näytöt loppuu

Anonyymi

2 puolueelta, nimittäin Keskustalta ja Ps,tä, Keskusta ei ole saanut maatalouden ahdinkoon juurikaan mitään apua puheistaan huolimata, tiloja kaatuu ja lopettavat, Ps puolestaan loppuu uskottavuus ainaisesta "rajat kiinni ulkomaan mamuilta" vaatimukseltaan, pois lukien Ukrainan sotapakolaiset, apua on heille annettava, antoihan Ruotsi Suomellekin Neuvostoliiton hyökättyä Suomeen syksyllä-39

7

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

,,edellisen lisäksi lisä -haitta tilojen maidontuottajille, kun maidon jalostaja Valio vaatii tuotajia lypsämään "Hiilivapaata maitoa, mutta ei anna ruokintaan ohjeita, että millaisella rehulla lehmiä ruokittava jotta ne lypsää hiilivapaata maitoa, kaipa se Vapokin sitten vaatinee hilivapaata turvetta, joka poltettaessa ei saastuta ilmastoa,,

• Anonyymi

Kepuhallitus tappanu maatalouden...onko ens talavena ruokaa vielä kaupoissa!!

• Anonyymi

on kaupan takana vanhentuneita makkaroita, sitä mitä selekis-kaupanhoitaja roskisdyykasi aina Oulusta aamuyöllä tullessaan,,

• Anonyymi

ja navetan takana kiiluvasilmäinen mies...röh röh

• Anonyymi

no nyt oli jo Purran ilme helepottanna, kun hallitus päätti, että "itäraja voidaan tarvitaessa sulkea, em "tavitaessa on lupaus muttei toteutus, joten,,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no nyt oli jo Purran ilme helepottanna, kun hallitus päätti, että "itäraja voidaan tarvitaessa sulkea, em "tavitaessa on lupaus muttei toteutus, joten,,,

Niinpä, Hallituksen taholta sama venkoilu ja pelleily vaan jatkuu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, Hallituksen taholta sama venkoilu ja pelleily vaan jatkuu..

joo, PM Marinikin joutui kyselytunnilla voimistelemaan jalka-lihaksiaan, kun suoritti tunnin ylös-istu- ylös, yläällä ollessa suu laukoi 700 lks/min, loppukuulemani oli ettei verohelpotusta vähävaraisille ja eläkeläisille edes ajatella kuin vasta syys-riihen orsilla ja että fossili-turpeen poltto on lopetettava, tuleehan sitä tankkilaivalla kaasua, eri asia missä sitä poltetaan, kun Hanhikivi voimala ei käynisty koskaan, kitos Lintilän, ja Olkiluotoa huolletaan, paikkailtu neukkulan halkeileviaa katiloita jo koko kevään oohan tässä kesä tulossa sähköö ei tarvita kahvit ja potut voi kaupunkilaiset keittää hiili-grillillä,,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      200
      8920
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5348
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      53
      4621
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      89
      4380
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      58
      3563
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3336
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      58
      3208
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2846
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      43
      2660
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2591
    Aihe