Mieheni kertoman mukaan kuorsaan
kovaäänisesti. Olen nukahtanut rattiin pari kertaa ja ajanut penkkaan autolla työmatkalla ollessa. Saan tulokset tietää nyt perjantaina. Väsymys vaivannut pitkään. Aamut vaikeita. Päiväunia nukun.
Onkohan minulla uniapnea?
13
841
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä luulet?
- Anonyymi
Olennaista on hengitys katkokset, ei niinkään kovaääninen kuorsaaminen, mutta muuten sopii hyvin kuvaan.
- Anonyymi
Näkemystä vielä kellään?
- Anonyymi
Happisaturaatio oli 92 heti pitkälleen mentäessä.
- Anonyymi
Kellään samanlaista ollut?
- Anonyymi
Dia gnoosi lievä uniapnea
- Anonyymi
Kyseessä sentraalinen uniapnea harvinaisempi muoto keskushermostoperäinen. Mitähän tuokin tarkottaa.
- Anonyymi
Raajojen liikehäiriö myös viittaus oli
- Anonyymi
Koska nukahtelet rattiin niin on uniapnea . Itsekkin kuorsaan kovaa ja ollut tutkimuksissa ja unikatko oli 9 sekunttia sanoivat että jos olis menny yli 10 sekunttia niin minulle olisinkirjoutettu se kone mikä estää kuorsausta .
Väsyhän siinä tulee jos ei aivot saa tarpeeksi happea varsinkin aamulla kun herää niin ottaa aikaa ennenkö tuntee että on jotakuinkin tolpillaan . Toivottavasti saat avun- Anonyymi
Ok. Kiitos vastauksesta.
- Anonyymi
Kellään tuota sentraalista uniapneaa?
- Anonyymi
Lääkärin mukaan uniapnea sta ei johdu väsymys. Vaikka diagnoosi onkin. Tuijotti paperiin ja sano et ei ole haittaa elämään. Ihan naurettavaa. Kellään tuo uniapnea lievä? Kokemuksia kaipaisin siitä ? Onko väsymys siinä minkälaista?
- Anonyymi
Lääkäri määräsi minulle unilääkettä.ihmettelen toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes944041- 682652
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se741692Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3931616- 641508
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201476Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171141Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841068Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060