Mikä firma on TomTom?

Anonyymi

Mikä firma on TomTom? Olen ostanut vuodeksi nopeuskamerapäivitykset, mutta nyt vain on navigaattorista kadonnut kyseinen ohjelma. Uuden päivityksen saisi kun maksaisi taas vuoden, vaikka olen sen maksanut pari kuukautta sitten. En ymmärrä. Ja firmaan kun ei saa minkäänlaista suomenkielistä yhteyttä, että voisi kysyä.
Mitähän tässä pitäisi tehdä?
Onko muilla samoja ongelmia. Oon ihan pihalla.
Terveisin Mummeli.

3

832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Avauksesta ei käynyt ilmi onko kyseessä irrallinen TT-navi vai puhelimeen tai tabletiin asennettava TT Go softa. Mutta valitettavasti itse ongelmaan en osaa tajotaratkaisua.

Mutta kokeile puhelimeen asenenttavaa maksutonta HERE We Go-navia, jonka oli aiemmin Nokian omistuksessa.

Siihen saa myös suomenkielisen opastuksen ja siihen voi ladata vain tavitsemansa kartat / maat ja toimii halutessa myös off-line ja siinä on nopusrajoituksista varoitukset, sekä näyttää ajonopeuden ja paljon muuta.

Taitaa siinä tolppavaroituksiakin olla, joskin nyt on pitkä aika kun en ole sitä tarvinnut.

"Here WeGo: How To Navigate The Roads Properly" (A Review)

"Public transport, pedestrian, and bicycle navigation"

- https://cellularnews.com/mobile-apps/here-wego-how-to-navigate-the-roads-properly-a-review/

• Anonyymi

Minä olen käyttänyt pitkään Sygic navigaattoria. Se on nyt jo kolmannessa kännykässä, samalla lisenssillä. Aluksi käytin sitä ilmaisena, mutta maksoin sen pari kymppiä paremmasta palvelusta. Kartat päivittyvät neljä kertaa vuodessa ilman lisähintaa, lisähinnalla kuukausittain. Nopeuskamerat, HUD näytöt ja ja muut lisukkeet saa mukaan muutamalla eurolla. Oma TomTom on jäänyt kaappiin ja auton omakin navi on vähemmällä käytöllä.

• Anonyymi

Mikä firma se TomTom? Huonot kokemukset täälläkin. Laite on Start 52 eikä päivity vaikka elinikäiset päivitykset kuuluvat kauppaan. "Tilin luominen" ei suju mitenkään vaikka ohjeen mukaan teen. Ei myyjäliikekään onnistunut, haluavat läppärilläni kokeilla. Yhdessä kohtaa yrityksiä tulee maininta: Lataaminen voi vahingoittaa laitettasi. Jatka silti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      495
      8627
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      120
      5892
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      288
      4904
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      58
      4645
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      73
      4193
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      164
      3962
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      172
      3788
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      90
      1741
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      99