Tässä pohtinut pitkään, miksi ihmiset valehtelee ihtelleen niin paljo? Puhutaan vaikka näin: olen raitis (niin varmasti, kun kaljaa juot kaksin käsin). Kerrotaan asiat, jotka on itse tehnyt ja aiheuttanut, muiden syyksi. Raha-asiat voi olla aivan persiillään ja silti kehutaan, kuinka on rahaa ostella ja kulkea. Osa puhuu ympäri kannusta, osa vain pienemmissä piireissä. Osa yrittää salata asiat täysin, koska luulee, että muut ovat tyhmiä, eivätkä tajua todellisuutta. Mutta kuulkaa, joskus kaikki tulee ilmi ja päivänvaloon ja silloin vain sinä itse olet vastuussa. Kehenkään ei kannata luottaa, kaikki haluaa pelastaa vain oman nahkansa kun se hetki tulee eteen. Opetelkaa oleen rehellisiä itsellenne, sitte asiat on hyvin. Kannattaa myös muistaa, että aina joku näkee, jossain.
Ihmisen valehtelu
8
767
Vastaukset
- Anonyymi
Tee oma aloitus sinä, joka jaksat jauhaa koko ajan mustalaisista. Saat purkaa paineitas siihe.
- Anonyymi
Se on itse ylläpidossa, niin näitä sen juttuja ei saa poistettua.
- Anonyymi
Parastahan siinä on se, että ensin voi sanoa tietävänsä asioita ja kun joku tulee kysymään samasta asiasta, yhtäkkiä leikkiikin tietämätöntä... Tiedän jopa yhden kuolemantapauksen jossa näin on toimittu...
- Anonyymi
Onhan näitä mahtimiehiä Kannuksessakin jotka retostelevat isoon ääneen, mutta ovat pelkkiä tyhjätaskuisia pelkureita. Yleensä pitävät itseään uhrina kun joku kyseenalaistaa heidät
- Anonyymi
Kannuksessa niin pienet piirit, että kaikki tietää toistensa puuhat.
- Anonyymi
Olet oikeassa sellaistahan se on elämä nykyään Suomessa ja varsinkin pienemmissä kylissä ja kaupungeissa on niin joteski ahdistavaa elää ja olla:/ perrruna soikoon nyt kyllä lähden lidlestä hakemaan rrruokaa ja olutta ja pelastan tämän kurrrjan maapallon osaltani
- Anonyymi
Ei paljo kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850