näytöt loppuu

Anonyymi

2 puolueelta, nimittäin Keskustalta ja Ps,tä, Keskusta ei ole saanut maatalouden ahdinkoon juurikaan mitään apua puheistaan huolimata, tiloja kaatuu ja lopettavat, Ps puolestaan loppuu uskottavuus ainaisesta "rajat kiinni ulkomaan mamuilta" vaatimukseltaan, pois lukien Ukrainan sotapakolaiset, apua on heille annettava, antoihan Ruotsi Suomellekin Neuvostoliiton hyökättyä Suomeen syksyllä-39

7

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

,,edellisen lisäksi lisä -haitta tilojen maidontuottajille, kun maidon jalostaja Valio vaatii tuotajia lypsämään "Hiilivapaata maitoa, mutta ei anna ruokintaan ohjeita, että millaisella rehulla lehmiä ruokittava jotta ne lypsää hiilivapaata maitoa, kaipa se Vapokin sitten vaatinee hilivapaata turvetta, joka poltettaessa ei saastuta ilmastoa,,

• Anonyymi

Kepuhallitus tappanu maatalouden...onko ens talavena ruokaa vielä kaupoissa!!

• Anonyymi

on kaupan takana vanhentuneita makkaroita, sitä mitä selekis-kaupanhoitaja roskisdyykasi aina Oulusta aamuyöllä tullessaan,,

• Anonyymi

ja navetan takana kiiluvasilmäinen mies...röh röh

• Anonyymi

no nyt oli jo Purran ilme helepottanna, kun hallitus päätti, että "itäraja voidaan tarvitaessa sulkea, em "tavitaessa on lupaus muttei toteutus, joten,,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no nyt oli jo Purran ilme helepottanna, kun hallitus päätti, että "itäraja voidaan tarvitaessa sulkea, em "tavitaessa on lupaus muttei toteutus, joten,,,

Niinpä, Hallituksen taholta sama venkoilu ja pelleily vaan jatkuu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, Hallituksen taholta sama venkoilu ja pelleily vaan jatkuu..

joo, PM Marinikin joutui kyselytunnilla voimistelemaan jalka-lihaksiaan, kun suoritti tunnin ylös-istu- ylös, yläällä ollessa suu laukoi 700 lks/min, loppukuulemani oli ettei verohelpotusta vähävaraisille ja eläkeläisille edes ajatella kuin vasta syys-riihen orsilla ja että fossili-turpeen poltto on lopetettava, tuleehan sitä tankkilaivalla kaasua, eri asia missä sitä poltetaan, kun Hanhikivi voimala ei käynisty koskaan, kitos Lintilän, ja Olkiluotoa huolletaan, paikkailtu neukkulan halkeileviaa katiloita jo koko kevään oohan tässä kesä tulossa sähköö ei tarvita kahvit ja potut voi kaupunkilaiset keittää hiili-grillillä,,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5785
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3877
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3322
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2936
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      248
      1980
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      38
      1665
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe