Onko maaliin vielä kuinka pitkä matka (hetki kun saat kaivattusi)? Milloin lähtö (startti) oli? Uskotko ylipäänsä edes vielä joskus saavasi kaivattusi? Onko siitä viitteitä olemassa?
Missä kohden kaipaustasi uskot nyt olevan?
44
854
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeiset 200-400 metriä. Näin siitä untakin. Pian ratkeaa siis kaikki.
- Anonyymi
Housut sulta ratkeaa. Vielä vain epäselvää, eestä vai takaa.
- Anonyymi
Oletpa lähellä kaivattuasi. Kuinka kauan aikaa tuo kaipauksesi on jatkunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Housut sulta ratkeaa. Vielä vain epäselvää, eestä vai takaa.
Niin. Sitä en osaa sanoa kuin vasta maalissa.
- Anonyymi
Nyt ollaan edetty jo viimeiseen 100-200 metriin.🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ollaan edetty jo viimeiseen 100-200 metriin.🤗
Oi joih, teillä on sitten loppukiri, maaliviiva jo häämöttää. Tsemppiä! Loppukiri! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi joih, teillä on sitten loppukiri, maaliviiva jo häämöttää. Tsemppiä! Loppukiri! :)
Päivitys: 500-1000 metriä.
- Anonyymi
Korjaan hieman, ei olevan, vaan olevasi?
- Anonyymi
Oisko kesän aikana määränpää saavutettu, eli ei mitään tapahtune.
- Anonyymi
En usko saavani muuta kuin paskaa niskaan. Joku uusi ikävä ylläri järjestetään ja katsotaan miten reagoin.
- Anonyymi
Joku siirsi maalin, maali ei ole paikallaan, tuomariii!
- Anonyymi
Ei mitään toivoa. Haaveilen vaan ja toivon että hänen syliin vielä saan nukahtaa.
- Anonyymi
Ollaan miehen kanssa vasta lähtökuopissa. Kaikki on vielä edessä päin.
En saa ikinä ketään, kehen ihastun. Eli ei ole olemassa mitään maalia. On vain tämä paska elämä.
- Anonyymi
Näin juuri itseni alasti peilistä, ja päätin lakata edes yrittämästä.
- Anonyymi
Optimistit elävät pidempään, vahvistaa uusi tutkimus.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000008874347.html
Mutta jatka toki tavallasi eli leuka rinnassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Optimistit elävät pidempään, vahvistaa uusi tutkimus.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000008874347.html
Mutta jatka toki tavallasi eli leuka rinnassa.Tässä on tietysti myös se puoli, että pessimistinä ei elä yhtä pitkään kuin optimistina, mutta pessimistin näkökulmasta se ei ole ollenkaan huono juttu.
- Anonyymi
Ihan alussa ja suoraan nollasta miljoonaan nyt. <3
- Anonyymi
En tiedä missä mennään. Arkaluontoisuuteni takia voi olla vaikeaa. Välillä olen pelkästään toiveikas ja välillä täysin toivoton. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Kysy häneltä, selvitä vaikka jännittäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy häneltä, selvitä vaikka jännittäisi.
Pitäisi kysyä häneltä että olenko hänen mielestään kaikkein ihanin mies koko maailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi kysyä häneltä että olenko hänen mielestään kaikkein ihanin mies koko maailmassa.
Hän vastaisi että olet. Ja ainoa ihana mies koko maailmassa hänelle. Tämä on tietoa. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sä olet. Olet maailmankaikkeuden ihanin mies. En ole ennen tavannut ihanampaa miestä kuin sinä, enkä usko että tulen ikinä tapaamaankaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän vastaisi että olet. Ja ainoa ihana mies koko maailmassa hänelle. Tämä on tietoa. Sivusta.
Aika hyvin tiedetty. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sä olet. Olet maailmankaikkeuden ihanin mies. En ole ennen tavannut ihanampaa miestä kuin sinä, enkä usko että tulen ikinä tapaamaankaan.
Itse olet kaikista kaikkein ihanin maailmankaikkeudessa.
- Anonyymi
Niin, minäkään en oikein tiedä että missä mennään. Miksi olet toivoton?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedän että minulle eikä hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedän että minulle eikä hänelle.
???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘🤗🥰
- Anonyymi
Doesn`t really matter.
- Anonyymi
Saa kai sitä kaivata ilman maaliakin? Väliä on 13 kilsaa!
- Anonyymi
Melkein osui 😏 12
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein osui 😏 12
Google Maps antoi tuon 13 kilsaa nykyisen osoitteeni ja hänen tapaamisemme aikaisen osoitteen välille Espoossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Google Maps antoi tuon 13 kilsaa nykyisen osoitteeni ja hänen tapaamisemme aikaisen osoitteen välille Espoossa.
Hienoa että muutit lapsesi äidin kanssa yhteen viimein.
- Anonyymi
Ei ole maalia näkyvissä.....ihana haavekuva vain.
n>m- Anonyymi
Näin unta
Lähetti toi kukkapuskan
Ei hyvä
- Anonyymi
Ei ole matkaa lopetin kaipailun. Olen lähtöruudussa ja tähän asetelmaan on hyvä jäädä. En tarvitse minkäänlaista miestä exää nyxää saati tulevaa. Ei suhdesäätöä ei tarvitse miettiä mitä mieltä on tai ei sen kun tajusin on vapauttavaa. Olen kokenut suuren rakkauden sitä ennen joskus jotain muuta. Saa suuri rakkaus jäädä viimeiseksi muistoksi sen voimalla jaksan. Elää aina muistoissa vähemmät eivät. Huomasin, että mun suurin onni on hengittää samaa ilmaa, kuin lapseni ja koirani. Hyvää kesää sille rakkaimmalle hänelle🌸🌞💗🍀
- Anonyymi
Maali on liikkuva tai sitten maalivahti on hyvä, ja minä taas surkea laukoja. 😂 Ohi meni laukaus niin, ett helisi…. Ei siis ole päätepistettä, on vain uusi alku joskus ja jossain vielä tuntemattomassa tilanteesta… En pidä tätä pelinä kuitenkaan!
Kentällekin jouduin vähän suunnittelematta, kun olin jo miettinyt että unohdan pelit, kentät ja korkeitaan hankin ”pelkän” rakastajan tai muun halikaverin ilman sen suurempia sitoumuksia ja suhteiluja. Hölmöt tunteet tekee joskus tepposia. 🙄🤣😔😂
Asia on siis käsittely ja valitettavan selvä! Pakko kuitenkin sanoa, että hän on aivan mahtava ja ihana ihminen. ♥️ Olisin hänet mielelläni ottanut lämmöllä vastaan, JOS hän olisi ITSE halunnut tulla kohti. Koska en häntä saa itse, en voi kuin toivoa koko sydämellä hänelle kuin onnea elämään! Hän sen ansaitsee. ♥️ S-nainen - Anonyymi
Uskon jotain tapahtuvan meidän välillä sitten, kun jotain oikeasti tapahtuu. Sitä ennen en usko enää mihinkään.
- Anonyymi
Oot vielä pahempi kun ennen.
Silloin edes johonkin minussa uskoit, vaikka luulottelitkin pahojasi yksin päivästä toiseen ja ajoit katseellasi sydämeni omaan nurkkaansa.
Nytkö kaikki uskosikin on mennyttä?
Olet kuin kivi joka uppoaa meren pohjaan.
Siinäkö sinun varmuutesi on? Hah.
- Anonyymi
Kaipuu ohi, tottumuksesta johtuen edelleen täällä.
- Anonyymi
❤️ Joskus ihmiset uskovat ihmeisiin, ja toivovat hyvää ja mieleistä lopputulosta.
https://youtu.be/3--1Kw2UHDQ
* * * * * * - Anonyymi
En tiedä yhtään mitä hyvin kauan tuntemani ihminen ajattelee. En halua olla hänelle pelkkä auttaja tai ystävä, vaan myös rakastettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833970
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301930- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell571699Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91497- 281491