Ihmisen valehtelu

Anonyymi

Tässä pohtinut pitkään, miksi ihmiset valehtelee ihtelleen niin paljo? Puhutaan vaikka näin: olen raitis (niin varmasti, kun kaljaa juot kaksin käsin). Kerrotaan asiat, jotka on itse tehnyt ja aiheuttanut, muiden syyksi. Raha-asiat voi olla aivan persiillään ja silti kehutaan, kuinka on rahaa ostella ja kulkea. Osa puhuu ympäri kannusta, osa vain pienemmissä piireissä. Osa yrittää salata asiat täysin, koska luulee, että muut ovat tyhmiä, eivätkä tajua todellisuutta. Mutta kuulkaa, joskus kaikki tulee ilmi ja päivänvaloon ja silloin vain sinä itse olet vastuussa. Kehenkään ei kannata luottaa, kaikki haluaa pelastaa vain oman nahkansa kun se hetki tulee eteen. Opetelkaa oleen rehellisiä itsellenne, sitte asiat on hyvin. Kannattaa myös muistaa, että aina joku näkee, jossain.

8

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tee oma aloitus sinä, joka jaksat jauhaa koko ajan mustalaisista. Saat purkaa paineitas siihe.

• Anonyymi

Se on itse ylläpidossa, niin näitä sen juttuja ei saa poistettua.

• Anonyymi

Parastahan siinä on se, että ensin voi sanoa tietävänsä asioita ja kun joku tulee kysymään samasta asiasta, yhtäkkiä leikkiikin tietämätöntä... Tiedän jopa yhden kuolemantapauksen jossa näin on toimittu...

• Anonyymi

Onhan näitä mahtimiehiä Kannuksessakin jotka retostelevat isoon ääneen, mutta ovat pelkkiä tyhjätaskuisia pelkureita. Yleensä pitävät itseään uhrina kun joku kyseenalaistaa heidät

• Anonyymi

Kannuksessa niin pienet piirit, että kaikki tietää toistensa puuhat.

• Anonyymi

Olet oikeassa sellaistahan se on elämä nykyään Suomessa ja varsinkin pienemmissä kylissä ja kaupungeissa on niin joteski ahdistavaa elää ja olla:/ perrruna soikoon nyt kyllä lähden lidlestä hakemaan rrruokaa ja olutta ja pelastan tämän kurrrjan maapallon osaltani

• Anonyymi

Ei paljo kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6228
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5707
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2723
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2148
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1848
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1633
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1290
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1078
    Aihe