Meillä on ollut niin vahva yhteys, että tiedän vaan tällaiset.
Älä siis tuhlaa enää aikaasi siitä vihjailuun. Minä tiedän ne asiat muutenkin.
Tiedän että tunteesi on loppumassa / loppunut
28
670
Vastaukset
- Anonyymi
Etpä sä välttämättä tiiä. Oon ollut vaan aika alamaissa ja väsynyt viime aikoina.
- Anonyymi
Jos olisit hän ja alamaissa niin halusin oikeasti olla avuksi tai iloksi tai mitä nyt saisin olla tosi elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit hän ja alamaissa niin halusin oikeasti olla avuksi tai iloksi tai mitä nyt saisin olla tosi elämässä.
*haluaisin* edelleen ei mitään mennyttä aikamuotoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit hän ja alamaissa niin halusin oikeasti olla avuksi tai iloksi tai mitä nyt saisin olla tosi elämässä.
No mikset sitten mene kysymään miten hän voi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikset sitten mene kysymään miten hän voi?
Enpä tiedä missä hän on että voisin kysyä.
- Anonyymi
Toivon, että löydät paremman sen nykyisen tilalle sydäneni pohjasta.
- Anonyymi
Olen sinkku ollut jo pitkään. Ei osu millään tuo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sinkku ollut jo pitkään. Ei osu millään tuo.
Toivottavasti löydät siitä huolimatta paremman nykyiselläses tilalles.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti löydät siitä huolimatta paremman nykyiselläses tilalles.
Minkä nykyisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti löydät siitä huolimatta paremman nykyiselläses tilalles.
Ei mulla ketään nykyistä ole. Muut vaan tykkää niin kovasti että olisivat minä ja tuon aloituksen kirjoittaja. Eivät ole.
- Anonyymi
Mulla ja hänellä on ollut vahva yhteys. Kuten aiempi kirjoittaja niin myös olen ollut tosi alamaissa, väsynyt ja hukassa. Pitää yrittää keskittyä välillä johonkin muuhun et jaksaa.
Tunteita on yhä, ei rakkaus noin vaan katoa..- Anonyymi
Ok tämä selvä. Mennään nukkumaan. Enhän oikeasti tiedä, että olisiko teistä joku nyt hän. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Ei niin. Olen ollut vieläkin vähän alamaissa. En ole ollut palstalla vähän aikaan ja olen yrittänyt olla näkemättä häntä ja ajatella kaikkea muuta. Eilen hän taisi ajatella minua kun laitoin syömistä. Torjuin tunteen ja keskityin sapuskan laittamiseen. Tuskin hän minusta enää välittääkään jos on ikinä edes välittänyt. Keskityn omiin juttuihini niin pysyn ajatuksissani hänestä kauempana. Turhaa itseään on kiusata kun ei siitä mitään tapahtunut. Ehkä ajattelen vielä jäähyväistelepatian hänen suuntaan ja laitan tälle kaikelle pisteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Olen ollut vieläkin vähän alamaissa. En ole ollut palstalla vähän aikaan ja olen yrittänyt olla näkemättä häntä ja ajatella kaikkea muuta. Eilen hän taisi ajatella minua kun laitoin syömistä. Torjuin tunteen ja keskityin sapuskan laittamiseen. Tuskin hän minusta enää välittääkään jos on ikinä edes välittänyt. Keskityn omiin juttuihini niin pysyn ajatuksissani hänestä kauempana. Turhaa itseään on kiusata kun ei siitä mitään tapahtunut. Ehkä ajattelen vielä jäähyväistelepatian hänen suuntaan ja laitan tälle kaikelle pisteen.
Tämä ei ole aloituksen kirjoittaja. Vähän törkeää tunkea toisen tilalle noin vaan. Ei hyvä.
- Anonyymi
En ole siitä miehestä kiinnostunut, kaveruus käy kyllä. Hyvää jatkoa!
- Anonyymi
Minä olen nainen.
- Anonyymi
En ole mielestäni kertaakaan vihjannut siihen suuntaan. 😶
- Anonyymi
Pidin siitä paljon. Muuta en tiedä.
- Anonyymi
Ei ole tunteeni loppunut, vaan minusta tuntuu että sinulla on loppunut. Et kaipaile enää samalla tavalla kuin ennen. Haluatko sinä vielä, että kohdataan?
- Anonyymi
Hyvää huomenta. Halut on tallella.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää huomenta. Halut on tallella.
Hyvää huomenta. Niin minullakin on samat halut.
- Anonyymi
Ehkä, mutta aloitteen tulee tulla sitten sinun puoleltasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä, mutta aloitteen tulee tulla sitten sinun puoleltasi.
Kuinka kauan olet täällä pyydellyt tuntemattomilta aloitetta sinun suuntaasi?
PalstaPrinssi kirjoitti:
Hyvää huomenta. Niin minullakin on samat halut.
Ei ole enää... Mitään yhteyttä ikinä ollutkaan.
- Anonyymi
Kyllä minä aloittaja haluan kohdata hänet. Harmi että noin moni esiintyi minuna ja vastaili mitä vastaili. Haluan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka kauan olet täällä pyydellyt tuntemattomilta aloitetta sinun suuntaasi?
Hän oli sivusta. Tuo aloite juttu oli sivusta.
- Anonyymi
On ne tunteet loppuneet.
- Anonyymi
Ja kuudelta aamulla tulit sen sanomaan. En usko. Huijaat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683