Jatko-osa 2

Anonyymi

Miten se sinun mielest' pitäisi mennä?

35

860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatketaan siitä mitä oli ennen kun mä toilailin. Edelleen oot mielessä, en kestä. Puhutaan asiat ja jatketaan siitä. Sun hauska seura kelpais.

• Anonyymi

Millon toilailit ja miten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millon toilailit ja miten?

Mä 🤦‍♀️kehitin 🤦‍♀️estoja 🤦‍♀️ ja 🤦‍♀️ sain 🤦‍♀️ maistaa 🤦‍♀️ omaa🤦‍♀️ lääkettäni. Mun pitäis ehkä kyllä saada itseni omaksi itsekseni ensin.

• Anonyymi

Ei jaksa mitään jatko-osia.

Tulee kuitenkin joku vitun Kristallikallon valtakunta kuitenkin eikä Viimeistä ristiretkeä.

• Anonyymi

Ohannita jatko-osia jotka on alkuperästä parempia. Alien paluu, terminator 2 ja top gun maverick tulee mieleen. Kaksi tornia oli parempi kuin sormuksen ritarit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohannita jatko-osia jotka on alkuperästä parempia. Alien paluu, terminator 2 ja top gun maverick tulee mieleen. Kaksi tornia oli parempi kuin sormuksen ritarit.

Enemmän on huonoja kuin hyviä jatko-osia.

Ja kun ei jääny edes cliffhangeriin vaan toisella päänäyttelijällä oli kiire muihin projekteihin niin tuskin tulis valmista edes uudestakaan pätkästä edellisen jatkoksi.

Aina muut projektit tärkeämpiä kuin yhteinen elokuva ja kun omalle vastuulle taitaa jäädä ohjaamiset, tuotannot niin ei ehkä jaksa temputtelevaa vastaparia näyttelemään.

Onhan noita näyttelijättäriä maailma täynnä, lähden tästä etsimään sopivampaa omaan tuotantoon.

• Anonyymi

Ei kai sitä voi käsikirjoittaa valmiiksi.

• Anonyymi

Improvisoitu jatko-osa ilman käsikirjoitusta

• Anonyymi

kuule kun naen anna marin seuraavan kweean iin puhun sen pmpari etta paasen sinne espanjaan kuule mihin sinun pitaa menna

• Anonyymi

tanaan tulee salkkareista vika jakso ja nee jaa sitten kesatauolle

• Anonyymi

Omalla painollaan, ilman mitään odotuksia ja toiveita. Kaikki menee niinkuin on tarkoitettu. Toinen toistaan kunnioittaen.

• Anonyymi

Mä näen meidät mökillä istumassa kuistilla auringonlaskussa, sisimmän täyttää sellainen järjetön mutta juuri oikea tunne, mitään ei puutu enää.
      Samalla katselen hänen ihanaa profiilia, jota olen ennenkin vilkuillut, mutta nyt hän on kokonaan minun eikä tarvitse peitellä tuota vilkuilua.
      Ollaan ihan hiljaa, mutta ei vaivautuneisuuden takia, vaan sen takia että kumpikin tietää mitä toinen ajattelee..
      Hiljaisuuden rikkoo hänen kysymyksensä..
      "Laitanko saunan tulille?"
      "Minä laitan, sytyttele sinä grilli sillä aikaa"
      Ja kumpikin menee omiin puuhiin, samalla miettien, että pitkä matka oli tähän, ei tuo toinen nyt niin kamala jästipää olekaan..
      ..........
      Saunaan päästyämme villiinnnymme täysin, kuten joka ilta, vaikka ikääkin jo on kummallakin tässä vaiheessa se yli 50v.
      Kaikki mahdollinen kokeillaan ja testataan, paitsi omia sukulaisia.
      Mistä onkin tullut pientä väärinkäsitystä joskus kylänraitilla, koska monet luulevat meidän olevan sisaruksia samankaltaisuutemme vuoksi joka on vaan yltynyt vuosien saatossa.
      Saunasta päästyämme on aika syödä, upeaa T-luu pihviä ja raikasta salaattia, oi että! Hienon ruoan on kulta tehnyt, nyt on hyvä...

To be continued....

• Anonyymi

Ainiin ja tämä oli naiselta miehelle.

• Anonyymi

Hienoa kerrontaa, oikein sieluni silmin näen, kuulen, tunnen, haistan ja maistan. Noin se menisi, juuri noin. Ei mitään enempää eikä mitään vähempää. Siinä olisi kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa kerrontaa, oikein sieluni silmin näen, kuulen, tunnen, haistan ja maistan. Noin se menisi, juuri noin. Ei mitään enempää eikä mitään vähempää. Siinä olisi kaikki.

Hyvä että sinäkin, oletkohan hän....

• Anonyymi

Lopeta toi haaveilu ja hommaa ittelles se mökki, josta haaveilet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puutu toisten asioihin, saati tuo niitä tänne ties kenen kerrottavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö mitä aiheutat tällaisella kommentoinnille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan aiheuttaa itse itselleen pahimmat vauriot kun elää palstatrollauksien kautta ja huutelee ehkä jopa vielä vähemmän ymmärrettävää tekstiä kuin se, mihin hän vastaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei auheuta tasan mitään, eikä pitäisi muihinkaan vaikuttaa häiriintyneiden sepustukset. T: Tuon mökkitarinan kirjoittaja. :)

• Anonyymi

No miten sinä haluat aloittaa 😘 täällä olen lukemassa 😄

• Anonyymi

En kyllä ole kuullut jatko-osan mahdollisuudesta, 🙄 enkä ala oman itseni takia sellaista odottaa ilman pätevää syytä.

Jatko-osia ei tule ilman selkeää aloitetta, ilman avoimuutta ja rehellisyyttä!

Se, että pelästyy tunteita aluksi, on vain inhimillistä. Mustavalkoisuus kuuluu teinien elämään, aikuinen taas ymmärtää kun asian selittää rauhassa! Nostan myös hattua sille, että osaa sanoa, ettei ole vielä valmis uuteen. Jos ei ole valmis, niin sitten vaan ei ole, minkä sille voi! Sellaisessa erikoistilanteessa, jossa ei ole valmis, mitta silti tuntee paljon, on riskinsä että myöhemmin joutuu suremaan toisen menettämistä. Sellaisessa tilanteessa kannattaa miettiä mitä oikeasti haluaa itse ja kysyä onko vastapuoli valmis tulemaan vastaan. Tutustua voi hiljalleen ilman paineita myös eikä sen tarvitse sitoa kumpaakaan. Joskus asiasta puhuminen yhdessä auttaa asiaa. Joskus taas läheisyys auttaa toipumaan oli se sitten pelkkää halailua ja pään silitystä eikä sekään taida olla tavatonta, että läheiseen suhteeseen liittyy seksiä. Rakastelulla on paha tapa tuoda patoutuneita tunteita pintaan. Herkkyyttä ei pysty peittämään, kun on aidoimmillaan ja avoimena. Kun sen uskaltaa näyttää, vapautuu paljon energiaa.

Uskon hänen sanojaan, en sillä tätä kaikkea sano, mutta kommentoin muuten kun näitä asioita on tullut paljonkin kelattua monelta kantilta. Ei pelkästään hänen takia vaan muutenkin.

• Anonyymi

Yritätkö elää toisten elämää, häpeä lurjus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritätkö elää toisten elämää, häpeä lurjus!

Oma elämä ja vähän myös hänen siinä sivussa, täysin omat tunteeni, jotka minun on ihan itse käsiteltävä,

• Anonyymi

perustetaan se perhe, silleen sen pitäis jatkuu mun mielestä...

• Anonyymi

Kiva kuulla

Kiinni veti

• Anonyymi

Ei perhe leikki riitä pitämään suhdetta kasassa :D suhteeksi ei riitä

• Anonyymi
    • Anonyymi

Siitä enemmän oikeassa elämässä. Menee jo sensuroiduksi täällä.

• Anonyymi

Työkaverille: mun kanssa aina asiallista tietä, aina.

• Anonyymi

Nähtäisiin puhuttaisiin tutustuttaisiin nähtäisiin ehkä lisää sen jälkeen viestiteltäisiin. En oikein osaa nähdä tuosta pidemmälle. Ehkä vain jäisi tuohon. Hänen kanssaan haluaisin niin paljon mutta ei taida tapahtua. Eihän me edes tunneta. Tämä miehelle ja olen itse nainen en kaupan alalla.

• Anonyymi

Voisimme ajautua tunteidemme pyörteeseen.
      Rakastuisimme, hankkisimme farkku Volvon ja talon jossa on tilaa ponille. Koira tai pari ja muksuja.
      Vaarallista.

• Kuulostipa yyber tylsältä. Tuo on sitten sitä onnea? Tuollaista elämää se entinen ihastus nyt taitaa elää.

• Anonyymi
        PalstaPrinssi kirjoitti:

Kuulostipa yyber tylsältä. Tuo on sitten sitä onnea? Tuollaista elämää se entinen ihastus nyt taitaa elää.

Ei mitää sellasta

Keskitytään toisiimme

• Anonyymi kirjoitti:

Ei mitää sellasta

Keskitytään toisiimme

Onnea teille sitten.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3852
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      33
      2746
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      95
      2174
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1687
    5. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      26
      1608
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1508
    7. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1454
    9. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      27
      1446
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1443
    Aihe