Tässä pohtinut pitkään, miksi ihmiset valehtelee ihtelleen niin paljo? Puhutaan vaikka näin: olen raitis (niin varmasti, kun kaljaa juot kaksin käsin). Kerrotaan asiat, jotka on itse tehnyt ja aiheuttanut, muiden syyksi. Raha-asiat voi olla aivan persiillään ja silti kehutaan, kuinka on rahaa ostella ja kulkea. Osa puhuu ympäri kannusta, osa vain pienemmissä piireissä. Osa yrittää salata asiat täysin, koska luulee, että muut ovat tyhmiä, eivätkä tajua todellisuutta. Mutta kuulkaa, joskus kaikki tulee ilmi ja päivänvaloon ja silloin vain sinä itse olet vastuussa. Kehenkään ei kannata luottaa, kaikki haluaa pelastaa vain oman nahkansa kun se hetki tulee eteen. Opetelkaa oleen rehellisiä itsellenne, sitte asiat on hyvin. Kannattaa myös muistaa, että aina joku näkee, jossain.
Ihmisen valehtelu
8
812
Vastaukset
- Anonyymi
Tee oma aloitus sinä, joka jaksat jauhaa koko ajan mustalaisista. Saat purkaa paineitas siihe.
- Anonyymi
Se on itse ylläpidossa, niin näitä sen juttuja ei saa poistettua.
- Anonyymi
Parastahan siinä on se, että ensin voi sanoa tietävänsä asioita ja kun joku tulee kysymään samasta asiasta, yhtäkkiä leikkiikin tietämätöntä... Tiedän jopa yhden kuolemantapauksen jossa näin on toimittu...
- Anonyymi
Onhan näitä mahtimiehiä Kannuksessakin jotka retostelevat isoon ääneen, mutta ovat pelkkiä tyhjätaskuisia pelkureita. Yleensä pitävät itseään uhrina kun joku kyseenalaistaa heidät
- Anonyymi
Kannuksessa niin pienet piirit, että kaikki tietää toistensa puuhat.
- Anonyymi
Olet oikeassa sellaistahan se on elämä nykyään Suomessa ja varsinkin pienemmissä kylissä ja kaupungeissa on niin joteski ahdistavaa elää ja olla:/ perrruna soikoon nyt kyllä lähden lidlestä hakemaan rrruokaa ja olutta ja pelastan tämän kurrrjan maapallon osaltani
- Anonyymi
Ei paljo kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986228KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602723Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072148Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071848- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331078