Mitäs kokkolan torilla tapahtuu

Anonyymi

Katselin juuri äsken tietokoneelta, jotain erikoista on kokkolan torilla tapahtumassa.
Suuri teltta pystytetty, jonka katolla lukee "Sotilasmusiikki.fi" ympärillä häärii kypäräpäisiä miehiä ja kuorma-auto ?????

9

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yöllä käynyt rosvoja, on eilinen musiikkilava häipynyt, ei ole enää!

    • Anonyymi

      Kävikö Ressu treenaamassa sotilassoittokunnan kanssa tulevia maastokeikkoja varten. Olihan Reijo Kadettikuoronsa (Kurssi 62) kakkosbasso; kuoron ja vahvennetun kvartetin solisti ja soolo-osien esittäjä. Ääniala oli ja on edelleen aivan mahdottoman laaja. Kakkosbassosta falsettiin. Ei ole ihmekään, että Kokkolan Kingsi pystyy matkimaan kaikkien lintujen, ja eläinten ääniä. Ei ole tupakka, viina ja coca-cola syöneet äänihuulia...
      Reijo on ehdottomasti Kadettikurssien paras laulaja kautta aikain. Kaiken lisäksi kurssinsa Urheilupäällikkö ja Suomen Mestari. Menossa on kurssi nro108.

    • Kiitos taas itselleni. Kyllä se oma kehu haisee kuten sanotaan mutta jos sitä ei muut tee pitää se tehdä itse. Vanhoista saavutuksistani on helppo kirjoitella koska niitä ei pysty mistään todistamaan koska aiheesta ei löydy mitään kirjallista faktaa. Kaikki on oman muistini varassa joka nyt 69 vuotiaana ei ole paras mahdollinen eikä tällä sivustolla pienet eikä suuret muunnellut totuudet ketään haittaa, hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Joku on kuulemma joskus kuullut repan laulavan, mikä oli aiheuttanut vain suunnatonta myötähäpeää. Repa todellakin kuvitteli osaavansa laulaa, mutta todellisuudessa esitys oli kerrassaan järkyttävää Pa*skaa, sian kiljuntaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku on kuulemma joskus kuullut repan laulavan, mikä oli aiheuttanut vain suunnatonta myötähäpeää. Repa todellakin kuvitteli osaavansa laulaa, mutta todellisuudessa esitys oli kerrassaan järkyttävää Pa*skaa, sian kiljuntaa!

        Älä valehtele, olen 70v leskirouva ja ollut kuuntelemassa Ressun jyhkeää lauluääntä.
        Ressu tarjosi aina kakkukahvit esityksensä jälkeen valituille naisille, joihin kuuluin.
        Kovasti kyselin emännänpaikkaa Ressun huusholliin, mutta Ressu kiireisenä ja vastuullisena herrasmiehenä ei sellaiseen ollut valmis.
        Ressulle tärkeämpää olivat pölyttäjähyönteisten hyvinvoinnista huolehtiminen, kuin turhanpäiväinen seuranpito nais ihmisten kanssa.
        Ressu tarjosi aina hellepäivinä puutarhassaan hunajavettä kimalaisille, mehiläisille ja kaikille pölyttäjä hyönteisille.
        Ressun ansiosta satoja tuhansia tonneja omenoita, marjoja ja hedelmiä on valmistunut Ressun huolehtimien pölyttäjien pölyttäminä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele, olen 70v leskirouva ja ollut kuuntelemassa Ressun jyhkeää lauluääntä.
        Ressu tarjosi aina kakkukahvit esityksensä jälkeen valituille naisille, joihin kuuluin.
        Kovasti kyselin emännänpaikkaa Ressun huusholliin, mutta Ressu kiireisenä ja vastuullisena herrasmiehenä ei sellaiseen ollut valmis.
        Ressulle tärkeämpää olivat pölyttäjähyönteisten hyvinvoinnista huolehtiminen, kuin turhanpäiväinen seuranpito nais ihmisten kanssa.
        Ressu tarjosi aina hellepäivinä puutarhassaan hunajavettä kimalaisille, mehiläisille ja kaikille pölyttäjä hyönteisille.
        Ressun ansiosta satoja tuhansia tonneja omenoita, marjoja ja hedelmiä on valmistunut Ressun huolehtimien pölyttäjien pölyttäminä.

        Sian kitinää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sian kitinää.

        Kateelliset inisee, kun ovat jääneet paitsi Ressun komeasta mies äänestä kuorolaulussa ja Ressun tarjoamista herkullisista leivos kahveista konsertin jälkeen.
        Ressu on kokkolan Gentleman!!!!

        t. Hilda ja tyttöset


    • Kiitos Hilda taas vastauksestasi ja kehuista. Sitä aivan punastuu muukin kuin nenä näin kesällä. Olihan tuo lauluilta ennen kuuroutumistasi vai heti sen jälkeen? Otat nyt vain kiltisti lääkkeesi niin avustajasi kirjoittaa sitten huomenissa lisää tarinoita suhteestamme, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Kyllä ja siellä oli myös pohjanmaan poliisin paskalakkeja yrittivät jutella jotain sekavaa niiden sotilaiden ja spolle jen kanssa mutta ihan sekavia olivat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe