Katselin juuri äsken tietokoneelta, jotain erikoista on kokkolan torilla tapahtumassa.
Suuri teltta pystytetty, jonka katolla lukee "Sotilasmusiikki.fi" ympärillä häärii kypäräpäisiä miehiä ja kuorma-auto ?????
Mitäs kokkolan torilla tapahtuu
9
88
Vastaukset
- Anonyymi
Yöllä käynyt rosvoja, on eilinen musiikkilava häipynyt, ei ole enää!
- Anonyymi
Kävikö Ressu treenaamassa sotilassoittokunnan kanssa tulevia maastokeikkoja varten. Olihan Reijo Kadettikuoronsa (Kurssi 62) kakkosbasso; kuoron ja vahvennetun kvartetin solisti ja soolo-osien esittäjä. Ääniala oli ja on edelleen aivan mahdottoman laaja. Kakkosbassosta falsettiin. Ei ole ihmekään, että Kokkolan Kingsi pystyy matkimaan kaikkien lintujen, ja eläinten ääniä. Ei ole tupakka, viina ja coca-cola syöneet äänihuulia...
Reijo on ehdottomasti Kadettikurssien paras laulaja kautta aikain. Kaiken lisäksi kurssinsa Urheilupäällikkö ja Suomen Mestari. Menossa on kurssi nro108. Kiitos taas itselleni. Kyllä se oma kehu haisee kuten sanotaan mutta jos sitä ei muut tee pitää se tehdä itse. Vanhoista saavutuksistani on helppo kirjoitella koska niitä ei pysty mistään todistamaan koska aiheesta ei löydy mitään kirjallista faktaa. Kaikki on oman muistini varassa joka nyt 69 vuotiaana ei ole paras mahdollinen eikä tällä sivustolla pienet eikä suuret muunnellut totuudet ketään haittaa, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Joku on kuulemma joskus kuullut repan laulavan, mikä oli aiheuttanut vain suunnatonta myötähäpeää. Repa todellakin kuvitteli osaavansa laulaa, mutta todellisuudessa esitys oli kerrassaan järkyttävää Pa*skaa, sian kiljuntaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku on kuulemma joskus kuullut repan laulavan, mikä oli aiheuttanut vain suunnatonta myötähäpeää. Repa todellakin kuvitteli osaavansa laulaa, mutta todellisuudessa esitys oli kerrassaan järkyttävää Pa*skaa, sian kiljuntaa!
Älä valehtele, olen 70v leskirouva ja ollut kuuntelemassa Ressun jyhkeää lauluääntä.
Ressu tarjosi aina kakkukahvit esityksensä jälkeen valituille naisille, joihin kuuluin.
Kovasti kyselin emännänpaikkaa Ressun huusholliin, mutta Ressu kiireisenä ja vastuullisena herrasmiehenä ei sellaiseen ollut valmis.
Ressulle tärkeämpää olivat pölyttäjähyönteisten hyvinvoinnista huolehtiminen, kuin turhanpäiväinen seuranpito nais ihmisten kanssa.
Ressu tarjosi aina hellepäivinä puutarhassaan hunajavettä kimalaisille, mehiläisille ja kaikille pölyttäjä hyönteisille.
Ressun ansiosta satoja tuhansia tonneja omenoita, marjoja ja hedelmiä on valmistunut Ressun huolehtimien pölyttäjien pölyttäminä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele, olen 70v leskirouva ja ollut kuuntelemassa Ressun jyhkeää lauluääntä.
Ressu tarjosi aina kakkukahvit esityksensä jälkeen valituille naisille, joihin kuuluin.
Kovasti kyselin emännänpaikkaa Ressun huusholliin, mutta Ressu kiireisenä ja vastuullisena herrasmiehenä ei sellaiseen ollut valmis.
Ressulle tärkeämpää olivat pölyttäjähyönteisten hyvinvoinnista huolehtiminen, kuin turhanpäiväinen seuranpito nais ihmisten kanssa.
Ressu tarjosi aina hellepäivinä puutarhassaan hunajavettä kimalaisille, mehiläisille ja kaikille pölyttäjä hyönteisille.
Ressun ansiosta satoja tuhansia tonneja omenoita, marjoja ja hedelmiä on valmistunut Ressun huolehtimien pölyttäjien pölyttäminä.Sian kitinää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sian kitinää.
Kateelliset inisee, kun ovat jääneet paitsi Ressun komeasta mies äänestä kuorolaulussa ja Ressun tarjoamista herkullisista leivos kahveista konsertin jälkeen.
Ressu on kokkolan Gentleman!!!!
t. Hilda ja tyttöset
Kiitos Hilda taas vastauksestasi ja kehuista. Sitä aivan punastuu muukin kuin nenä näin kesällä. Olihan tuo lauluilta ennen kuuroutumistasi vai heti sen jälkeen? Otat nyt vain kiltisti lääkkeesi niin avustajasi kirjoittaa sitten huomenissa lisää tarinoita suhteestamme, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Kyllä ja siellä oli myös pohjanmaan poliisin paskalakkeja yrittivät jutella jotain sekavaa niiden sotilaiden ja spolle jen kanssa mutta ihan sekavia olivat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510592
- 817143
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445244- 624750
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734454Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334013- 472928
- 362795
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per361974