https://soundcloud.com/antennilaakso/henkisyyden-polku , Sepon haastattelu ohjelman loppupuolella. Ohjelmakuvaus kyseiseltä sivulta alla
Henkisyys - mitä se on? Olemme jälleen mittavan kattotermin äärellä jonka alle mahtuu kaikenlaista energiahoidoista manifestointiin aina sielunvaelluksesta syvään meditaatioon.
Henkisyyden määritelmä on yhtä moninainen kuin sen määrittelijätkin, mutta yleisellä tasolla voidaan puhua palosta ymmärtää syvemmin niin itseään, sielunsa tasoja kuin ympäröivää maailmankaikkeuttakin.
Kaikilla meistä juontajista polkumme henkisyyteen on muodostunut täysin erilaisista kulmista. Siksi aiheen purkaminen sai aikaan perinteisen levottoman, mutta myös hedelmällisen keskustelun. Palattiin juurille pohtimaan psyykeen hyvinvointia, kriisien merkitystä sekä sitä miltä Tarot-kortit tuoksuvat - kirjastolta vaiko sen hoitajalta?
Lähetyksessä tehdään myös livenä Tarot luenta, jossa selviää millaisia alitajuisia visioita juontajilla on ohjelmansa tulevaisuuden suhteen.
Asiantuntijahaastattelussa on tunnettu ammattiastrologi Seppo Tanhua jolta saamme kuulla miten hän päätyi astrologiksi omalle paikalleen ja kuinka tarkkoja syntymäkartat ovat.
Astrologi Seppo Tanhua haastattelussa radiossa
Anonyymi
2
578
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos kaikille kun olen saanut valtavasti tukea musiikki koulussa ja olen todella onnellinen kun olen saanut lukea ja kirjoittaa astrologia ja Seppo tanhua
- Anonyymi
Kuka on pyhä Susanna ja historia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252049
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301533En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931376- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1381176The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223922- 155881
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779