ja ikävöimään täällä palstalla maailman loppuun saakka!
Totuus lienee se, että tulette rustaamaan
9
93
Vastaukset
Ei tarvitse enää. Ei ole prinsessa netta minulle. Jollekin toiselle karvapäälle. Joten tähän loppui ikävöinti. Forvever alone.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa, ensi viikon loppuna en jouda olee täällä, kun pitää lähteä kesäloma matkalle.
- Anonyymi
Kenen kanssa matkustat?
- Anonyymi
Hyvin mahdollista. Nyt laskemme päiviä...
- Anonyymi
Ei se mene noin. Vahvinkin ihastus kestää 2-4 vuotta ja sitten tulee jotain muuta, jos mitään ei tapahdu oikeasti. Näin se vaan on. Nyt on ihailun aika ja ensi kesänä saatan harrastaa suunnistusta niin innoissani että muu ei kiinnosta. Aikaansa kutakin..
- Anonyymi
Ajanvietettä
- Anonyymi
Minun kohdallani ei ole niin pääsin eroon haihattelu tunteista.
- Anonyymi
Ja mitähän sulle kuuluu toisten tekemiset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402