Välillä tuntuu että ei alkuunkaan, altistumisia ja tartuntoja jatkuvasti. Kuvittelee että oma avustaja tulee töihin tosta noin vaan. Ärsyttää todella tuollainen.
Ymmärtääkö keharit koronasta mitään..
6
175
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sä tarkoitat? Että kehitysvammaiset levittävät koronaa? Kuules herra tai ruova aivan sama, ei sais tehdä johtopäätöksiä ilman konkreettisia todisteita.
- Anonyymi
Kyllä ymmärtää ainaki jos Lievän älyllisen kehitysvamman aiheuttaa ADHD tai Asperger jotka ovat aivojen kehityshäiriö ja ne joilla koko testi Heikkolahja tasolla eli yli mennyt Lievän älyllisen kehitysvamman testit eli Suomessa on nostettu kehitysvamman älykkyys tason voi jotkut diagnoosi työntekijät katsoa 71-85äö jotka ovat Heikkolahjaisuus tasolla olevat kehitysvamman saaneet ihmiset
Kyllä ymmärän se on samma kuin influensa flunsa
- Anonyymi
Ei kehari mitään yajua mistään.
- Anonyymi
Etkä sä osaa kirjoittaa oikein.
- Anonyymi
Kyllä ymmärrän vaikka olen lievästi kehitysvammainen, että se on vaarallinen tauti joka siis joillekin on vaarallinen, mutta ei kaikille ja että miljoonat ihmiset ovat siihen kuolleet. Minullakin se on oli, mutta onneksi se oli lievä vaikka kuulun riskiryhmään eli se olisi voinut olla vaarallinen ja olisin voinut kuolla, mutta olin saanut 2 rokotetta, niin se oli kai siksi niin lievä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27215281Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12610191Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089410Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237136Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826567Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766267Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335635Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474826Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282002IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511717