Moi. Pitääkö kaiutin laittaa päälle jos haluaa puhelun aikana pitää puhelinta kauempana. Pitäisi samalla näppäillä numeroita kun kuuntelee puhetta, miten se onnistuu. Älypuhelin on ollut minulla vasta vähän aikaa. Neuvokaa älypäät.
Puhelimen kaiutin
11
4156
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän se järkikin sannnoo
- Anonyymi
Löysin haulla tuollaisen vastauksen:
"Puhelun aikana puhelin pois korvalta - näytöllä "lopeta puhelu"-napin oikealla puolella on piste-häkkyrä-näppäin - paina sitä niin numeronäppäimistö aukeaa."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14744290/mitennumeroita- Anonyymi
Tiedän numeronäppäimistön. En ole kokeillut vielä kaiutinkuvaketta. Siitä kai puheen saa kuulumaan kun puhelin laitetaan etäämmälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän numeronäppäimistön. En ole kokeillut vielä kaiutinkuvaketta. Siitä kai puheen saa kuulumaan kun puhelin laitetaan etäämmälle.
Joo, kyllä näin on. Kaiutintoiminto pitäisi saada puhelun aikana päälle myös näytön ylälaidan ilmoitus-/pikavalintapalkista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa juu mutta ei pysyvästi. Aina pitää tökkiä tuota kuvaketta.
Tuleva puhelu on monesti ohi kun saa äänen päälle.
- Anonyymi
Yleensä puhun kaiutin päällä. Säästyy pää säteilyltä!
- Anonyymi
Vastenmielistä kun oma puhe kaikuu mikistä, eikä tiedä ketä kaikkia on kuuntelemassa toisessa päässä. Yksi soittaa aina nin ja eukko huutelee sivusta, tekisi mieli jättää vastaamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastenmielistä kun oma puhe kaikuu mikistä, eikä tiedä ketä kaikkia on kuuntelemassa toisessa päässä. Yksi soittaa aina nin ja eukko huutelee sivusta, tekisi mieli jättää vastaamatta.
Jos äänikierää olet silloin jonkun toisen kanssa samalla taajuudedella.
Kuuntelen joskus kiusaantuneena toisten puheluita kun en voi keskeyttää toisen soittamaa puhelua. Tää on niin tätä nykyään.
- Anonyymi
Numeronäppäimiä tarvitaan esim. soittaessa johonkin palvelunumeroon tai terveysasemalle. Ainakin minä joudun liikuttamaan puhelinta että näen painella niitä numeroita mitä toisessa päässä luetellaan.
- Anonyymi
Automaatikaupustelijat käskee painelemaan numeroita kun eivät pysty keskustelemaan ja painelemalla saattaa tilata mitä tahansa, parasta sulkea heti. Ajanvarauksessa tms toistavat moneen kertaan kunnes painaa.
- Anonyymi
Älä lapsi pieni hermostu. Olemmepainineet ongelman kanssa monta päivää.
Soitin Fonum palveluun ja huoltomieheheltä , hän ei osannut ketoa puhelimessa.
Siis kuulovammainen on liemessä näiden kannssa.
Kun puhelu tulee pitäisi kaiutin olla päällä, mutta sellaista paikkaa ei iPhonesta löydy vaikka koko kylä on tehnyt viikon työtä sen eteen.
Kaiuttimen saa päälle kyllä kun tökkii kaiuttimen kuvaa mutta soittaja on jo esitellyt itsensä ja kertonut asiansa ennen kuin saa tökittyä äänen päälle.
Ääni pitäisi olla oletuksena kovalla jotta kansa kuulee ja jos on liian kovalla niin sitten hiljentää. Suuret ja mahtavat älyköt ovat tyhmiä kun tekevät puhelimen mutta ei siihen ääntä. Kiukuttaa kun ostaa puhelimen joka ei kuulu. Ilman puhelinta kun ei tule mitään mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418