Onko luvallista pestä autoa Pukkilan kunnassa omilla pihalla, vuokra asuntojen pihoilla?
Tästä on kunnasta eri mielipiteitä.
On henkilö joka pesee koslansa jokapäivä toisten piikkiin, on henkilö joka pesee pari kertaa vuodessa itsemaksamalla vedellä.
Kuinka paljon on veden kulutus joka päivä autonsa pesevällä versus pari kertaa vuodessa.
Entä luontoon pääsevät autonpesu aineet.
Joka päivä autonsa pesevä vesivarastojen kuningas /kuningatar kuluttaja paikkakunnalla on sairasta muutamien kilometrien ajojen jälkeen pestä auto joka päivä. Niin luonnolle kun vesivarannoille.
Entä jos jokainen pesisi koslansa joka päivä?.
Jos se on luvallista edes joltakin kannalta niin kaikki autojansa pesemään päivittäin.
Yhtä paha sairaus kun otsalohkon pakkoliikkeet.
Ei mulla muuta.
Autopesu pihoilla
6
899
Vastaukset
- Anonyymi
Vihreät ei hoida hommiansa. Puhtaan veden lotraaminen jatkuvasti loppuu vielä Pukkilastakin. Energian tuhlausta.
- Anonyymi
Ainakaan kulutusluotolla Länsiautosta ostettua maasturia ei kyklä saa pestä pihalla. Pitää mennä autopesulaan!
- Anonyymi
Totta kai omassa pihassa saa pestä mitä huvittaa. Eihän kukaan valvo toisten tekemisiä muutenkaan joten tuollaiset kiellot olisivat jo lähtökohtaisesti älyttömiä.
- Anonyymi
Enemmän ottaa ohimoon se spede joka luulee olevansa joku Vatanen ja vetelee vanhalla kotterolla jossa ei muuta ole viritetty kuin pakoputki. Joku kaunis päivä ajaa jonkun yli koska ei osaa ajaa rajoitusten mukaisesti missään. Niitä romuja on sillä enemmänkin, savuttavia paskoja joilla leikkii kun lapseksi on jäänyt. Joku auton pesu ei tässä paljon ahdista.
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Saako sitä autoa pestä vai ei?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2169242
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266048- 1034908
- 614858
- 863960
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753500- 583457
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592911- 432701