Välillä tuntuu että ei alkuunkaan, altistumisia ja tartuntoja jatkuvasti. Kuvittelee että oma avustaja tulee töihin tosta noin vaan. Ärsyttää todella tuollainen.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Mitä sä tarkoitat? Että kehitysvammaiset levittävät koronaa? Kuules herra tai ruova aivan sama, ei sais tehdä johtopäätöksiä ilman konkreettisia todisteita.
- Anonyymi
Kyllä ymmärtää ainaki jos Lievän älyllisen kehitysvamman aiheuttaa ADHD tai Asperger jotka ovat aivojen kehityshäiriö ja ne joilla koko testi Heikkolahja tasolla eli yli mennyt Lievän älyllisen kehitysvamman testit eli Suomessa on nostettu kehitysvamman älykkyys tason voi jotkut diagnoosi työntekijät katsoa 71-85äö jotka ovat Heikkolahjaisuus tasolla olevat kehitysvamman saaneet ihmiset
Kyllä ymmärän se on samma kuin influensa flunsa
- Anonyymi
Ei kehari mitään yajua mistään.
- Anonyymi
Etkä sä osaa kirjoittaa oikein.
- Anonyymi
Kyllä ymmärrän vaikka olen lievästi kehitysvammainen, että se on vaarallinen tauti joka siis joillekin on vaarallinen, mutta ei kaikille ja että miljoonat ihmiset ovat siihen kuolleet. Minullakin se on oli, mutta onneksi se oli lievä vaikka kuulun riskiryhmään eli se olisi voinut olla vaarallinen ja olisin voinut kuolla, mutta olin saanut 2 rokotetta, niin se oli kai siksi niin lievä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391247Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä2901076Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s299910Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto25899Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33771Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte192659- 61585
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine99551- 40526
Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁59487