HUONE VAPAUTUMASSA SOLUASUNNOSSA LAHDEN YDINKESKUSTASSA 1.8.22

Anonyymi

HUONE VAPAUTUMASSA YHTEISASUNNOSSA LAHDEN KESKUSTASSA

11 m2 huone yhteisasunnossa, yhteisiä tiloja 25 m2 = YHTEENSÄ 36 m2.
Vuokrattavana Lahden ydinkeskustassa alkaen 1.8.2022.

Lahden Ydinkeskustassa 11 m2 huone yhteisiä tiloja 25 m2, kaikkiaan 67 m2 soluasunnossa Aleksin ja Veskun kulmauksessa, keskellä Lahden kaupallista keskusta.

Vuokraan sisältyy pyykinpesukone, mikroaaltouuni, uusi pölynimuri, keittiövälineet, 180cm jääkaappi pakastin, keittiökaapistot, ruokailuvälineet, kahvinkeitin, vedenkeitin, pöytä ja tuolit 4kpl.

Huoneessa on runkopatjavuode, petauspatja, pöytä, tuoli, senkki, vaatekaapit, lukolliset sisäovet. sälekaihtimet, raitisilmatuuletus ym.

Osakehuoneisto sijaitsee Lahden ydinkeskustassa, Vesijärvenkatu 18
Aleksanterinkadun ja Vesijärvenkadun risteyksessä, Sokos Tavaratalon kanssa samassa korttelissa, Kauppakeskus TRIO risteyksen vastakkaisella puolen.
Kaikki palvelut löytyvät kävelymatkan päästä.

Kokonaisuudessaan osakehuoneistoon kuuluu 3 Huonetta Keittiö Kylpyhuone Eteinen Uusi lasitettu parveke, uudet raitisilma-tuuletusritilät, uudet modernit sälekaihtimet, uudet 3x ääntäeristävät ulkoikkunat, uudet taittuvat parvekelasit, uudet parvekeovet, yhteensä 67 m2, hissillisessä neljännessä kerroksessa.

Jokaisella on oma huone säilytyskaapistoineen ja yhteisiä tiloja 25 m2.

Keittiö, eteinen, WC/pesutilat ja oleskelutila ovat yhteisessä käytössä.

Taloyhtiössä on käytettävissä pyörävarasto, tavaravarasto, vuodevaatteitten tuuletusparvekkeet ja saunaosasto pukeutumis- ja vilvoittelutiloineen.

Autopaikka tarvittaessa lukitulla sisäpihalla tai kadun toisella puolen 600 paikkainen Siltapuiston pysäköintihalli.

Yhdessä huoneessa asuu aina yksi henkilö.

Vuokra 295€, vesi 25€, sähkö 10€.

1-2 kuukauden vuokratakuu ja luottotiedot kunnossa.

Vuokra-aika toistaiseksi tai mielellään 1 vuosi.

Teemme jokaiselle oman vuokrasopimuksen, jolloin KELA ym tuet ovat opiskelijoille ja muille edunsaajille suurimmat mahdolliset.

Sopii erinomaisesti opiskelijalle, työntekijälle tai kakkosasunnoksi!

Tällä hetkellä osakkeessa asuu tyttöjä, mutta sekasolu käy yhtälailla.

Kysy lisää ja sovitaan näyttö:

Tiedustelut ja näyttö: Seppo Miettinen Puh. 0400-284649.

Room for rent in a shared apartment in Lahti.

Luotettavaa asunnonvuokrausta jo vuodesta 1972 Lahti, Helsinki, Tampere, Nokia, Seinäjoki, Alavus.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        272
        2663
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        72
        1432
      3. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        41
        1431
      4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        23
        1189
      5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

        Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
        Ikävä
        7
        1154
      6. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        27
        1153
      7. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        45
        1151
      8. Kellä on rumin tukka?

        Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
        Haapavesi
        9
        1141
      9. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        43
        1089
      10. Kuinka paljon nalle harmittaa

        Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
        Ikävä
        10
        1070
      Aihe