Olen kuullut huhuja että Biltek on epäluotettava tai huono autokorjaamo. Onko kokemuksia?
Onko Biltek luotettava korjaamo
4
275
Vastaukset
- Anonyymi
jaa minä taas olen kuullut huhuja et se olis todella luotettava ja asiantunteva autokorjaamo.
- Anonyymi
Niin se riippuu kuka vie auton huoltoon/korjattavaksi. Jos olet mies hinta on edullinen ja jos olet nainen, sinua huijataan hinnassa varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se riippuu kuka vie auton huoltoon/korjattavaksi. Jos olet mies hinta on edullinen ja jos olet nainen, sinua huijataan hinnassa varmasti.
Jos ole mies täytyy maksaa rahalla,nainen varsinkin nuori voi maksaa.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ole mies täytyy maksaa rahalla,nainen varsinkin nuori voi maksaa.....
No voithan sinäkin kysyä voitko maksaa perseelläsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903914
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1991518- 761400
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401100Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051040Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3261023- 47949
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en132920Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os86919- 98899