Tai rakastelusta. Haittaax se?
En tykkää läheisyydestä
Anonyymi
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No en minäkään tykkää. Väkivalta on mun juttu.
- Anonyymi
Osaan houkutella.
- Anonyymi
Mitäpä tuntemattomien asiat mulle kuuluu. Tee mitäs tykkäät.
- Anonyymi
Ei se haittaa yhtään. En osaa arvasta kuka voisit olla.
- Anonyymi
Ei haittaa. Halusinkin harrastaa seksiä muiden naisten kanssa.
- Anonyymi
Jos ei edes läheisyydestä tykkää niin silloin voi olla aika hankalaa parisuhteessa elellä.
- Anonyymi
Minä taas en muuta tarvitsekaan , niin kipeästi tuota elämänvoiman lähdettä.
Lopulta tämä johtaa kai eroon ja muuttoon kaupunkiin. kyllä se haittaa aika paljonkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833825
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322699Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952164Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201677Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251531Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423- 211300