Mieheni kertoman mukaan kuorsaan
kovaäänisesti. Olen nukahtanut rattiin pari kertaa ja ajanut penkkaan autolla työmatkalla ollessa. Saan tulokset tietää nyt perjantaina. Väsymys vaivannut pitkään. Aamut vaikeita. Päiväunia nukun.
Onkohan minulla uniapnea?
13
760
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä luulet?
- Anonyymi
Olennaista on hengitys katkokset, ei niinkään kovaääninen kuorsaaminen, mutta muuten sopii hyvin kuvaan.
- Anonyymi
Näkemystä vielä kellään?
- Anonyymi
Happisaturaatio oli 92 heti pitkälleen mentäessä.
- Anonyymi
Kellään samanlaista ollut?
- Anonyymi
Dia gnoosi lievä uniapnea
- Anonyymi
Kyseessä sentraalinen uniapnea harvinaisempi muoto keskushermostoperäinen. Mitähän tuokin tarkottaa.
- Anonyymi
Raajojen liikehäiriö myös viittaus oli
- Anonyymi
Koska nukahtelet rattiin niin on uniapnea . Itsekkin kuorsaan kovaa ja ollut tutkimuksissa ja unikatko oli 9 sekunttia sanoivat että jos olis menny yli 10 sekunttia niin minulle olisinkirjoutettu se kone mikä estää kuorsausta .
Väsyhän siinä tulee jos ei aivot saa tarpeeksi happea varsinkin aamulla kun herää niin ottaa aikaa ennenkö tuntee että on jotakuinkin tolpillaan . Toivottavasti saat avun- Anonyymi
Ok. Kiitos vastauksesta.
- Anonyymi
Kellään tuota sentraalista uniapneaa?
- Anonyymi
Lääkärin mukaan uniapnea sta ei johdu väsymys. Vaikka diagnoosi onkin. Tuijotti paperiin ja sano et ei ole haittaa elämään. Ihan naurettavaa. Kellään tuo uniapnea lievä? Kokemuksia kaipaisin siitä ? Onko väsymys siinä minkälaista?
- Anonyymi
Lääkäri määräsi minulle unilääkettä.ihmettelen toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984