Mikä firma on TomTom?

Anonyymi

Mikä firma on TomTom? Olen ostanut vuodeksi nopeuskamerapäivitykset, mutta nyt vain on navigaattorista kadonnut kyseinen ohjelma. Uuden päivityksen saisi kun maksaisi taas vuoden, vaikka olen sen maksanut pari kuukautta sitten. En ymmärrä. Ja firmaan kun ei saa minkäänlaista suomenkielistä yhteyttä, että voisi kysyä.
Mitähän tässä pitäisi tehdä?
Onko muilla samoja ongelmia. Oon ihan pihalla.
Terveisin Mummeli.

3

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Avauksesta ei käynyt ilmi onko kyseessä irrallinen TT-navi vai puhelimeen tai tabletiin asennettava TT Go softa. Mutta valitettavasti itse ongelmaan en osaa tajotaratkaisua.

      Mutta kokeile puhelimeen asenenttavaa maksutonta HERE We Go-navia, jonka oli aiemmin Nokian omistuksessa.

      Siihen saa myös suomenkielisen opastuksen ja siihen voi ladata vain tavitsemansa kartat / maat ja toimii halutessa myös off-line ja siinä on nopusrajoituksista varoitukset, sekä näyttää ajonopeuden ja paljon muuta.

      Taitaa siinä tolppavaroituksiakin olla, joskin nyt on pitkä aika kun en ole sitä tarvinnut.

      "Here WeGo: How To Navigate The Roads Properly" (A Review)

      "Public transport, pedestrian, and bicycle navigation"

      - https://cellularnews.com/mobile-apps/here-wego-how-to-navigate-the-roads-properly-a-review/

    • Anonyymi

      Minä olen käyttänyt pitkään Sygic navigaattoria. Se on nyt jo kolmannessa kännykässä, samalla lisenssillä. Aluksi käytin sitä ilmaisena, mutta maksoin sen pari kymppiä paremmasta palvelusta. Kartat päivittyvät neljä kertaa vuodessa ilman lisähintaa, lisähinnalla kuukausittain. Nopeuskamerat, HUD näytöt ja ja muut lisukkeet saa mukaan muutamalla eurolla. Oma TomTom on jäänyt kaappiin ja auton omakin navi on vähemmällä käytöllä.

    • Anonyymi

      Mikä firma se TomTom? Huonot kokemukset täälläkin. Laite on Start 52 eikä päivity vaikka elinikäiset päivitykset kuuluvat kauppaan. "Tilin luominen" ei suju mitenkään vaikka ohjeen mukaan teen. Ei myyjäliikekään onnistunut, haluavat läppärilläni kokeilla. Yhdessä kohtaa yrityksiä tulee maininta: Lataaminen voi vahingoittaa laitettasi. Jatka silti?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe