kaksonen ja rapu

mystiikka

Onko kellään kokemusta sopiiko kaksos nainen ja rapu mies toisilleen, tiedosta kiitollinen.

13

3020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merkkaa

      siitä, että miten henkilöitten muut planeetat on sijoittuneet, jos ei kovin hyvin niin tuloksena saattaa olla hyvin ylitöpäisesti niskojaan nakkelava pari, joista kumpikaan ei tule koskaan pääsemään toisen kanssa samalle aaltopituudelle.

    • Mä vaan luulen

      Oman kokemukseni perusteella ei todellakaan toimi. Oma rapuni oli kyllä sellainen, etten usko onnistuvan kenenkään kanssa.

    • ei ainakaan..

      ..oo hyviä kokemuksia seurusteltuani rapu miehen kanssa.Väkivaltainen ja sairaan mustasukkanen.Siitä on viitisen vuotta aikaa..se on seurustellu muutaman kanssa mun jälkeen, mutta ei kauan..nähtävästi ei oo muuttunut yhtään..

      • viel

        vielä pitää sanoa, että eihän se sinun ja rapu miehesi kohalla piä välttämättä paikkaansa. Ihmisiä on moneen junaan ja eikä se horoskoopista riipu!Mulla on tällähetkellä Leijona mies ja on siinäkin vähän tollasii huonoja ominaisuuksia..et semmosta.


    • huono kaksonen

      Mul oli ex:nä rapu se yritti teha mustasukkasks valehteli.. sori.. mut me välitetään toisista.. kai..!

      • kaksoset

        ON täynnä väärinymmärrystä, se että rapu on oikukas merkki korostuu ehkä pahimmillaan suhteessa kaksosten kanssa. Käytännössä:ei toimi.


      • dj.venla
        kaksoset kirjoitti:

        ON täynnä väärinymmärrystä, se että rapu on oikukas merkki korostuu ehkä pahimmillaan suhteessa kaksosten kanssa. Käytännössä:ei toimi.

        ravun kanssa saattaa olla myös ihanaa aikaa sen verran kun kaksonen sitä jaksaa, kunnes saattaa tuntea itsensä liian sidotuksi rapuun. jos ei niin tapahdu, kaksonen ja rapu sopii melko hyvin yhteen. ainakin suhteesta löytyy lämpöä!


      • tämä suhde
        dj.venla kirjoitti:

        ravun kanssa saattaa olla myös ihanaa aikaa sen verran kun kaksonen sitä jaksaa, kunnes saattaa tuntea itsensä liian sidotuksi rapuun. jos ei niin tapahdu, kaksonen ja rapu sopii melko hyvin yhteen. ainakin suhteesta löytyy lämpöä!

        sammahtaa kun rapu luule että kaksonen piilonälvii, mitä kaksonen kyllä useimpien mielestä usein tekeekin. rapu ei sitä kestä.


    • Etsikko

      Meillä sujuu hyvin. Molemmat ollaan aika hitaita etenejiä. Ja molemmat haluu jutella, kun asiat painaa mieltä. Sitten kaikki on taas hyvin, ymmärrämme toisiamme paremmin. Vaikka ollaankin eri merkkiä, minä kaksonen ja mies rapu, on meillä silti planeetoissa jotain yhteneväisyyksiä. Ne varmaan vaikuttaa myös jotenkin.

    • 35v sotaa ja joustoa

      Kaksonen ja rapu sopii yhteen kuin tuli ja vesi. Jos haluat vaikeuksia elämääsi niin pidä ravusta kiinni. Vähemmällä murheella ja harvemmilla kyynelillä pääset kun unohdat koko ravun.
      Todennäköisesti jos olet täydellinen kaksonen et minua usko joten toivotan sinulle onnea sitä tulet tarvitsemaan ja joustavuutta koska se olet sinä joka aina annat periksi ja toivot että seuraavalla kerralla olisi asiat toisin.

      • kaksosnainen

        Olen ollut rapumiehen kanssa onnellisesti yhdessä jo kolme vuotta.kommunikointivaikeuksia ei ole tähän mennessä ollut ja muutenkin kuunnellaan mitä toisella on sanottavaa.Mustasukkaisuutta ei tässä suhteessa ole ollut.En tiedä johtuuko se molempien vahvasta itsetunnosta vaiko siitä, että todellakin luotamme toisiimme.


    • happy!!

      Ainakin omalle kohdalleni on sattunut ihan täydellinen rapumies, huomaavainen, auttavainen ja kaikinpuolin hellä ja rakastava, myös hyvä isä! Itse siis kaksonen ja aikaisemmista suhteista sen verran että vaikka kuinka olisi horoskooppien mukaan pitänyt sopia yhteen niin pieleen on menny ja pahasti. Että ei kannata liiaksi miettiä horoskooppeja, meillä ainakin toimii kemiat parhaiten yhteen enkä todellakaan vaihtaisi rapumiestäni kehenkään muuhun!! :)

      • kaksostyttö

        Itse myös seurustelen rapumiehen kanssa ja hyvin meillä sujuu. Pystytään avoimesti juttelemaan kaikesta ja meillä on yhdessä aina hauskaa.

        Ja mulla kanssa aiemmista seurustelukerroista kokemusta siitä, että vaik kuinka pitäis muka horoskooppien mukaan olla täydellinen pari, niin eipä se oo pitemmän päälle toiminu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe