Missä kohden kaipaustasi uskot nyt olevan?

Anonyymi

Onko maaliin vielä kuinka pitkä matka (hetki kun saat kaivattusi)? Milloin lähtö (startti) oli? Uskotko ylipäänsä edes vielä joskus saavasi kaivattusi? Onko siitä viitteitä olemassa?

44

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viimeiset 200-400 metriä. Näin siitä untakin. Pian ratkeaa siis kaikki.

      • Anonyymi

        Housut sulta ratkeaa. Vielä vain epäselvää, eestä vai takaa.


      • Anonyymi

        Oletpa lähellä kaivattuasi. Kuinka kauan aikaa tuo kaipauksesi on jatkunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Housut sulta ratkeaa. Vielä vain epäselvää, eestä vai takaa.

        Niin. Sitä en osaa sanoa kuin vasta maalissa.


      • Anonyymi

        Nyt ollaan edetty jo viimeiseen 100-200 metriin.🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ollaan edetty jo viimeiseen 100-200 metriin.🤗

        Oi joih, teillä on sitten loppukiri, maaliviiva jo häämöttää. Tsemppiä! Loppukiri! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi joih, teillä on sitten loppukiri, maaliviiva jo häämöttää. Tsemppiä! Loppukiri! :)

        Päivitys: 500-1000 metriä.


    • Anonyymi

      Korjaan hieman, ei olevan, vaan olevasi?

    • Anonyymi

      Oisko kesän aikana määränpää saavutettu, eli ei mitään tapahtune.

    • Anonyymi

      En usko saavani muuta kuin paskaa niskaan. Joku uusi ikävä ylläri järjestetään ja katsotaan miten reagoin.

    • Anonyymi

      Joku siirsi maalin, maali ei ole paikallaan, tuomariii!

    • Anonyymi

      Ei mitään toivoa. Haaveilen vaan ja toivon että hänen syliin vielä saan nukahtaa.

    • Anonyymi

      Ollaan miehen kanssa vasta lähtökuopissa. Kaikki on vielä edessä päin.

    • En saa ikinä ketään, kehen ihastun. Eli ei ole olemassa mitään maalia. On vain tämä paska elämä.

    • Anonyymi

      Näin juuri itseni alasti peilistä, ja päätin lakata edes yrittämästä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Optimistit elävät pidempään, vahvistaa uusi tutkimus.
        https://www.hs.fi/tiede/art-2000008874347.html

        Mutta jatka toki tavallasi eli leuka rinnassa.

        Tässä on tietysti myös se puoli, että pessimistinä ei elä yhtä pitkään kuin optimistina, mutta pessimistin näkökulmasta se ei ole ollenkaan huono juttu.


    • Anonyymi

      Ihan alussa ja suoraan nollasta miljoonaan nyt. <3

    • Anonyymi

      En tiedä missä mennään. Arkaluontoisuuteni takia voi olla vaikeaa. Välillä olen pelkästään toiveikas ja välillä täysin toivoton. Mieheltä naiselle.

      • Anonyymi

        Kysy häneltä, selvitä vaikka jännittäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy häneltä, selvitä vaikka jännittäisi.

        Pitäisi kysyä häneltä että olenko hänen mielestään kaikkein ihanin mies koko maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi kysyä häneltä että olenko hänen mielestään kaikkein ihanin mies koko maailmassa.

        Hän vastaisi että olet. Ja ainoa ihana mies koko maailmassa hänelle. Tämä on tietoa. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi kysyä häneltä että olenko hänen mielestään kaikkein ihanin mies koko maailmassa.

        Kyllä sä olet. Olet maailmankaikkeuden ihanin mies. En ole ennen tavannut ihanampaa miestä kuin sinä, enkä usko että tulen ikinä tapaamaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän vastaisi että olet. Ja ainoa ihana mies koko maailmassa hänelle. Tämä on tietoa. Sivusta.

        Aika hyvin tiedetty. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä olet. Olet maailmankaikkeuden ihanin mies. En ole ennen tavannut ihanampaa miestä kuin sinä, enkä usko että tulen ikinä tapaamaankaan.

        Itse olet kaikista kaikkein ihanin maailmankaikkeudessa.


      • Anonyymi

        Niin, minäkään en oikein tiedä että missä mennään. Miksi olet toivoton?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet kaikista kaikkein ihanin maailmankaikkeudessa.

        Kiitos tiedän että minulle eikä hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedän että minulle eikä hänelle.

        ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet kaikista kaikkein ihanin maailmankaikkeudessa.

        😘🤗🥰


    • Anonyymi

      Doesn`t really matter.

    • Anonyymi

      Saa kai sitä kaivata ilman maaliakin? Väliä on 13 kilsaa!

      • Anonyymi

        Melkein osui 😏 12


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein osui 😏 12

        Google Maps antoi tuon 13 kilsaa nykyisen osoitteeni ja hänen tapaamisemme aikaisen osoitteen välille Espoossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Google Maps antoi tuon 13 kilsaa nykyisen osoitteeni ja hänen tapaamisemme aikaisen osoitteen välille Espoossa.

        Hienoa että muutit lapsesi äidin kanssa yhteen viimein.


    • Anonyymi

      Ei ole maalia näkyvissä.....ihana haavekuva vain.
      n>m

      • Anonyymi

        Näin unta

        Lähetti toi kukkapuskan

        Ei hyvä


    • Anonyymi

      Ei ole matkaa lopetin kaipailun. Olen lähtöruudussa ja tähän asetelmaan on hyvä jäädä. En tarvitse minkäänlaista miestä exää nyxää saati tulevaa. Ei suhdesäätöä ei tarvitse miettiä mitä mieltä on tai ei sen kun tajusin on vapauttavaa. Olen kokenut suuren rakkauden sitä ennen joskus jotain muuta. Saa suuri rakkaus jäädä viimeiseksi muistoksi sen voimalla jaksan. Elää aina muistoissa vähemmät eivät. Huomasin, että mun suurin onni on hengittää samaa ilmaa, kuin lapseni ja koirani. Hyvää kesää sille rakkaimmalle hänelle🌸🌞💗🍀

    • Anonyymi

      Maali on liikkuva tai sitten maalivahti on hyvä, ja minä taas surkea laukoja. 😂 Ohi meni laukaus niin, ett helisi…. Ei siis ole päätepistettä, on vain uusi alku joskus ja jossain vielä tuntemattomassa tilanteesta… En pidä tätä pelinä kuitenkaan!

      Kentällekin jouduin vähän suunnittelematta, kun olin jo miettinyt että unohdan pelit, kentät ja korkeitaan hankin ”pelkän” rakastajan tai muun halikaverin ilman sen suurempia sitoumuksia ja suhteiluja. Hölmöt tunteet tekee joskus tepposia. 🙄🤣😔😂

      Asia on siis käsittely ja valitettavan selvä! Pakko kuitenkin sanoa, että hän on aivan mahtava ja ihana ihminen. ♥️ Olisin hänet mielelläni ottanut lämmöllä vastaan, JOS hän olisi ITSE halunnut tulla kohti. Koska en häntä saa itse, en voi kuin toivoa koko sydämellä hänelle kuin onnea elämään! Hän sen ansaitsee. ♥️ S-nainen

    • Anonyymi

      Uskon jotain tapahtuvan meidän välillä sitten, kun jotain oikeasti tapahtuu. Sitä ennen en usko enää mihinkään.

      • Anonyymi

        Oot vielä pahempi kun ennen.

        Silloin edes johonkin minussa uskoit, vaikka luulottelitkin pahojasi yksin päivästä toiseen ja ajoit katseellasi sydämeni omaan nurkkaansa.

        Nytkö kaikki uskosikin on mennyttä?

        Olet kuin kivi joka uppoaa meren pohjaan.

        Siinäkö sinun varmuutesi on? Hah.


    • Anonyymi

      Kaipuu ohi, tottumuksesta johtuen edelleen täällä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En tiedä yhtään mitä hyvin kauan tuntemani ihminen ajattelee. En halua olla hänelle pelkkä auttaja tai ystävä, vaan myös rakastettu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe