Tiedän että tunteesi on loppumassa / loppunut

Anonyymi

Meillä on ollut niin vahva yhteys, että tiedän vaan tällaiset.
Älä siis tuhlaa enää aikaasi siitä vihjailuun. Minä tiedän ne asiat muutenkin.

28

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etpä sä välttämättä tiiä. Oon ollut vaan aika alamaissa ja väsynyt viime aikoina.

      • Anonyymi

        Jos olisit hän ja alamaissa niin halusin oikeasti olla avuksi tai iloksi tai mitä nyt saisin olla tosi elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit hän ja alamaissa niin halusin oikeasti olla avuksi tai iloksi tai mitä nyt saisin olla tosi elämässä.

        *haluaisin* edelleen ei mitään mennyttä aikamuotoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit hän ja alamaissa niin halusin oikeasti olla avuksi tai iloksi tai mitä nyt saisin olla tosi elämässä.

        No mikset sitten mene kysymään miten hän voi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikset sitten mene kysymään miten hän voi?

        Enpä tiedä missä hän on että voisin kysyä.


    • Anonyymi

      Toivon, että löydät paremman sen nykyisen tilalle sydäneni pohjasta.

      • Anonyymi

        Olen sinkku ollut jo pitkään. Ei osu millään tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sinkku ollut jo pitkään. Ei osu millään tuo.

        Toivottavasti löydät siitä huolimatta paremman nykyiselläses tilalles.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti löydät siitä huolimatta paremman nykyiselläses tilalles.

        Minkä nykyisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti löydät siitä huolimatta paremman nykyiselläses tilalles.

        Ei mulla ketään nykyistä ole. Muut vaan tykkää niin kovasti että olisivat minä ja tuon aloituksen kirjoittaja. Eivät ole.


    • Anonyymi

      Mulla ja hänellä on ollut vahva yhteys. Kuten aiempi kirjoittaja niin myös olen ollut tosi alamaissa, väsynyt ja hukassa. Pitää yrittää keskittyä välillä johonkin muuhun et jaksaa.

      Tunteita on yhä, ei rakkaus noin vaan katoa..

      • Anonyymi

        Ok tämä selvä. Mennään nukkumaan. Enhän oikeasti tiedä, että olisiko teistä joku nyt hän. Hyvää yötä.


      • Anonyymi

        Ei niin. Olen ollut vieläkin vähän alamaissa. En ole ollut palstalla vähän aikaan ja olen yrittänyt olla näkemättä häntä ja ajatella kaikkea muuta. Eilen hän taisi ajatella minua kun laitoin syömistä. Torjuin tunteen ja keskityin sapuskan laittamiseen. Tuskin hän minusta enää välittääkään jos on ikinä edes välittänyt. Keskityn omiin juttuihini niin pysyn ajatuksissani hänestä kauempana. Turhaa itseään on kiusata kun ei siitä mitään tapahtunut. Ehkä ajattelen vielä jäähyväistelepatian hänen suuntaan ja laitan tälle kaikelle pisteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Olen ollut vieläkin vähän alamaissa. En ole ollut palstalla vähän aikaan ja olen yrittänyt olla näkemättä häntä ja ajatella kaikkea muuta. Eilen hän taisi ajatella minua kun laitoin syömistä. Torjuin tunteen ja keskityin sapuskan laittamiseen. Tuskin hän minusta enää välittääkään jos on ikinä edes välittänyt. Keskityn omiin juttuihini niin pysyn ajatuksissani hänestä kauempana. Turhaa itseään on kiusata kun ei siitä mitään tapahtunut. Ehkä ajattelen vielä jäähyväistelepatian hänen suuntaan ja laitan tälle kaikelle pisteen.

        Tämä ei ole aloituksen kirjoittaja. Vähän törkeää tunkea toisen tilalle noin vaan. Ei hyvä.


    • Anonyymi

      En ole siitä miehestä kiinnostunut, kaveruus käy kyllä. Hyvää jatkoa!

      • Anonyymi

        Minä olen nainen.


    • Anonyymi

      En ole mielestäni kertaakaan vihjannut siihen suuntaan. 😶

    • Anonyymi

      Pidin siitä paljon. Muuta en tiedä.

    • Anonyymi

      Ei ole tunteeni loppunut, vaan minusta tuntuu että sinulla on loppunut. Et kaipaile enää samalla tavalla kuin ennen. Haluatko sinä vielä, että kohdataan?

      • Anonyymi

        Hyvää huomenta. Halut on tallella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää huomenta. Halut on tallella.

        Hyvää huomenta. Niin minullakin on samat halut.


      • Anonyymi

        Ehkä, mutta aloitteen tulee tulla sitten sinun puoleltasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä, mutta aloitteen tulee tulla sitten sinun puoleltasi.

        Kuinka kauan olet täällä pyydellyt tuntemattomilta aloitetta sinun suuntaasi?


      • PalstaPrinssi kirjoitti:

        Hyvää huomenta. Niin minullakin on samat halut.

        Ei ole enää... Mitään yhteyttä ikinä ollutkaan.


      • Anonyymi

        Kyllä minä aloittaja haluan kohdata hänet. Harmi että noin moni esiintyi minuna ja vastaili mitä vastaili. Haluan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kauan olet täällä pyydellyt tuntemattomilta aloitetta sinun suuntaasi?

        Hän oli sivusta. Tuo aloite juttu oli sivusta.


    • Anonyymi

      On ne tunteet loppuneet.

      • Anonyymi

        Ja kuudelta aamulla tulit sen sanomaan. En usko. Huijaat.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe