Puhelimen kaiutin

Anonyymi

Moi. Pitääkö kaiutin laittaa päälle jos haluaa puhelun aikana pitää puhelinta kauempana. Pitäisi samalla näppäillä numeroita kun kuuntelee puhetta, miten se onnistuu. Älypuhelin on ollut minulla vasta vähän aikaa. Neuvokaa älypäät.

11

4156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinhän se järkikin sannnoo

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tiedän numeronäppäimistön. En ole kokeillut vielä kaiutinkuvaketta. Siitä kai puheen saa kuulumaan kun puhelin laitetaan etäämmälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän numeronäppäimistön. En ole kokeillut vielä kaiutinkuvaketta. Siitä kai puheen saa kuulumaan kun puhelin laitetaan etäämmälle.

Joo, kyllä näin on. Kaiutintoiminto pitäisi saada puhelun aikana päälle myös näytön ylälaidan ilmoitus-/pikavalintapalkista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa juu mutta ei pysyvästi. Aina pitää tökkiä tuota kuvaketta.
        Tuleva puhelu on monesti ohi kun saa äänen päälle.

• Anonyymi

Yleensä puhun kaiutin päällä. Säästyy pää säteilyltä!

• Anonyymi

Vastenmielistä kun oma puhe kaikuu mikistä, eikä tiedä ketä kaikkia on kuuntelemassa toisessa päässä. Yksi soittaa aina nin ja eukko huutelee sivusta, tekisi mieli jättää vastaamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastenmielistä kun oma puhe kaikuu mikistä, eikä tiedä ketä kaikkia on kuuntelemassa toisessa päässä. Yksi soittaa aina nin ja eukko huutelee sivusta, tekisi mieli jättää vastaamatta.

Jos äänikierää olet silloin jonkun toisen kanssa samalla taajuudedella.
        Kuuntelen joskus kiusaantuneena toisten puheluita kun en voi keskeyttää toisen soittamaa puhelua. Tää on niin tätä nykyään.

• Anonyymi

Numeronäppäimiä tarvitaan esim. soittaessa johonkin palvelunumeroon tai terveysasemalle. Ainakin minä joudun liikuttamaan puhelinta että näen painella niitä numeroita mitä toisessa päässä luetellaan.

• Anonyymi

Automaatikaupustelijat käskee painelemaan numeroita kun eivät pysty keskustelemaan ja painelemalla saattaa tilata mitä tahansa, parasta sulkea heti. Ajanvarauksessa tms toistavat moneen kertaan kunnes painaa.

• Anonyymi

Älä lapsi pieni hermostu. Olemmepainineet ongelman kanssa monta päivää.
      Soitin Fonum palveluun ja huoltomieheheltä , hän ei osannut ketoa puhelimessa.
      Siis kuulovammainen on liemessä näiden kannssa.
      Kun puhelu tulee pitäisi kaiutin olla päällä, mutta sellaista paikkaa ei iPhonesta löydy vaikka koko kylä on tehnyt viikon työtä sen eteen.
      Kaiuttimen saa päälle kyllä kun tökkii kaiuttimen kuvaa mutta soittaja on jo esitellyt itsensä ja kertonut asiansa ennen kuin saa tökittyä äänen päälle.
      Ääni pitäisi olla oletuksena kovalla jotta kansa kuulee ja jos on liian kovalla niin sitten hiljentää. Suuret ja mahtavat älyköt ovat tyhmiä kun tekevät puhelimen mutta ei siihen ääntä. Kiukuttaa kun ostaa puhelimen joka ei kuulu. Ilman puhelinta kun ei tule mitään mistään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe