Meillä on ollut niin vahva yhteys, että tiedän vaan tällaiset.
Älä siis tuhlaa enää aikaasi siitä vihjailuun. Minä tiedän ne asiat muutenkin.
Tiedän että tunteesi on loppumassa / loppunut
28
627
Vastaukset
- Anonyymi
Etpä sä välttämättä tiiä. Oon ollut vaan aika alamaissa ja väsynyt viime aikoina.
- Anonyymi
Jos olisit hän ja alamaissa niin halusin oikeasti olla avuksi tai iloksi tai mitä nyt saisin olla tosi elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit hän ja alamaissa niin halusin oikeasti olla avuksi tai iloksi tai mitä nyt saisin olla tosi elämässä.
*haluaisin* edelleen ei mitään mennyttä aikamuotoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikset sitten mene kysymään miten hän voi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikset sitten mene kysymään miten hän voi?
Enpä tiedä missä hän on että voisin kysyä.
- Anonyymi
Toivon, että löydät paremman sen nykyisen tilalle sydäneni pohjasta.
- Anonyymi
Olen sinkku ollut jo pitkään. Ei osu millään tuo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sinkku ollut jo pitkään. Ei osu millään tuo.
Toivottavasti löydät siitä huolimatta paremman nykyiselläses tilalles.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä nykyisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla ketään nykyistä ole. Muut vaan tykkää niin kovasti että olisivat minä ja tuon aloituksen kirjoittaja. Eivät ole.
- Anonyymi
Mulla ja hänellä on ollut vahva yhteys. Kuten aiempi kirjoittaja niin myös olen ollut tosi alamaissa, väsynyt ja hukassa. Pitää yrittää keskittyä välillä johonkin muuhun et jaksaa.
Tunteita on yhä, ei rakkaus noin vaan katoa..- Anonyymi
Ok tämä selvä. Mennään nukkumaan. Enhän oikeasti tiedä, että olisiko teistä joku nyt hän. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Ei niin. Olen ollut vieläkin vähän alamaissa. En ole ollut palstalla vähän aikaan ja olen yrittänyt olla näkemättä häntä ja ajatella kaikkea muuta. Eilen hän taisi ajatella minua kun laitoin syömistä. Torjuin tunteen ja keskityin sapuskan laittamiseen. Tuskin hän minusta enää välittääkään jos on ikinä edes välittänyt. Keskityn omiin juttuihini niin pysyn ajatuksissani hänestä kauempana. Turhaa itseään on kiusata kun ei siitä mitään tapahtunut. Ehkä ajattelen vielä jäähyväistelepatian hänen suuntaan ja laitan tälle kaikelle pisteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Olen ollut vieläkin vähän alamaissa. En ole ollut palstalla vähän aikaan ja olen yrittänyt olla näkemättä häntä ja ajatella kaikkea muuta. Eilen hän taisi ajatella minua kun laitoin syömistä. Torjuin tunteen ja keskityin sapuskan laittamiseen. Tuskin hän minusta enää välittääkään jos on ikinä edes välittänyt. Keskityn omiin juttuihini niin pysyn ajatuksissani hänestä kauempana. Turhaa itseään on kiusata kun ei siitä mitään tapahtunut. Ehkä ajattelen vielä jäähyväistelepatian hänen suuntaan ja laitan tälle kaikelle pisteen.
Tämä ei ole aloituksen kirjoittaja. Vähän törkeää tunkea toisen tilalle noin vaan. Ei hyvä.
- Anonyymi
En ole siitä miehestä kiinnostunut, kaveruus käy kyllä. Hyvää jatkoa!
- Anonyymi
Minä olen nainen.
- Anonyymi
En ole mielestäni kertaakaan vihjannut siihen suuntaan. 😶
- Anonyymi
Pidin siitä paljon. Muuta en tiedä.
- Anonyymi
Ei ole tunteeni loppunut, vaan minusta tuntuu että sinulla on loppunut. Et kaipaile enää samalla tavalla kuin ennen. Haluatko sinä vielä, että kohdataan?
- Anonyymi
Hyvää huomenta. Halut on tallella.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää huomenta. Halut on tallella.
Hyvää huomenta. Niin minullakin on samat halut.
- Anonyymi
Ehkä, mutta aloitteen tulee tulla sitten sinun puoleltasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä, mutta aloitteen tulee tulla sitten sinun puoleltasi.
Kuinka kauan olet täällä pyydellyt tuntemattomilta aloitetta sinun suuntaasi?
PalstaPrinssi kirjoitti:
Hyvää huomenta. Niin minullakin on samat halut.
Ei ole enää... Mitään yhteyttä ikinä ollutkaan.
- Anonyymi
Kyllä minä aloittaja haluan kohdata hänet. Harmi että noin moni esiintyi minuna ja vastaili mitä vastaili. Haluan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka kauan olet täällä pyydellyt tuntemattomilta aloitetta sinun suuntaasi?
Hän oli sivusta. Tuo aloite juttu oli sivusta.
- Anonyymi
On ne tunteet loppuneet.
- Anonyymi
Ja kuudelta aamulla tulit sen sanomaan. En usko. Huijaat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894130
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353211Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032323Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312188Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell901983Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511