyvin säälittävää.
Tätä tämän homman säälittävyyttä ei voi olla korostamattta liikaa varsinkin kun se yritetäään häivyttää huuhaaniitänäitäpuutaheinäämonologien sekaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aistiva aasi.
Sehän hienoa. Jospa saisit sen varatun miehen sitten jos se eroaisi joskus.
- Anonyymi
Älä jnta nää mies, en tahdo miestä, olen naimisissa enkä lainkaan sun kaa! Sullahan on mies ihan omasta takaa! Joten älä viitti, tää kirjoitus mennyt tutkintaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ohan kaheli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet se ap mies sata varmasti ja asut pohjois pphjanmaalla, olet kiusaaja, valehtelija, mustamaalaaja, no oikeudessa tavataan!
- Anonyymi
Vaikka ero tulisi. Niin ei enää ikinä ketään. Miehet on yhtä tarpeellisia anustappi.
- Anonyymi
Anus etappi ei toki kovin tarpeellinen ole, mutta tuottaa mielihyvää silloin tällöin, kaverilta kuulin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anus etappi ei toki kovin tarpeellinen ole, mutta tuottaa mielihyvää silloin tällöin, kaverilta kuulin.
Eli sekin parempi vaihtoehto kuin mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sekin parempi vaihtoehto kuin mies.
Mies voi hoitaa tapin virkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies voi hoitaa tapin virkaa.
Muuhun niistä olekaan.
- Anonyymi
Lähes kolme vuotta sitten jo.
- Anonyymi
Minulla ei ollut mitään aavistusta siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ollut mitään aavistusta siitä.
Olisit pitänyt yhteyttä niin olisi tullut ilmi
- Anonyymi
Mitäpä jos kysyt suoraan niin yllättyisit positiivisesti kaikki ei ole aina siltä miltä näyttää
- Anonyymi
Meinaatko ihan, että kun ei odota mitään niin voi yllättyä vallan positiivisesti??!!!! Sitäkö tässä nyt haetaan. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko ihan, että kun ei odota mitään niin voi yllättyä vallan positiivisesti??!!!! Sitäkö tässä nyt haetaan. ;)
Juurikin näin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin...
En taida uskoa.
- Anonyymi
En ole avio- vaan avoliitossa.
- Anonyymi
No se nyt on lähes sama asia miinus byrokratia.
- Anonyymi
Tämä trollaus huudattanee illan päälle vielä moneen otteeseen aiheisiinsa tiukasti uskovia hölmöläisiä, hyvät naurut tiedossa. Tämä sivusta
- Anonyymi
Huh! Tämmöiset ei sitten minulta nainen! En laittaisi näin koskaan, tiedät sen.
- Anonyymi
Mistä voisin tietää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voisin tietää?
Harvinaisen fiksu kommentti puhetta muistuttavaan tuulitunnelin ulinaan..
- Anonyymi
Matkii, matkii...
- Anonyymi
Mitäköhän sinä oikein lopulta tavoittelet näillä vihjailuilla jotka päättyy aina intellektuellisti kolmeen pisteeseen? Nyt olisi elämäsi tilaisuus tulla kuulluksi ja tuntea itsensä tärkeäksi. Ihsn sitä vaan mietin, kun ei nämä tunnu ikinä kiinnittyvän mihinkään teemaan tai aiheeseen
- Anonyymi
Matkijanärhi kukuu kukkuu.
- Anonyymi
Älä kuule henkeä ainakaan pidätä odotellessas. Ei se sitä vanhaa rumaa löysäprseistä hippoa jätä. Unohda, mene eteenpäin ja uutta vonkaletta verkkoihin, vaikka useampi, niin teen minäkin. Ei kannata elämäänsä turhuuteen haaskata, tyhjän saa pyytämättäkin.
- Anonyymi
Ja oliko tämän muka samasta tapauksesta keskustelevan provon nyt sitten tarkoitus ärsyttää jotakuta? Ehkä jos on tyhmä, niin ei ymmärrä, että tämäkin kommentti on jonkun katkeran miehen huonoa käänteispsykologiaa tms älyllistä
- Anonyymi
Noinko puhut vaimostasi
- Anonyymi
Taiat puhuu ittestäs, senkin löysäperseinen ukon rähjäke. Hyi stana! Hanki iso pölli ja..
- Anonyymi
Olen sinkku. En voi erota.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs192605100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381654Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341271
- 261171