Moi. Oon 20v nainen joka tarvis apua niin sanotusti. Mulla on ihana kumppani (nainen) jota rakastan hyvin paljon. Olen tuntenut itseni lesboksi noin 10v. Aina olen tytöistä kiinnostunut. Juttelin tossa 2020 yhelle kivalle miehelle. (05😬) Noh hän tuli sit joku viikko sit juttelemaan minulle pitkästä aikaa. Juttelimme normaaleja asioita. Miten menee tms. Noh sit hän heitti SELVÄN läpän, että ollaanpas leikisti yhessä. (Hän tietää et olen suhteessa ja seksuaalisensuuntautumiseni.) Juteltiin tällä tavalla viimeset 2pv: millon mennää sänkyyn, oot hottis…! Ihan molemminpuolista läppää. Kummanikin tietää, että vitsaillaan. (Ei siis hätää!… vai onko.?)
Koin eilen tunteen ihanku oisin ihastunu häneen. Aloin tosissaa miettiä asiaa olla hänen kaa yhes. En halua olla ihastunu häneen kun onhan mulla kumppani jo. Silti tuntuu, että nyt lähti liia käsistä tää leikki ja nyt oon sit ihastunu hänee. Näin jopa unta et PUSSAILTIIN?!😬
Anteeksi kirjotusvirheet, koska minulla on lukihäiriö! :) Ja anteeksi jos olen nyt ihan tietämätön kun en tiedä mitä pitäs nyt tehä.
Ihastuminen
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Et sinä mitään apua tarvitse. Kasvoit aikuiseksi.
- Anonyymi
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167200- 1992587
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082160En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761588Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911109- 411000
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46989- 99941
- 45749
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7748