elämänilo tallella.
Olisitpa lähestynyt minua silloin kun minulla oli vielä
16
640
Vastaukset
- Anonyymi
Höh. Harmi. Aina ei asiat mene kun haluaa.
- Anonyymi
Kyllä me sulle miehelle elämänilot etsitään yhdessä. Mähän rakastuin sinuun.
- Anonyymi
Tarjoatko Marie keksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarjoatko Marie keksiä?
En nyt kyllä ainaki tuntuu siltä että En
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarjoatko Marie keksiä?
Mariekeksiä? No en muista syöneeni sitä vuosiin. Hyvää se kyllä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt kyllä ainaki tuntuu siltä että En
Miksi vastasit toisen puolesta?
- Anonyymi
Samaa voisin todeta myös itsestä. En lämpene kovin helpolla yrityksiin. Usko hyvään puuttuu. Toivoakaan ei ole tällä hetkellä. Harmittaa monet asiat, myös jos aistii jonkun olevan kiinnostunut, sellaistakin ollut aistivinani viime kuukausina. Elämänilo on passivoitunut.
- Anonyymi
Oletko mies? Jos olet eräs tiedän että on satutettu mutta anna mulle ja meille tilaisuus. Meillä oli kerran mutta se päättyi lyhyeen kun opiskelit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies? Jos olet eräs tiedän että on satutettu mutta anna mulle ja meille tilaisuus. Meillä oli kerran mutta se päättyi lyhyeen kun opiskelit.
Olen mies, mut mun opiskeluista on jo aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies, mut mun opiskeluista on jo aikaa.
Niin on. Hotellissa tavattiin.
- Anonyymi
Hmmmm niii. Mutta joku yksityisyys raja pitäs olla silti. Olenko enää edes turvassa. Kaikki sun vallassa :/
- Anonyymi
Ihan samaa mieltä. Tosin ei ole kyllä vieläkään kukaan lähestynyt, eikä ole sitä elämäniloakaan. Yksinäisyys alkaa ylittää jo sietokyvyn rajat.
- Anonyymi
Et ole ainoa. Meitä on monta muutakin:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole ainoa. Meitä on monta muutakin:)
Samishali!
- Anonyymi
Sovit minulle paremmin vain varjona itsestäsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833852
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t332746Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261608Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454- 271446
Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731443